AnonymBruker Skrevet 13. juni 2014 #1 Skrevet 13. juni 2014 Synes dere at langt tynt hår er pent? Jeg har veldig tynt nordisk hår og langt og jeg ønsker å ha det enda lengre men da blir det så tynt nederst? Jeg har prøvd å spare lengre i årevis men tuppene blir så tørre og tynne. Klipper håret regelmessig og bruker frisør shampoo og frisør balsam. Anonymous poster hash: 3e8df...8ec
Professor Orm Skrevet 13. juni 2014 #2 Skrevet 13. juni 2014 Alt er relativt. Det kan være fint. Du sier ingenting om hvor langt og hvor tynt. Det viktigste er at det ser sunt ut, er det veldig tynt og tørt i tuppene, synes jeg ikke det er særlig pent.
Gjest Eurodice Skrevet 13. juni 2014 #3 Skrevet 13. juni 2014 (endret) Ifølge alle menn, absolutt alle menn skal vi tro disse mennene som skriver på KG, er langt hår penest på absolutt alle kvinner. Endret 13. juni 2014 av Arabella
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2014 #4 Skrevet 14. juni 2014 Synes dere at langt tynt hår er pent? Jeg har veldig tynt nordisk hår og langt og jeg ønsker å ha det enda lengre men da blir det så tynt nederst? Jeg har prøvd å spare lengre i årevis men tuppene blir så tørre og tynne. Klipper håret regelmessig og bruker frisør shampoo og frisør balsam. Anonymous poster hash: 3e8df...8ec Det spørs hvor tynt det er.. Prøv å finn noe lignende på Google? Anonymous poster hash: 92d4a...59d 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå