Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei.. Han jeg er sammen med, og også samboer med, er veldig ulik meg.
Jeg syns ikke det er noe galt med par som er forskjellige, men hos oss så kræsjer vi på så å si alt, og han er en veldig kranglete / lett sint person,klarer ikke le av så mye (veldig seriøs, med mindre han selv skal si noe som er morsomt..) mens jeg er utadvent, liker å gjøre nye ting / finne på ting (han er mer der at hvis vi ser tv sammen, så gjør vi noe, og har ikke behov for å gjøre noe annet med meg).

Pluss en ting til...
Vi har helt forskjellig klessmak, hvor enn teit det måtte høres ut, vel.. Han kan kle seg i knall gul tshorte med en rød /blå shorts, ta på seg et stort kors smykke... Kler seg i hva som helst, så lenge han har klær på seg.. Mens jeg er mye mer opptatt av hva jeg har på meg og .. det at han er slik, på den måten, gjør han mye mindre attraktiv for meg merker jeg.. Jeg liker faktisk gutter som kan kle seg (liker ikke feminime gutter, men at man klarer å se hva som passer/passer ikke)...Når typen din kan ta på seg en tshorte med feks. bilde av logo på en matbutikk osv å gå med den i flere dager uten å bry seg, vel uff.... Til å med venninner av meg har kommentert det

Også er han 27, å oppfører seg som en 16 åring, og er bare venner med folk på 19-20 år, noe jeg syns er en smule merkelig. Vasker aldri, rydder aldri.. Huset ser bomba ut etter 2-3 dager om jeg ikke gjør mye av vasking/rydding når jeg kommer hjem fra jobb...

Vi har vært sammen 1,5 år å jeg kjenner nå at jeg er lei ... :(
Eneste grunnen til at jeg enda ikke har slått opp er fordi jeg vet det er ting jeg vil savne ved han også, men dette er ikke fyren jeg vil fortsette med..

Det er som å være drømmedama hans, bare at det ikke er motsatt...
Hva gjør jeg?

Anonymous poster hash: b27f4...6fe
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Slå opp.

Anonymous poster hash: 6756a...392
AnonymBruker
Skrevet

Virker som du har svaret selv ;)

Anonymous poster hash: 60cd7...f8f
  • Liker 1
Skrevet

Begge to ,ta ett år eller to som bistandsarbeidere ett sted i verden der folk har reelle ting og holde på med i hverdagen og ekte problemer og løse.

Denne linken kan være interessant

http://www.norad.no/no/om-norad/jobb-i-norad

Dere har begge tydeligvis ikke noe fornuftig og tenke på og virker helt bortskjemte og opptatt av uvesentligheter. Da kan det være sunt og bra å få ting satt i perspektiv og lande litt i virkelighetens verden.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...