AnonymBruker Skrevet 13. juni 2014 #1 Skrevet 13. juni 2014 Er du redd for å bli avvisning på date foreks? Har du følt den samme følelsen som meg;: dvs at du er såpass redd for avvisning på date at du lar vær å gå på datern for en stund? Jeg kjenner at jeg er redd for avvisning. Men har opplevd nok av de, og det er gjerne grunnen til at jeg er redd for nye. Men kanskje det er slik at de som har opplevd få avvisninger er tøffere, eller hvordan er det for dere? Spennende å høre andres erfaringer og tanker. Anonymous poster hash: d3c57...38f
Polly Ester Skrevet 14. juni 2014 #2 Skrevet 14. juni 2014 Jeg er nok redd for å bli avvist, ja. Det har sjelden skjedd, men jeg er redd for det allikevel. Det hender en sjelden gang jeg dater, og jeg er alltid nervøs og redd for at han ikke skal dukke opp allikevel, eller at han ikke skal like meg osv. Men jeg dater allikevel, og jeg har enn å til gode å bli avvist av noen som jeg likte.
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2014 #3 Skrevet 14. juni 2014 Ingen liker vel å bli avvist men jeg vil ikke si at det hindrer meg i å date nei. Jeg var ute av markedet en stund etter et vondt brudd men om EN person ikke ber meg ut på date nr 2 er ikke det nok til å sette meg tilbake. Dersom en mann er tiltrukket nok av meg til å ville ha sex men ikke et forhold tar jeg ikke det altfor hardt heller. Er ikke så dum at jeg bare hopper til sengs, så i det store og hele er ingenting tapt. Det er selvsagt stor forskjell på nettdating/blind dates og "vanlig" dating. Dersom en mann du treffer gjennom en felles venn eller på byen ber deg ut vet du i det minste at han er tiltrukket. Har han aldri truffet deg er det jo bingo og det må man tåle. En date er jo også for å finne ut om jeg liker ham, og jeg ender opp med å ikke ville se en fyr igjen oftere enn en fyr ikke vil se meg igjen. Jeg forventer at de tar en avvisning uten å sette himmel og jord i bevegelse så derfor reagerer jeg likedan om det er jeg som blir avvist. Anonymous poster hash: 692ff...12e
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2014 #4 Skrevet 14. juni 2014 Jeg er sånn som ikke dater fordi jeg ikke tør. Drev med nettdating en periode, men turte bare å møte en fyr derfra og han avviste meg. Ellers blir jeg aldri bedt på date av menn som "allerede har sett meg". Så tenker at jeg kanskje er veldig stygg og da tør jeg i allefall ikke. Er i tillegg sjenert og innadvendt og det hjelper heller ikke. Blir nok singel en lang stund. Anonymous poster hash: 3d00a...570
Gjest brutal_mann Skrevet 14. juni 2014 #5 Skrevet 14. juni 2014 Jeg er ikke så redd for å bli avvist, jeg blir mer overrasket når folk ønsker å møte meg. Ellers så ser jeg ikke for meg å innlede et forhold igjen.
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2014 #6 Skrevet 14. juni 2014 Jeg er sånn som ikke dater fordi jeg ikke tør. Drev med nettdating en periode, men turte bare å møte en fyr derfra og han avviste meg. Ellers blir jeg aldri bedt på date av menn som "allerede har sett meg". Så tenker at jeg kanskje er veldig stygg og da tør jeg i allefall ikke. Er i tillegg sjenert og innadvendt og det hjelper heller ikke. Blir nok singel en lang stund. Anonymous poster hash: 3d00a...570 Jeg har blitt avvist flere ganger, og jeg har blitt utnyttet flere ganger, så utrolig at jeg egentlig ser for meg å tenke på å våge meg ut på date igjen, men den som intet våger intet vinner. Men jeg trenger litt tid på meg før jeg gjør det igjen Vil ikke ødelegge sommerferien på dating ihvertfall.... For treffer man en fra nettet, som er mitt eneste alternativ til å våge å få kontakt, så kan jeg riske avvisning, og det er ikke alltid like kjekt Anonymous poster hash: d3c57...38f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå