Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Et halvt år er gått, siden jeg ble forlatt av han jeg hadde lyst til å dele resten av livet med. Jeg elsket hver dag med han og følte meg så utrolig heldig som hadde han.

Vi var sammen i nesten 4 fantastiske år og jeg følte virkelig at han var den rette for meg.

Etter det ble slutt har vi holdt kontakten, da det er noe vi begge har ønsket. Han er fortsatt veldig glad i meg. Jeg føler jeg fortsatt elsker han. Derfor klarer jeg ikke si nei når han vil finne på noe eller være "kald" mot han.

Skjønner ikke hvordan jeg skal komme over han når jeg bare vil han godt og ikke har én vond følelse for han :( Skjønner ikke at jeg kan finne en så bra gutt igjen.

Det gjør meg så deprimert og kjærlighetssorgen blir verre og verre. Har endt med at jeg har låst meg inne. Vet ikke hvordan jeg skal takle sommeren heller, har ikke så mange venner :/

Noen som har noen råd til meg?

Anonymous poster hash: dea5e...26b
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du bør rett og slett kutte han ut. Du trenger avstand fra han, da vil du etterhvert klare å slutte å tenke på han. Nå virker det som du fortsatt er avhengig av han, noe som ikke er bra.

Anonymous poster hash: bfd4f...bf3
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...