AnonymBruker Skrevet 13. juni 2014 #1 Skrevet 13. juni 2014 For 6 mnd siden slo drømmemannen opp. Jeg flyttet hjem etter å ha bodd i utlandet en stund, hvor han bor fremdeles. Jeg savnet familien, venner og trengte en pause fra studiene. Planen var at han skulle komme etter og ta resten av graden sin online. Dette skjedde ikke. Hele livet mitt ble snudd på hode, da han utav det blå valgte å slå opp. Avstanden var vanskelig, og han fant seg en annen bak min rygg. Jeg ble selvsagt helt knust da han slo opp og fortalte meg dette og jeg har enda ikke klart å tilgi han for det han gjorde. Nå i ettertid har han ringt meg veldig mye. Vi har en god tone, men jeg har ikke sagt at jeg vil ha han tilbake på noen som helst måte. Han sier han er fryktelig lei seg for det han gjorde, at han skulle gjort det annderledes og han hater at han har såret meg. Det funket ikke med den *nye* damen, da han selv sier at hun var bare en distraksjon på det som virkelig sjedde. Jeg var langt vekke fra han og følelsene for meg ble på den måten svekket. Jeg vet ikke om jeg skal tro på dette. Jeg flytter tilbake for å fullføre graden min om to uker, og er ganske sikker på at jeg kommer til å treffe på han på skolen. Jeg vet ikke hva jeg vil. Jeg vil ikke bli såret igjen, men samtidig vil jeg treffe han igjen, for å se om det kan bli noe. Er dette dumt av meg? Burde jeg egentlig la være? Anonymous poster hash: 7eb82...65f
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2014 #2 Skrevet 14. juni 2014 Det første jeg tenker er at du ikke burde treffe han igjen, både fordi du for alltid vil huske hvor mye han såret deg og dermed på den måten være en undertrykt del av forholdet - og fordi det at han fant seg en annen mest sannsynlig vil være noe han kommer til å gjøre igjen. Finner han seg andre på den måten er det mest sannsynlig slik at det er noe han ikke greier å gjøre noe med - lysten på gresset på den andre siden er alltid fristende. Og det vil kunne knekke deg mye mer enn hva det allerede har gjort - du burde ikke la han få lov til det. Selv om du ser han på skolen bør du ikke gå inn for å være venn med han eller noe - da gamle følelser kan dukke opp igjen. Han vil komme til å forsøke å overtale deg, men du bør være sterk. Jeg har vært borti det samme, og jeg er VELDIG glad for at jeg holdt meg til å tenke på meg selv og et nytt liv og droppe han. Han er ikke noe bedre nå enn han var før, og jeg har det fantastisk nå. Anonymous poster hash: a64a1...6e9
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2014 #3 Skrevet 14. juni 2014 Er i lignende situasjon jeg også. Som anonym over meg sa, han tror nok gresset er grønnere på andre siden, og han kan nok finne på å gjøre det samme om og om igjen. Jeg har nå endelig innsett at jeg ikke vil være andrevalget hans, dersom det går gale med det nye forholdet. Og det syns jeg du skal innse også. Du fortjener å være førstevalget til din framtidige mann! Min eks ringer meg også innimellom, og mimrer om de gode tidene og sier unnskyld for at han var vanskelig. I tillegg fant jeg ut at han har beholdt alle nakenbildene jeg sendte til han når vi var sammen (veldig dumt å sende, men nå har jeg lært). Så dum som jeg var, har jeg sett på det som "tegn" på at han kommer til å velge meg senere, og jeg har fått håp. Det er veldig dumt å tenke.. Det har bare gjort kjærlighetssorgen verre når han har fortalt meg at den andre jenta er den rette for han. Så jeg vil gi deg et godt råd. Et råd som jeg skulle ønske jeg hørte på MED EN GANG det ble slutt mellom oss, og som kunne spart meg for MYE smerte. KUTT KONTAKTEN helt med han. Ja, det kommer til å gjøre vondt, men etter hvert kommer du til å tenke at han kanskje ikke var den drømmemannen du trodde han var Det merker jeg nå med min eks. Vi slo opp i september i fjor, og endelig klarer jeg å innse det ALLE andre har sett før meg. Han fortjener meg ikke Gir du han en sjanse til så er nok sjansen stor for at du kommer til å bli såret igjen, tro meg Anonymous poster hash: d130d...50a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå