mkgleez Skrevet 13. juni 2014 #1 Skrevet 13. juni 2014 Jeg skal flytte inn på en hybelleilighet på nyere del av Smestadmoen i Lillehammer i august. Eget kjøkken og bad, ettroms. Noen som har bodd her? Jeg ville satt veldig pris på om du kommenterer da, slik at jeg kan stille et par spørsmål jeg lurer på Ha en fantastisk fredagskveld!
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2014 #2 Skrevet 26. juni 2014 Jeg skal flytte inn på en hybelleilighet på nyere del av Smestadmoen i Lillehammer i august. Eget kjøkken og bad, ettroms. Noen som har bodd her? Jeg ville satt veldig pris på om du kommenterer da, slik at jeg kan stille et par spørsmål jeg lurer på Ha en fantastisk fredagskveld! Hva lurer du på? Anonymous poster hash: c0069...b0f
Gjest Bud Skrevet 26. juni 2014 #3 Skrevet 26. juni 2014 Har ikke hatt gleden av å bo der, mer kjenner området.
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2014 #4 Skrevet 13. juli 2014 Jeg skal flytte inn på en hybelleilighet på nyere del av Smestadmoen i Lillehammer i august. Eget kjøkken og bad, ettroms. Noen som har bodd her? Jeg ville satt veldig pris på om du kommenterer da, slik at jeg kan stille et par spørsmål jeg lurer på Ha en fantastisk fredagskveld! Kjør på! Anonymous poster hash: c0069...b0f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå