AnonymBruker Skrevet 13. juni 2014 #1 Skrevet 13. juni 2014 Har foerldre mellom 60 og 70 år. De bor en time og en halvtime unna. Den ene er litt ensom den andre har en del kontakter og venninner. De vil jeg skal besøke de/ treffes en gang i uken. Har hele tiden dårlig samvittighet. Jeg tenkte meg mer hver annen mnd. Hva synes dere på forumet? De er friske ellers og har telefon og epost også. Takk for innspill !Anonymous poster hash: 5d925...48a
Gjest Magdalene Skrevet 13. juni 2014 #2 Skrevet 13. juni 2014 Et par ganger i mnd, hvertfall! En halvtime i bil er jo ikke akkurat langt.
Gjest Sprettballen Skrevet 13. juni 2014 #3 Skrevet 13. juni 2014 Har foerldre mellom 60 og 70 år. De bor en time og en halvtime unna. Den ene er litt ensom den andre har en del kontakter og venninner. De vil jeg skal besøke de/ treffes en gang i uken. Har hele tiden dårlig samvittighet. Jeg tenkte meg mer hver annen mnd. Hva synes dere på forumet? De er friske ellers og har telefon og epost også. Takk for innspill !Anonymous poster hash: 5d925...48a De vil treffe deg 4 ganger i måneden, og du vil treffe den en gang hver 8.uke? Her er det stort rom for et kompromiss. Hva om du setter av en dag i uken (f.eks søndag), slik at du besøker hver av dem annenhver uke? Eller i det minste en gang hver mnd, og så kanskje de kan besøke deg en dag i måneden også? 1
Suss81 Skrevet 13. juni 2014 #4 Skrevet 13. juni 2014 En gang i uken ville jeg ha besøkt dem. Det hadde tross alt vært foreldrene mine som jeg setter inderlig høyt.
Suss81 Skrevet 13. juni 2014 #5 Skrevet 13. juni 2014 (endret) Dobbelpost Endret 13. juni 2014 av Suss81
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2014 #6 Skrevet 14. juni 2014 (forbeholdt at det faktisk er to mennesker som har vært gode foreldre, behandlet deg bra og ikke gjør livet ditt til et helvete): Så ofte du kan. Anonymous poster hash: 21705...117
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå