laperla Skrevet 13. juni 2014 #1 Skrevet 13. juni 2014 (endret) Hei, Jeg er veldig på jakt etter en bikini fra det svenske merket Todiefor. Etter å ha sett på nettsiden deres, har de visstnok et utsalgssted i Oslo. Noen som vet hvilken butikk dette er? Merkelig nok er ikke butikkens navn nevnt på nettstedet. Jeg begynner å få litt tidsspress på meg, da jeg skal reise bort den 25. juni. Noen som har erfaringer? Størrelser? Andre steder jeg kan få kloa i dette merket? På forhånd, tusen takk. Endret 13. juni 2014 av laperla
Gjest Lille-pus Skrevet 13. juni 2014 #2 Skrevet 13. juni 2014 Prøv å spørre på FB sidene deres? Nydelige bikinier
laperla Skrevet 13. juni 2014 Forfatter #3 Skrevet 13. juni 2014 Prøv å spørre på FB sidene deres? Nydelige bikinier Har sett på det, men så står det på nettbutikken deres at de har ferie fra 7.-17. juni. Derfor jeg stresser.
Gjest Lille-pus Skrevet 13. juni 2014 #4 Skrevet 13. juni 2014 (endret) Jeg søkte litt og fant et par bloggere som øyensynlig har promoavtale med merket. Kanskje de kan vite hvilke butikker (for det var oppgitt i flertallsform) i Oslo som fører merket? Lenke 1 Lenke 2 Lenke 3 Dette var et skudd ut i stupmørket altså. Endret 13. juni 2014 av Lille-pus
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2014 #5 Skrevet 14. juni 2014 Tror det selges på nelly.no Anonymous poster hash: 6b5f1...d63
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå