lillbilly Skrevet 14. juni 2014 Forfatter #21 Skrevet 14. juni 2014 HUsk å bruke tekniske sokker istedet for bomull. Da er du kbitt mye av problemet Ja det er jeg blitt mye flinkere til enn det jeg var før. Jeg sykler en del også og selv der syns jeg det er bedre, om en ikke så viktig.
Gjest energibånd Skrevet 21. juni 2014 #22 Skrevet 21. juni 2014 Jeg har hatt mengdetreningssko for det meste, for man gjør jo gjerne forskjellige ting. Vært godt fornøyd med det. Hadde et par som solen var så bra på at jeg kunne løpe vinterstid på snø og is uten nevneverdige problemer. Angrer så på at jeg ikke skrev ned hvilket merke det var. Den Trainer skoen vurderte jeg, men damen mente at foten min ville like de andre bedre Vi får nå se etter hvert når føttene blir bra Liten oppdatering: DS trainer er gode joggesko som gir super løpsfølelse, men jeg vil likevel ikke anbefale disse skoene hvis du løper mye asfalt (noe jeg gjør), da må en heller gå for sko med bedre demping. Har ikke planer om å bytte, er blitt glad i disse skoene (de har så freshe farger også), men har nå investert i joggesko med bedre demping, Gel Kayano 20. Gleder meg til å teste ut disse, plages dessverre med smerter i beina og føttene og kan ikke jogge på en stund :-( Er du fornøyd med de nye joggeskoene dine?
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2014 #23 Skrevet 21. juni 2014 Har kuttet ut gsport, tross i fornøyd garantien. Har fått anbefalt FEIL løpesko 3 ganger nå (benyttet meg av fornøyd garanti). Sluttsummen tilsier at det hadde vært mer lønnsomt å gå til løplabbet, og blitt mer fornøyd med EN gang! Bytt inn skoene dine, men vær mer kritisk, er mitt tips! Anonymous poster hash: 3c722...5df 1
lillbilly Skrevet 21. juni 2014 Forfatter #24 Skrevet 21. juni 2014 Liten oppdatering: DS trainer er gode joggesko som gir super løpsfølelse, men jeg vil likevel ikke anbefale disse skoene hvis du løper mye asfalt (noe jeg gjør), da må en heller gå for sko med bedre demping. Har ikke planer om å bytte, er blitt glad i disse skoene (de har så freshe farger også), men har nå investert i joggesko med bedre demping, Gel Kayano 20. Gleder meg til å teste ut disse, plages dessverre med smerter i beina og føttene og kan ikke jogge på en stund :-( Er du fornøyd med de nye joggeskoene dine? Har ennå ikke fått prøvd de. Foten er fremdeles ikke grodd. Men nå kan jeg iallefall ha sko på bare det ikke er forlenge i gangen. En dyrekjøpt erfaring!! Tusen takk for oppdatering på sko. Veldig nyttig syns jeg! Løper mest på grus om sommeren. På vinteren blir det mest asfalt pga dårlig brøyting av grusveier.
Gjest energibånd Skrevet 21. juni 2014 #25 Skrevet 21. juni 2014 Har ennå ikke fått prøvd de. Foten er fremdeles ikke grodd. Men nå kan jeg iallefall ha sko på bare det ikke er forlenge i gangen. En dyrekjøpt erfaring!! Tusen takk for oppdatering på sko. Veldig nyttig syns jeg! Løper mest på grus om sommeren. På vinteren blir det mest asfalt pga dårlig brøyting av grusveier. Får nok ikke prøvd de nye joggeskoene mine med det første, jeg heller. Har så lyst til å løpe, men når jeg har det så vondt er det lite vits. DS Trainer-skoene tror jeg er godt tilpasset til å løpe på grus, dessverre blir det mest asfalt-løping på meg. Håper foten din blir snart bra igjen Tror nok at det blir en stund til jeg kan jogge igjen...
lillbilly Skrevet 21. juni 2014 Forfatter #26 Skrevet 21. juni 2014 Får nok ikke prøvd de nye joggeskoene mine med det første, jeg heller. Har så lyst til å løpe, men når jeg har det så vondt er det lite vits. DS Trainer-skoene tror jeg er godt tilpasset til å løpe på grus, dessverre blir det mest asfalt-løping på meg. Håper foten din blir snart bra igjen Tror nok at det blir en stund til jeg kan jogge igjen... Håper du også kommer deg "ut på veien" snart
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå