-Fisken- Skrevet 19. juni 2004 #1 Skrevet 19. juni 2004 Er det noen som har den villeste annelse om hvor mange kalorier man forbruker når man kjører scooter/moped/motorsykkel? For tenker meg at det blir mer enn å sitte stille sånn vanlig i en stol? :klø:
Gjest Gjesta Skrevet 19. juni 2004 #2 Skrevet 19. juni 2004 Tja....man bruker vel noen få kalorier på å gire (men det er vel ca like masse som ved trykking på tv-kontrollen når man sitter i en stol?) Clea
-Fisken- Skrevet 20. juni 2004 Forfatter #3 Skrevet 20. juni 2004 Nå girer man ikke på scooter Nei, men tenker sånn, siden man strammer jo mange muskler i kroppen pga humper osv, sitter ganske "anspent". I sofaen slapper man jo helt av..
Gjest Ethereal Skrevet 20. juni 2004 #4 Skrevet 20. juni 2004 Jeg vil tippe du bruker endel bare på å stabilisere kroppen, og som du sier, på å spenne musklene ved humper og svinger. Men hvor mye vet jeg ikke.
Gjest Anonymous Skrevet 20. juni 2004 #5 Skrevet 20. juni 2004 ville vel ikke anbefale det som slankemetode....
Gjest Ethereal Skrevet 20. juni 2004 #6 Skrevet 20. juni 2004 Hun trenger ikke akkurat slanking Men det er lov å være nysgjerrig for det
-Fisken- Skrevet 20. juni 2004 Forfatter #7 Skrevet 20. juni 2004 Burde vel heller legge på meg Men er litt nsygjerrig bare, som Ehereal sier.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå