Gå til innhold

Har du testet orgasme krem?

siwhel

Anbefalte innlegg

Ei venninne av meg fortalte om en orgasme krem. Mmm hun mente at den hjalp henne. Men jeg syntes det høres nå litt rart ut. Derfor spør jeg dere jenter/kvinner her innom dere har prøvd noe sånt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har prøvd en, het noe med Spansk flue (rød og gul liten tube, kjøpt på Club4), men den var nok ikke ekte. Fungerte bra likevel, da! Brukte faktisk litt lengre tid på å komme, men når jeg kom var det verdt det, for å si det sånn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må si jeg ble litt skeptisk.

Men det er jo bra du syntes det var en bra greie.

Smøres på/rundt Klitoris?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har prøvd en, het noe med Spansk flue (rød og gul liten tube, kjøpt på Club4), men den var nok ikke ekte. Fungerte bra likevel, da! Brukte faktisk litt lengre tid på å komme, men når jeg kom var det verdt det, for å si det sånn.

Ah minner :fnise:

Før i tiden var Spansk flue noe man bare fikk tak i i en mørk bakgate i Oslo.

Da var det heller ikke en krem, men noe som skulle inhaleres. Passet ikke for hjertepasienter, for å si det sånn. Jeg prøvde aldri, men andre prøvde og påsto det hadde effekt.

Om virkestoffene er de samme i dag, så virker det sikkert. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det spørs hvordan du liker det da. Men hvis du liker at det er vått på klitoris så er det nok gode muligheter for at det funker. Du blir mer følsom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Kjæresten og jeg bruker kondomeriets orgasmekrem og jeg synes den fungerer veldig bra! Når man smører på (penishodet eller klitten) kjennes etterhvert en kriblende følelse pga økt blodsirkulasjon, og følsomheten blir mye større. :)

Anonymous poster hash: 2d8a5...57e
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Orgasmekrem? Får meg til å tenke på sæd...

Hihi ja den var ikke dum.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Kjæresten og jeg bruker kondomeriets orgasmekrem og jeg synes den fungerer veldig bra! Når man smører på (penishodet eller klitten) kjennes etterhvert en kriblende følelse pga økt blodsirkulasjon, og følsomheten blir mye større. :)

Anonymous poster hash: 2d8a5...57e

Smøre på penishodet? Før samleie? De orgasmekremene jeg har funnet var kun til bruk på ytre kjønnsorganer, og kunne visstnok virke irriterende på slimhinnene inne i skjeden :klo:

Anonymous poster hash: 82127...672

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ja, eller, det var vel en glidekrem-ish-ting med den effekten. Husker ikke helt hva den het, men tror kondomeriet har den(hadde?). Det fungerte utrolig bra for min del. Det var mer nytelse og en lengre periode med den følelsen man gjerne har før orgasmen er på topp. Så jeg vil absolutt anbefale det videre, men som sagt, jeg har ikke prøvd sånn som smøres "utapå" (og som kan irritere slimhinner o.l inni).

Anonymous poster hash: 316ea...bc7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg prøvde en slik krem en gang for lenge siden og den var utrolig bra.. Det var en pitteliten flaske med en sånn "dråpetut".. Skulle bare ha tre dråper på, og det kom en kriblende følelse omtrent umiddelbart etter jeg påførte den. Utrolig deilig! Den smakte litt mint tror jeg.. Grønn flaske på størrelse med en neglelakk eller noe (kanskje enda mindre og)..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg og samboer prøvde dette. For han funket det ypperlig, men eneste forandringen jeg kjente var at klitoris ble ekstremt varm.
Har hatt mye sterkere og bedre orgasmer uten kremen. ;)

Kanskje jeg hadde for høye forventninger når vi kjøpte den? Ikke vet jeg, men det funket ikke på meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...