AnonymBruker Skrevet 13. juni 2014 #1 Skrevet 13. juni 2014 Bare av generell nysgjerrighet Hvor gammel er du? Hvilke butikker handler du klær i? Er det noen steder du IKKE handler? Hvor, i så fall? Anonymous poster hash: 4b279...104
Chanchan Skrevet 13. juni 2014 #2 Skrevet 13. juni 2014 Er 18, handler mest på internett egentlig. Asos, Urban Outfitters, Sheinside, Nelly. I "fysisk" butikk er det mest Carlings, H&M, Bikbok og Gina Tricot, er ganske rett fram akkurat der... Handler IKKE på Kappahl. Finner aldri noe fint der, og hvis det mot formodning skulle være fint så er det alltid ett eller annet som er helt feil med plagget utseendemessig...
dillyduzit Skrevet 13. juni 2014 #3 Skrevet 13. juni 2014 26 Net-a-porter, H&M, Urban outfitters, Nelly, Mango og Zara Jeg handler ikke på: KappAhl, Bikbok. Føler jeg kun finner det samme der som jeg gjorde i fjor også, ikke så veldig spennende. Kan hende jeg bare stikker hodet innom på feil tidspunkt, men finner generelt aldri noe fint eller passelig.
chouette Skrevet 14. juni 2014 #5 Skrevet 14. juni 2014 23. Til vanlig Gina T, Mango, Zara, Mardou&Dean og Topshop. Skal jeg skeie litt ut; Filippa K, MyTheresa og net-a-porter.
skyflakes Skrevet 14. juni 2014 #6 Skrevet 14. juni 2014 Jeg er 21. Handler som regel på Bik Bok, Cos, HM, Høyer, Companys, Steen og Strøm i Oslo (SS er jo et senter), men det er så lettvindt å handle der når butikkene ligger så tett. Liker Tiger, Samsøe, Filippa K. Er sjeldent innom Kappahl, Gina Tricot og Only.
ohdeergod Skrevet 14. juni 2014 #7 Skrevet 14. juni 2014 Jeg er 22. Handler for det meste klær på H&M, Bik Bok, Gina Tricot, Only, Indiska. Nettbutikker: Sheinside og eBay. Handler veldig sjeldent på Carlings, Cubus, Kappahl.
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2014 #8 Skrevet 14. juni 2014 Jeg er 35 og handler mest på LeneV, Lindex og H&M i fysisk butikk. Nettbutikkfavoritten er LaRedoute.Anonymous poster hash: 2cef2...83b 1
Gjest Blue Ivy. Skrevet 14. juni 2014 #9 Skrevet 14. juni 2014 Disse kjedebutikkene er kjedelige. Finner så og si ingen ting der. Handler kun helt basice klær i disse butikkene. Helt vanlig singlet osv. Ellers er jeg glad i VS. Elsker Love pink. Lypsy Asos Forever 21 Topshop Hollister Blir en del på Ebay. Jeg er 22 år.
Frøken.stille Skrevet 14. juni 2014 #10 Skrevet 14. juni 2014 24 år. Handler mest på HM, Vero Moda, Vila... Noen ganger Gina Tricot. Prøver unngå Bik Bok, føler jeg kan få spiseforstyrrelser av å handle der ettersom ingen av klærne passer meg
Gjest Vampen Skrevet 14. juni 2014 #11 Skrevet 14. juni 2014 På nett: Miinto, Boozt, Floyd, Shopbop, kjoledamen og Asos og Zara i ny og ne. Av fysiske butikker handler jeg mest i lokale småbutikker som har merker jeg liker. Noen ganger også hos B.young og Match. Jeg avskyr egentlig HM, men kjøper noen basic-plagg der, f.eks. singlet og strømpebukse. Jeg handler aldri noe fra Cubus, jeg synes klærne derifra er grusomme. Jeg unngår også butikker som Gina Tricot, Bikbok og Vero Moda. Lindex og Kappahl er jeg også sjelden innom.
Gjest energibånd Skrevet 14. juni 2014 #12 Skrevet 14. juni 2014 (endret) Nå handler jeg ikke så mye på nettet. Gjør en del impulsive innkjøp (må liksom bare innom noen butikker på vei hjem fra universitet\jobb). Handler som regel på Monki, Zara, Object, Match, Companys (her handler jeg bare når det er salg, student vettu) og Carlings (kjøper kun jeans her), stikker også ofte innom H&M, men det er sjelden jeg finne noe som faller i smak. Butikker som Bikbok og Gina Tricot handler jeg ikke på, dårlig kvalitet og nesten bare "fjortis"-klær. KappAhl har også mye stygge klær og altfor store størrelser. Klærne på Cubus er jeg heller ikke fan av, men de selger Abbey-jeans som jeg liker godt. Glemte å nevne "Selected", mye fint her. Endret 14. juni 2014 av energibånd
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2014 #13 Skrevet 14. juni 2014 Kjøper som regel fra Lindex og Zara og litt på Kappahl, ettersom jeg jobber der. BikBok, Cubus og Noa Noa er plasser hvor jeg av og til handler. Ellers blir det endel på nettet. Som regel fra Miinto, Zalando og diverse butikker på Etsy. I utlandet liker jeg å handle på Topshop og River Island. Unngår Gina Tricot, Vero Moda og H&M (bortsett fra ballerinaskoene de har). Synes kvaliteten på klærne er dårlig, og så er det så mye rot i prøverom og i butikken. Anonymous poster hash: 7dab8...6d4
fresia Skrevet 14. juni 2014 #14 Skrevet 14. juni 2014 jeg er 25. handler helst hos Asos.com, Bik Bok, Vila, Zara, Mango, H&M, New Look, Forever 21
KaDust Skrevet 14. juni 2014 #15 Skrevet 14. juni 2014 24. Handler for det meste fra nelly.com, men har ingen fast butikk.
CMHuser Skrevet 14. juni 2014 #16 Skrevet 14. juni 2014 Hvor gammel er du? 23 år Hvilke butikker handler du klær i? Carlings, H&M, Gina Tricot innimellom, Zalando! Er det noen steder du IKKE handler? Hvor, i så fall? Bik bok. Når jeg handler på Gina, må jeg opp i xxl, klærna på bik bok er jo enda mindre igjen! Handler heller ikke på nelly
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2014 #17 Skrevet 14. juni 2014 Hvor gammel er du? 23 Hvilke butikker handler du klær i? Zara, Mango, Oasis, Nelly, Asos... Er det noen steder du IKKE handler? Hvor, i så fall? H&M, Cubus, Kappahl, Lindex..... dårlig kvalitet... Anonymous poster hash: c2887...880
jordbarn Skrevet 14. juni 2014 #18 Skrevet 14. juni 2014 23 Mest H&M, only, lindex, zalando , ellos og Gina tricot.. Handler aldri på kappahl (unntak av BH og strømpebukser :D ) og bikbok (klærne er sååå små )
outkast Skrevet 14. juni 2014 #19 Skrevet 14. juni 2014 Jeg er 17. Handler mest på internett, og nettbutikken avhenger av hvilket plagg jeg vil kjøpe. Finner plaggene før butikkene. Handler ikke på H&M, Cubus, Lindex eller Kappahl.
sunflower Skrevet 14. juni 2014 #20 Skrevet 14. juni 2014 I butikk handler jeg på BikBok, Risøe, Zavanna og en sjelden gang H&M. På nett handler jeg kun klær på Ebay.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå