AnonymBruker Skrevet 13. juni 2014 #1 Skrevet 13. juni 2014 Jeg prøver å kjøpe en vare som kun er til nedsatt pris i noen timer, men jeg får ikke gjennomført bestillingen. Nettsiden sier at jeg ikke har lagt inn adresse, men det har jeg. Jeg har prøvd å begynne på nytt flere ganger, men det hjelper ikke. Kundeservice er jo stengt nå og åpner ikke før etter at varen har gått tilbake til vanlig pris. Hva gjør jeg?Anonymous poster hash: a6d4c...62c
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2014 #2 Skrevet 13. juni 2014 Kan det være at du har fylt ut adressen feil? Ikke fylt inn gatenummer i eget felt om det finnes, eller ikke har fylt inn gyldig postnummer? Vi fikk nytt postnummer her for litt siden, og i starten fikk jeg da beskjed om at det ikke var ført inn fyldig postnummer. Anonymous poster hash: abff7...daf
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2014 #3 Skrevet 13. juni 2014 Nei, jeg har fyllt riktig. Jeg har til og med prøvd å fylle inn mamma og en venninnes adresse uten at det hjalp.Anonymous poster hash: a6d4c...62c
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2014 #4 Skrevet 13. juni 2014 Hvilken side er det? Er du sikker på det er registrert riktig land, og at siden faktisk sender til Norge? Kan du ha æøå i adressen? Anonymous poster hash: 9be5a...89d
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2014 #5 Skrevet 13. juni 2014 Hvilken side er det? Er du sikker på det er registrert riktig land, og at siden faktisk sender til Norge? Kan du ha æøå i adressen? Anonymous poster hash: 9be5a...89d Det er Jysk. Nå prøvde jeg uten æøå, men det virker fremdels ikke. Anonymous poster hash: a6d4c...62c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå