Gå til innhold

Hvilke bukser/jeans er best?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har alltid pleid å kjøpe bukser på bikbok, gina tricot og HM, men nå får det være slutt. Synes ikke kvaliteten er noe god i det hele tatt.. og noe annet forventer jeg heller ikke til den prisen. Etter noen gangers bruk blir de slappe, formløse, blir blasse og slitne.

Hvilke merker anbefaler dere? Bryr meg ikke så mye om prisen. Kvalitet er viktigst!

Anonymous poster hash: b3ca0...2b8
Videoannonse
Annonse
Gjest Lille-pus
Skrevet

Jeg har noen jeans også selv om jeg bruker mest skjørt og kjoler.

Mine jeans er vel 5 år gamle nå, og absolutt like fine. De holder fasongen helt perfekt. Siger ikke.

Bare å vrenge og vaske (uten skyllemiddel). Henge opp og tørke.

Jeg kjøper Armani Jeans når jeg handler jeans, også fordi de passer min egen fasong her supert.

Skrevet

Jeg sverger til Levis da modellene passer meg og kvaliteten er utrolig god.

Skrevet

Synes buksene på bikbok er gode jeg! Jeg kjøper ikke superflex da jeg ikke har vært fornøyd med hvordan de holder seg. Har hatt mine bikbok bukser i flere år, og de sitter fortsatt fint i fasongen og fargen har holdt seg. De mørkeste jeansene har falmet litt etter mange vask, men jeans blir jo slitt før eller siden uansett.

Har hørt mye fint om Acne jeans, kanskje du kunne prøvd ut de?

Skrevet

Jeg liker buksene til Levis og Diesel :)

Gjest crazycatlady
Skrevet

Diesel har fine og solide jeans. Er også glad i Dr Denim selv om det er jeggings og ikke vanlige jeans. Ser ut som en jeans, føles som en tights. Digg. :)

AnonymBruker
Skrevet

Nudie og Levis er overlegne på kvalitet og stil spør du meg.

Tiger er også veldig fine men litt svakere kvalitet.

Anonymous poster hash: 71eba...222
Skrevet

Min favoritt: High Waist Hannah fra Cubus. 500kr. Jeg har både i svart og blå (den blå er et år gammel), og de holder fasongen helt supert :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...