susijenten Skrevet 13. juni 2014 #1 Skrevet 13. juni 2014 Jeg var hos frisøren idag, og ville stripe etterveksten som jeg pleier. Ble veldig fornøyd med fargen, men da jeg kom hjem og løftet på det øverste laget av håret så jeg stripene. Ser flekkete ut. Er dette vanlig eller bør jg klage på dette? Ser det ikke så bra på bildet, men det er slik flere steder i hodebunnen
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2014 #5 Skrevet 13. juni 2014 Tror det kalles at stripene har "lekket". Var nok ikke den beste frisøren, men relativt vanlig Jeg tror jeg bare hadde latt det være, og heller gått til en annen salong neste gang Gikk du til lærling? Anonymous poster hash: 9d1d5...993
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2014 #6 Skrevet 13. juni 2014 Jeg klager alltid når jeg er misfornyd! En betaler jo for en tjeneste. Ofte ser en ikke hvordan hårfargen ser ut før en kommer hjem og får vasket/stylet det slik en liker. De fikser sannsynligvis opp i det dersom du gir lyd innen rimelig tid Anonymous poster hash: f0341...7a4
susijenten Skrevet 13. juni 2014 Forfatter #7 Skrevet 13. juni 2014 Gikk til en frisør som jeg har gått til før, som er ferdig utdannet frisør. Betalte 1400 kr for det for kun striping i ettervekst så var veldig stiv pris
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2014 #9 Skrevet 13. juni 2014 Klag helt klart! Anonymous poster hash: c369f...d11
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2014 #10 Skrevet 24. juni 2014 Nja... altså, er du misfornøyd så må du jo gjerne klage. Men jeg ser ikke noe galt egentlig. Klart, det vises jo hvor stripen begynner, siden det faktisk er en viss fargeforskjell på ditt hår og stripen. Grunnen til at det er så tydelig er nok fordi stripene er litt tykke. Men jeg synes ikke det ser ut som det har lekket egentlig. Anonymous poster hash: c4825...77f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå