Gå til innhold

Butt plug

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er det noen jenter som bruker det? Er meningen at det føles godt å ha i? Er litt nyskjerrig. Lurer på om å få en. Ikke så veldig stor da. :flau:

Anonymous poster hash: cb2b2...31b

Skrevet

Kjøp deg en du, men velg en som ikke er så stor!

AnonymBruker
Skrevet

Hmmm, dette har jeg også lurt litt på... :rolleyes:

Anonymous poster hash: 7cd12...77b
Skrevet

Btw, personlig foretrekker jeg de med vibrering. Men du må nesten bare prøve deg frem :)

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er ikke TS, men ble nysgjerrig her. Ha gjør butt pluggen for deg? Altså, er det nytelse i seg selv eller øker den kåtheten? Aldri prøvd, men veldig nysgjerrig :)

Skrevet

Jeg liker det veldig godt :) Personlig begynte jeg med en liten en, alt som skal inn i rumpa har mye med huet å gjøre, du må virkelig greie å slappe av med det. Etterhvert fikk vi tak i en oppblåsbar med vibrator. Da kan du sette den inn, pumpe med en liten pumpe og så sitter den ganske godt oppi der. Og følelsen av å bli fylt er herlig. Ikke minst elsker kjæresten når jeg svinser rundt og tørker støv med pluggen i! :)

Er jo bare å prøve :)

AnonymBruker
Skrevet

Jeg liker det veldig godt :) Personlig begynte jeg med en liten en, alt som skal inn i rumpa har mye med huet å gjøre, du må virkelig greie å slappe av med det. Etterhvert fikk vi tak i en oppblåsbar med vibrator. Da kan du sette den inn, pumpe med en liten pumpe og så sitter den ganske godt oppi der. Og følelsen av å bli fylt er herlig. Ikke minst elsker kjæresten når jeg svinser rundt og tørker støv med pluggen i! :)

Er jo bare å prøve :)

Tar du ut lufta før den tas ut igjen da?

Skrevet

Tar du ut lufta før den tas ut igjen da?

Den blir nok ikke så HARD! At det er noe problem

Skrevet

Bruker de først og fremst for å gjør orgasmene sterkere, det anbefales virkelig.

Analsex er enda bedre. Analstimuli i seg selv er ganske godt når man har gjort det et par ganger. Går ann å prøve å føre en finger ut og inn. Husker det kjentes rart i begynnelsen, som om jeg gikk på do, men nå føles det bare deilig.

AnonymBruker
Skrevet

Ser ikke poenget med det, det måtte da være å hindre verre ting i å havne oppi der :P

Anonymous poster hash: 10405...e71
Skrevet

Jeg er ikke TS, men ble nysgjerrig her. Ha gjør butt pluggen for deg? Altså, er det nytelse i seg selv eller øker den kåtheten? Aldri prøvd, men veldig nysgjerrig :)

For meg er det kombinasjonen av de to :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...