lillbilly Skrevet 13. juni 2014 #1 Skrevet 13. juni 2014 Kjøpte meg nye sko, dempingen var gåen på de jeg hadde. Prøvde de i butikken, syns de var kanskje litt trange, men tenkte det skulle gå bra. (allerede her burde det jo ha ringt en bjelle eller to) Hjem, tok de på, la ut på joggetur. Etter 5 km så blir det bare vondere og vondere, og jeg må gå, etter hvert halte meg hjemover de siste 5 km. Så her sitter jeg med gedigne gnagsår, vondt som bare det, og føler meg veldig smart! Skulle ikke tro jeg noen gang har kjøpt nye sko! Så i morgen får jeg prøve å bytte skoene, ta et nr større antar jeg. Og så er det nok noen dager til det blir noen ny joggetur på meg.... Syns veldig synd på meg selv, men som de sier: "Selvgjort er velgjort"
Gjest iGirl Skrevet 13. juni 2014 #2 Skrevet 13. juni 2014 øøøøøh du skal "bytte" (!?) sko du har vært ute og løpt i ? 4
Gjest Runforit Skrevet 13. juni 2014 #3 Skrevet 13. juni 2014 Jeg fikk byttet str og sko hos Løplabbet da de hadde anbefalt feil sko til meg.
globalagogo Skrevet 13. juni 2014 #5 Skrevet 13. juni 2014 Skjønner ikke at du ikke stoppet med en gang det begynte å svi. Vær ydmyk når du går tilbake til butikken i det minste, ellers kan det hende at du havner i "Dumme ting kunder sier"...
lillbilly Skrevet 14. juni 2014 Forfatter #6 Skrevet 14. juni 2014 (endret) Skjønner ikke at du ikke stoppet med en gang det begynte å svi. Vær ydmyk når du går tilbake til butikken i det minste, ellers kan det hende at du havner i "Dumme ting kunder sier"... Jo, jeg burde jo ha stoppet, men ikke så lett å "få haik" på en øde grusveg, så hjem måtte jeg jo. Jeg håper jo å få bytte de, har ikke GSport 100% fornøyd garanti? Jeg byttet noen fjellsko der for to år siden etter å ha gått på fjellet i de . Har uansett tenkt å være ydmyk. Endret 14. juni 2014 av lillbilly
Gjest constance90 Skrevet 14. juni 2014 #7 Skrevet 14. juni 2014 Jo, jeg burde jo ha stoppet, men ikke så lett å "få haik" på en øde grusveg, så hjem måtte jeg jo. Jeg håper jo å få bytte de, har ikke GSport 100% fornøyd garanti? Jeg byttet noen fjellsko der for to år siden etter å ha gått på fjellet i de . Har uansett tenkt å være ydmyk. Du får byttet dem, men du må kjøpe nye.
lillbilly Skrevet 14. juni 2014 Forfatter #8 Skrevet 14. juni 2014 Du får byttet dem, men du må kjøpe nye. Ja at jeg må ta med sko fra butikken? At jeg ikke kan levere de inn og bare få igjen pengene, er det det du mener? Det er uproblematisk Sko må jeg jo ha, når hælene mine gror skal jeg jo ut igjen
Gjest Skrevet 14. juni 2014 #9 Skrevet 14. juni 2014 Men er det normalt å bare ta på seg nye sko og dra på løpetur? Da kan jeg aldri ha nye sko for nye sko, spesielt joggesko må jeg gå inn først!
lillbilly Skrevet 14. juni 2014 Forfatter #10 Skrevet 14. juni 2014 Nei selvfølgelig er det ikke normalt, men hadde vært så "mange" dager uten, så hadde så lyst å komme av sted! Som sagt, selvgjort er velgjort! Sist kjøpte jeg mengdetreningssko, husker ikke merket, og de behøvde jeg ikke gå inn, så det var vel det jeg hadde i bakhodet. Dette er "rene" løpesko.
Gjest constance90 Skrevet 14. juni 2014 #11 Skrevet 14. juni 2014 Ja at jeg må ta med sko fra butikken? At jeg ikke kan levere de inn og bare få igjen pengene, er det det du mener? Det er uproblematisk Sko må jeg jo ha, når hælene mine gror skal jeg jo ut igjen Du får ikke igjen pengene. Du må bytte i nye sko der og da
lillbilly Skrevet 14. juni 2014 Forfatter #12 Skrevet 14. juni 2014 Du får ikke igjen pengene. Du må bytte i nye sko der og da Jepp, men jeg trodde ikke annet da Bare glad jeg fikk bytte, og så avtale på at om de jeg byttet til ikke passer, når sårene er grodd, ja så kommer jeg bare igjen og så bytter vi igjen ! Syns det er fint at det er sånn at man kan bytte ( ikke for å gjøre reklame for butikken! ), det kunne man ikke bare få år tilbake
Gjest energibånd Skrevet 14. juni 2014 #13 Skrevet 14. juni 2014 øøøøøh du skal "bytte" (!?) sko du har vært ute og løpt i ? Jo, på G-sport for eksempel får du bytte sko dersom du ikke er fornøyd. En bruker jo gjerne ganske mye penger på joggesko og som regel finner du ikke ut om skoene passer før du har brukt dem.
Gjest energibånd Skrevet 14. juni 2014 #14 Skrevet 14. juni 2014 Jo, jeg burde jo ha stoppet, men ikke så lett å "få haik" på en øde grusveg, så hjem måtte jeg jo. Jeg håper jo å få bytte de, har ikke GSport 100% fornøyd garanti? Jeg byttet noen fjellsko der for to år siden etter å ha gått på fjellet i de . Har uansett tenkt å være ydmyk. Du får byttet skoene. G-sport har "fornøyd garanti", du får bytte selv om skoene er brukt.
lillbilly Skrevet 14. juni 2014 Forfatter #15 Skrevet 14. juni 2014 Du får byttet skoene. G-sport har "fornøyd garanti", du får bytte selv om skoene er brukt. Ja, jeg fikk det Koster jo så pass mye, men man trenger jo skikkelige sko når man skal løpe "overalt" Særlig om man ikke veier 50 kg
Gjest energibånd Skrevet 14. juni 2014 #16 Skrevet 14. juni 2014 Ja, jeg fikk det Koster jo så pass mye, men man trenger jo skikkelige sko når man skal løpe "overalt" Særlig om man ikke veier 50 kg Skjønner deg godt. Denne fornøydgarantien er årsaken til at jeg handler joggesko på G-sport. Det er kjipt å bruke en formue på sko som du ikke kan bruke. Kjøpte disse http://store.nike.com/us/en_us/pd/zoom-vomero-9-running-shoe/pid-927383/pgid-927384 på G-sport for en stund siden. For noen dårlige joggesko, fikk gnagsår og vannblemmer etter å ha brukt dem én gang.
lillbilly Skrevet 14. juni 2014 Forfatter #17 Skrevet 14. juni 2014 Skjønner deg godt. Denne fornøydgarantien er årsaken til at jeg handler joggesko på G-sport. Det er kjipt å bruke en formue på sko som du ikke kan bruke. Kjøpte disse http://store.nike.com/us/en_us/pd/zoom-vomero-9-running-shoe/pid-927383/pgid-927384 på G-sport for en stund siden. For noen dårlige joggesko, fikk gnagsår og vannblemmer etter å ha brukt dem én gang. Har du testet bena dine på trykkplaten? dette er skoene jeg kjøpte. http://www.asicsamerica.com/gt-series
Gjest energibånd Skrevet 14. juni 2014 #18 Skrevet 14. juni 2014 Har du testet bena dine på trykkplaten? dette er skoene jeg kjøpte. http://www.asicsamerica.com/gt-series Har tatt løpetest, ja. Jeg overpronerer noe, men salgskonsulenten mente at jeg fint kunne bruke disse skoene. Det er de verste skoene jeg har brukt. Var faktisk på jakt etter GT-2000 2, men de var utsolgt (kanskje like så greit). Kjøpte Asics DS Trainer 19 og selv om de i utgangspunktet er intervallsko, kan en bruke dem som mengdetreningssko også. Er veldig fornøyd med dem.
lillbilly Skrevet 14. juni 2014 Forfatter #19 Skrevet 14. juni 2014 Jeg har hatt mengdetreningssko for det meste, for man gjør jo gjerne forskjellige ting. Vært godt fornøyd med det. Hadde et par som solen var så bra på at jeg kunne løpe vinterstid på snø og is uten nevneverdige problemer. Angrer så på at jeg ikke skrev ned hvilket merke det var. Den Trainer skoen vurderte jeg, men damen mente at foten min ville like de andre bedre Vi får nå se etter hvert når føttene blir bra
Gjest constance90 Skrevet 14. juni 2014 #20 Skrevet 14. juni 2014 Jeg har hatt mengdetreningssko for det meste, for man gjør jo gjerne forskjellige ting. Vært godt fornøyd med det. Hadde et par som solen var så bra på at jeg kunne løpe vinterstid på snø og is uten nevneverdige problemer. Angrer så på at jeg ikke skrev ned hvilket merke det var. Den Trainer skoen vurderte jeg, men damen mente at foten min ville like de andre bedre Vi får nå se etter hvert når føttene blir bra HUsk å bruke tekniske sokker istedet for bomull. Da er du kbitt mye av problemet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå