AnonymBruker Skrevet 13. juni 2014 #1 Skrevet 13. juni 2014 Ble slutt for mer enn et halvt år siden. De siste seks mnd har vi ikke hatt noe kontakt, men jeg har hatt litt kontakt med hennes bror og synes det var litt rart. Jeg sendte derfor henne en melding og spurte hvordan hun hadde det. Nesten umiddelbart spurte hun om vi kunne møtes neste dag. Jeg sa det ikke passet. Hun foreslo da at jeg kunne komme på besøk til henne en dag og kanskje ta en kaffe. Må innrømme at jeg ble litt overrasket og sa at jeg måtte sjekke om jeg hadde tid. Hva er det hun vil? Som sagt, vi har ikke snakket sammen på et halvt år. Bruddet var litt stygt, men gjensidig. Trenger ingen kommentarer på "hva vil du da" eller råd som "hold deg borte". Hvorfor vil hun så gjerne møtes nå? Noen som har vært i en lignende situasjon? Anonymous poster hash: e7657...713
Gjest brutal_mann Skrevet 13. juni 2014 #2 Skrevet 13. juni 2014 Hva hennes motiv er vil du ikke vit3 uten å møte henne. Derfor er spørsmålet "Hva vil du da?" helt på sin plass.
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2014 #3 Skrevet 13. juni 2014 Det er jo temmelig vanskelig å svare på hva hun vil, ut i fra det der. Men hvis du ikke er interessert i kun vennskap, så må du handle deretter hvis dere møtes, og ev. gjøre det klart for henne at du ikke er interessert i vennskap. Anonymous poster hash: bdfab...501
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2014 #4 Skrevet 14. juni 2014 Jeg kan godt tenke meg å være venner, kanskje også ha et pulevennskap med henne. Synes det bare var veldig merkelig at hun ville møtes nå. Anonymous poster hash: e7657...713
Leonora8 Skrevet 14. juni 2014 #5 Skrevet 14. juni 2014 Tror kanskje hun fikk håp om at du vil være kjæreste med henne igjen
Gjest Evel Skrevet 14. juni 2014 #6 Skrevet 14. juni 2014 (endret) Eller hun har testet seg for klamydia eller hun er gravid.... Ring henne. Du behøver ikke møte henne, men snakk nå med henne og gi klar beskjed på hvor du står. Men, hallo, du skriver jo selv at det var du som sendte henne en melding først? Leste igjennom teksten din på nytt og syns nå at du roter her. Endret 14. juni 2014 av Evel
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2014 #7 Skrevet 19. juni 2014 Møtte henne. VI snakket stort sett om løst og fast. Etter en time måtte jeg stikke og da spurte hun om vi kunne fortsette å ha kontakt og kanskje møtes på nytt. Sa bare "seff" og så dro jeg. Ikke sikker på hva hun vil... Anonymous poster hash: e7657...713
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2014 #8 Skrevet 19. juni 2014 Jeg kan godt tenke meg å være venner, kanskje også ha et pulevennskap med henne. Synes det bare var veldig merkelig at hun ville møtes nå. Anonymous poster hash: e7657...713 VELDIG dårlig ide. Hun er mest sannsynlig ikke over deg og hvis du da har sex med henne vill det ødelegge henne om du bare er interessert i sex. Har vært det selv, og det tok ekstremt lang tid før jeg klarte å komme over han+ att jeg følte meg utnyttet Anonymous poster hash: 8bcb3...a50
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå