AnonymBruker Skrevet 13. juni 2014 #1 Skrevet 13. juni 2014 Vi har vært til obligatorisk mekling og fått attest. Vi signerte også en samværsavtale som skulle vare til august. Ny time er satt opp for å se hvordan dette fungerte. Jeg ønsker ikke å møte sammen med barnefar til denne timen. Kan jeg kreve å få gå alene? Noen som vet?Anonymous poster hash: 09de6...658
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2014 #2 Skrevet 13. juni 2014 Ja du kan gå alene til familievernkontoret. Jeg gikk både til mekling med min eks-samboer og 6 ganger alene etterpå. Trengte noen å snakke med som kunne hjelpe meg videre i alenemor-tilværelsen. Ring dem og bestill time, du! Anonymous poster hash: de569...e6d
Noanoa Skrevet 13. juni 2014 #3 Skrevet 13. juni 2014 Så bra! Når vi var der første gangen, la eksen ut om hvor grusom jeg var. Mekler stanset han flere ganger, så jeg fikk inntrykk av at hun ikke ville høre om våre problemer eller anklager mot hverandre. Jeg har ikke snakket med noen om dette bruddet og kjenner at begeret er mer enn fullt og at jeg kunne hatt behov for å tømme meg et sted. Men mekler er kanskje ikke stedet?
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2014 #4 Skrevet 13. juni 2014 Så bra! Når vi var der første gangen, la eksen ut om hvor grusom jeg var. Mekler stanset han flere ganger, så jeg fikk inntrykk av at hun ikke ville høre om våre problemer eller anklager mot hverandre. Jeg har ikke snakket med noen om dette bruddet og kjenner at begeret er mer enn fullt og at jeg kunne hatt behov for å tømme meg et sted. Men mekler er kanskje ikke stedet? Vi gikk til to forskjellige. En flink dame til mekling, og en annen som jeg hadde samtaler alene med. De første gangene rant tårene i strie strømmer og det var nesten som om det var psykisk førstehjelp hun drev med. Så gikk det bedre og bedre og jeg klarte å snakke konstruktivt med henne om veien videre og hvordan jeg skulle ta bruddet. Ring og be om time med en av samlivsterapeutene på ditt lokale familievernkontor og ta de samtalene du får. Trenger du mer samtaler etter det, kan du jo søke etter psykolog videre. Anonymous poster hash: de569...e6d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå