AnonymBruker Skrevet 13. juni 2014 #1 Skrevet 13. juni 2014 Jeg sendte en melding til en på facebook for 1 1/2 mnd siden og det kom opp status "sett" og så et tidspunkt for det. Jeg har spart denne meldingen jeg sendte til han og så ser jeg at nå står ikke det "sett" statusen der lenger. Jeg vet en kan gå på nettet og endre en sett melding til ikke lest... Men jeg tenker det virker jo litt rart å gjøre det etter så lang tid.. men hva vet jeg. Men.. kan det være noe bug på facebook, at det er den som har "tullet" her...At en "sett" status på meldinger plutselig har forsvunnet. Neida.. jeg kommer ikke til å spørre han om meldingen er lest...men jeg ble litt eh.. overrasket om han virkelig har gjort det... nesten litt morsomt igrunn. Synd jeg antagelig aldri får helt sikkert svar på det. Anonymous poster hash: 36f36...1c6
Pottepalme Skrevet 13. juni 2014 #2 Skrevet 13. juni 2014 Han har nok lest den om det kom opp sett først.
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2014 #3 Skrevet 13. juni 2014 Jeg og en venninne har faktisk testet det der. Eksempel 1: fant frem en gaaaammel face-melding, omtrent et år. Det står fortsatt sett. Eksempel 2: sendte melding til hverandre uten å lese den - Det står ikke sett. Eksempel 3: Åpner en melding - det står sett - flytter denne meldingen til arkiv - sett forsvinner. Jeg tipper at det som har skjedd er at vedkommende har slettet - dvs flyttet samtalen til arkivet. Var meldingen av en sånn art at du tror at vedkommende ville ha svart definitivt hvis den ble sett? Anonymous poster hash: fb791...f31 1
dillyduzit Skrevet 13. juni 2014 #4 Skrevet 13. juni 2014 Man kan også velge å "mark as unread/marker som ulest" i ettertid også.
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2014 #5 Skrevet 13. juni 2014 Jeg og en venninne har faktisk testet det der. Eksempel 1: fant frem en gaaaammel face-melding, omtrent et år. Det står fortsatt sett. Eksempel 2: sendte melding til hverandre uten å lese den - Det står ikke sett. Eksempel 3: Åpner en melding - det står sett - flytter denne meldingen til arkiv - sett forsvinner. Jeg tipper at det som har skjedd er at vedkommende har slettet - dvs flyttet samtalen til arkivet. Var meldingen av en sånn art at du tror at vedkommende ville ha svart definitivt hvis den ble sett? Anonymous poster hash: fb791...f31 Fra trådstarter... ja, antagelig er det eksempel 3 som har vært tilfelle her. Nææ.. han ville nok ikke ha svart uansett tenker jeg... Du kan vel si at den meldingen jeg sendte til han var en slags "goodbye". Men.... en kan slette meldinger også.... ikke bare legge de i arkivet mener jeg. For om han har lagt denne meldingen i arkivet, så tenker jeg at skulle jeg sende en ny melding til han, så vil den også automatisk havne i arkivet? Vel, kommer ikke til å sende han noe mer meldinger altså, så det er litt hypotetisk altså. Takk for svar i tråden Anonymous poster hash: 36f36...1c6
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2014 #6 Skrevet 13. juni 2014 Man kan også velge å "mark as unread/marker som ulest" i ettertid også. trådstarter her.. Ja, det er jeg klar over. Men det mister jo litt sin hensikt å gjøre det 5-6 uker etter er blitt sendt og den har ståt som lest hele tiden. Anonymous poster hash: 36f36...1c6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå