AnonymBruker Skrevet 13. juni 2014 #1 Skrevet 13. juni 2014 jeg ble nettopp dumpet, forde han ikke har tid til meg. han klarer ikke å prioritere meg. har ikke jeg noe jeg burde sakt opp i dette? jeg mener det at vi klarer selfølgelig å lage tid innimellom , men han syns ikke det er godt nok. Anonymous poster hash: 72845...c2d
Gjest Skrevet 13. juni 2014 #2 Skrevet 13. juni 2014 Da er han mest sannsynlig ikke særlig interessert. 12
Timza Skrevet 13. juni 2014 #3 Skrevet 13. juni 2014 (endret) Om du skal ha noe å si for hans lyst til å slå opp? Nei, det skal du ikke. Mulig han har vært snill mot deg og gitt deg "for lite tid" argumentet for å slippe å si de ordentlige grunnene. Dette gjør da folk hele tiden. Så for din egen skyld så får du bare godta at det er slutt. Endret 13. juni 2014 av Timza 2
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2014 #4 Skrevet 13. juni 2014 Da er han mest sannsynlig ikke særlig interessert. ja lurer på det, jeg sa at han kan gi en lyd om ting forandrer seg. men svarte ikke så.. Anonymous poster hash: 72845...c2d
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2014 #5 Skrevet 13. juni 2014 Det er helt frivillig å være i et forhold. Du har naturligvis ikke noe du skulle ha sagt i den forstand at du skal kunne si "Nei, det er ikke slutt". Du kan alltids prøve å overbevise ham om at dere klarer å finne tid til hverandre, men jeg tviler på at det er til særlig hjelp. Og jeg vil si meg enig med Calavi: At man rett og slett bare ikke har tid er gjerne en sannhet med modifikasjoner. Det er en grei forklaring på hvorfor man ikke ønsker å skaffe seg kjæreste, men som grunn til å slå opp er det ikke all verden. Anonymous poster hash: 9d74c...3b1 2
Gjest badeand1 Skrevet 13. juni 2014 #6 Skrevet 13. juni 2014 ^ Hadde han vært ordentlig interessert hadde han prioritert deg på en eller annen måte.. 1
Gjest Heartbeat Skrevet 14. juni 2014 #7 Skrevet 14. juni 2014 Er han ordentlig forelsket, finner han tid uansett. Han er dessverre ikke interessert i deg 5
Gjest Knuse Skrevet 14. juni 2014 #8 Skrevet 14. juni 2014 jeg ble nettopp dumpet, forde han ikke har tid til meg. han klarer ikke å prioritere meg. har ikke jeg noe jeg burde sakt opp i dette? jeg mener det at vi klarer selfølgelig å lage tid innimellom , men han syns ikke det er godt nok. Anonymous poster hash: 72845...c2d Er han arbeidsnarkoman? Har han barn fra før? Mulige grunner til han ikke har nok tid til dame i livet sitt nå.
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2014 #9 Skrevet 14. juni 2014 jeg ble nettopp dumpet, forde han ikke har tid til meg. han klarer ikke å prioritere meg. har ikke jeg noe jeg burde sakt opp i dette? jeg mener det at vi klarer selfølgelig å lage tid innimellom , men han syns ikke det er godt nok. Anonymous poster hash: 72845...c2d Erm... du høres en *smule* kontrollerende ut. Du kan da ikke bestemme at en mann skal være i forhold med deg, når han ikke ønsker det. Anonymous poster hash: 57647...176 2
Gjest Blomsterert Skrevet 14. juni 2014 #10 Skrevet 14. juni 2014 Du har ikke stort du skulle ha sagt nei. Velger han å gå ut av forholdet,må du pent akseptere det.
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2014 #11 Skrevet 14. juni 2014 jeg ble nettopp dumpet, forde han ikke har tid til meg. han klarer ikke å prioritere meg. har ikke jeg noe jeg burde sakt opp i dette? jeg mener det at vi klarer selfølgelig å lage tid innimellom , men han syns ikke det er godt nok. Anonymous poster hash: 72845...c2d Du henger deg litt for mye opp i "unnskyldningen" hans om at han ikke "klarer å prioritere". Forstår at du så gjerne vil, og du lager løsninger som å få til mer tid her og der. Men kjernen i det hele er nok mer at han ikke er interessert nok i deg. For som du sier; Elsker man hverandre, får man det selvfølgelig til. Det er mange som har avstandsforhold, eller krevende jobber osv, som får det til fordi de elsker hverandre. Her har han nok ikke vært helt ærlig med deg, han burde egentlig bare sagt rett ut at han mangler de rette følelsene for å "gidde" å investere den tiden et forhold trenger. Men lykke til videre, du treffer nok en mann med de rette følelsene etterhvert Anonymous poster hash: 88716...db4 4
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2014 #12 Skrevet 14. juni 2014 Er han ordentlig forelsket, finner han tid uansett. Han er dessverre ikke interessert i deg Veldig off-topic, men lurer sånn på hvem damen på bildet ditt er?! Hun er så pen! (For å være on-topic også: enig i at om han hadde vært interessert nok, så hadde han hatt tid. Best å akseptere det og bevege seg videre.) Anonymous poster hash: b19db...5cc
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2014 #13 Skrevet 15. juni 2014 Selv USAs president har tid til en familie. Det handler om prioriteringer. Om han ikke ønsker å prioriterer deg, er det nok fordi han ikke elsker deg høyt nok. Og det er greit. Man kan ikke tvinge noen til å føle det samme som man føler for dem. Selvfølgelig er det trist at du ble dumpa, men jeg tror nok du skal klare å komme deg over det! Lykke til. Anonymous poster hash: b1e80...266 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå