Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jepp - ønsker innspill og tips til smarte/gode kjøp på taxfree. Primært tenker jeg på produkter/kremer til ansikt - trenger en god maske, en god øyekrem som er rik på fukt og en god nattkrem som girmasse fukt og strammer opp.

Tar gjerne også imot tips til mild og god sommerduft - men absolutt ikke glad i stramme og sterke/dominerende/tunge dufter - liker de svake, milde sommerduftene.

Og ellers - noe man bør kjøpe når man først har muligheten på taxfree av andre produkter?

AnonymBruker
Skrevet

Jeg kjøper produkter jeg bruker fast, altså slike som jeg vet kommer til nytte. Og da prioriterer jeg de som er litt kostbare. Ofte har tax-freebutikkene større kvanta enn de man finner i banlige butikker, så da kjøper jeg det. Jeg liker f.eks. Chanel og det handler jeg på tax-free ettersom det er så dyrt ellers.

Anonymous poster hash: ab326...fb3
Gjest Hooty McOwlface
Skrevet

Taxfree er humbug, kosmetikk får du billigere på nettet. Også de norske nettbutikkene, som jo ikke er skattefrie. På Gardermoen har de til og med kosmetikk på innenlands med nøyaktig samme priser som på den såkalte duty free på utenlands. Så det er sånn sett ingenting du "bør" kjøpe på taxfree utover sigg og sprit.

Men man shopper jo gjerne litt når man vaser rundt på en flyplass, bare fordi det er gøy eller fordi man er tom for noe akkurat da. Parfyme er jo fint, og man kan gå rundt og prøve duftene i motsetning til på nettbutikk :) Jeg har ikke tips til en sommerduft da, jeg er nå på "Loverdose" fra Diesel, kanskje hakket mer tyngde og sex i den enn det du ser etter, ikke akkurat sommerlig selv om den er relativt søt og feminin.

Ellers pleier jeg som alle andre kvinner i hele verden å plukke opp klassikeren Biotherm Lait Corporel på flyplasser, den er favoritten når det gjelder body lotion og ligger alltid i en bøtte på "tilbud" til rundt 190kr. Fukter godt, lukter godt, praktisk pumpe. Jeg liker også deodoranten fra samme merke. God for mine sensitive armhuler, og uten forstyrrende duft. Ligger alltid i en bøtte ved siden av body lotionen :) Populære produkter av god grunn!

Og så plukker jeg opp Clinique Naturally Gentle Eye Makeup Remover når jeg nærmer meg tom, verdens beste sminkefjerner.

Når det gjelder krem for øyne og hud så er jeg veldig glad i alt fra Ole Henriksen, som de har på Gardermoen dersom det er der du flyr fra. Kan anbefale truth-serien (den gule). De har også en anti-age serie som jeg ikke har prøvd enda.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...