Gå til innhold

Sønnen min er anmeldt for sovevoldtekt

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror ikke alltid bildet er så entydig selv om man har fakta. Et eksempel er ei jente som roter med en gutt og hvor han etterhvert har samleie med henne mens hun ligger der passivt og egentlig ikke ønsker det og aldri har ønsket det. Hun føler seg missbrukt og hun føler at hun blir presset om ikke fysisk så mentalt. Hun føler kanskje at fordi hun var med på forspillet så har hun ikke rett til å nekte. Hun føler seg da og etterpå missbrukt og voldtatt. Det er ikke snakk om "anger på sex" etterpå fordi hun aldri ønsket det. Samtidig som hun føler seg voldtatt så føler hun skyld fordi hun ikke sa i fra tydelig nok og fordi hun var med på klining på forhånd. Hun føler det som en voldtekt men er usikker om det var voldtekt for han som gjennomførte fordi hun ikke protesterte nok. Hvis hun ikke anmelder fremstår det som at det ikke var voldtekt. Hvis hun anmelder og det blir avvist fordi hun ikke protesterte nok kan hun oppleve det som hun blir beskylt for falske anklager.

Anonymous poster hash: 31ff1...958
  • Liker 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hva er det egentlig du refererer til som 1 minutts ubetenksomhet her?

Samleiet selvfølgelig. Eller driver du flisespikking og mener at det er for kort tid og hun burde skrevet 6 minutter?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Samleiet selvfølgelig. Eller driver du flisespikking og mener at det er for kort tid og hun burde skrevet 6 minutter?

Hmm..har han sagt akkurat 1 min? de tvar jo et veldig kort samleie. Sikker på det ikke var 10 min da?

Anonymous poster hash: 02472...61c

Skrevet

Var nok min dårlige kunnskap om jus som kom frem der. De ble jo ikke droppet akkurat, men han ble frikjent. Syns dog det er rart at man kan frikjennes i rettsvesenet og likevel bli erstatningspliktig, men det er en annen historie.

Det er desverre en kjennsgjerning, Norge er jo faktisk dømt for denne praksisen i Mennskerettsdomstolen (Fettern til Birgitte Tengs). Men alikevel fortsetter denne praksisen med uforminnsket styrke.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg ble voldtatt mens jeg sov. Av en gutt som jeg flørta med, og tok med meg hjem frivillig. Sex var derimot ikke noe samtaleemne, og vi kyssa litt før vi la oss til å sove. Følelsen da jeg våknet av smerter og med han inni meg, og skyldfølelsen fordi jeg hadde satt meg selv i den situasjonen.. Jeg anmeldte ikke, menKKG mener vel at det ikke var noen voldtekt.

Anonymous poster hash: af2e2...86f

• Liker 3
Skrevet

TS, jeg vil starte med å si at jeg forstår dette lå være tungt for mammahjertet. Man ønsker ikke at barnet sitt skal havne i en situasjon som dette, hverken uskyldig eller skyldig.

Når det kommer til strafferammen for sovevoldtekt syns jeg ikke den er streng. Tvert imot. Strafferammen for andre typer voldtekter er en annen diskusjon, som tidligere skrevet av andre. Alder har ingen formildende effekt for min del, voldtekt er voldtekt. Den skyldige fortjener sin straff.

Til alle her inne som kjemper med negler og fingertupper for å forklare hvorfor jenta er skyldig; det er ikke TS sitt spørsmå. Vi har heller ikke hverken grunnlag nok eller rett til å bedømme denne saken. Vi har en side av saken, det kommer ingenting godt ut av at vi skal ta utgangspunkt i den og fylle inn resten med det VI personlig syns høres fornuftig ut. Hold dere for god til det, av respekt for de involverte partene.

Så må jeg bare stemme i at på generell basis er ikke kyssing i samme seng automatisk invitasjon til sex. Kyssing og sex er ikke det samme. Punktum. Om man er i tvil om den andre parten ønsker å ha SEX(??!) bør man enten spørre eller la være. Punktum. Det er skammelig å lese de hårreisende holdningene flere her har. Noen bør gå litt i seg selv og tenke over egne verdier og egen moral.

TS, jeg syns du skal prøve å holde deg til mammarollen! :) Ta vare på deg selv, sønnen din og familien. Støtt hverandre. Om sønnen din er uskyldig/skyldig, hvordan saken utvikler seg, hva straffen blir HVIS han blir dømt, er alle ting du hverken kan forutse eller påvirke. Men du kan velge hvordan du håndterer situasjonen og hvor du vil bruke energien din :) Hold mot og håp oppe, lev i troen om at rettferdigheten vil seire! Stor klem fra meg! :)

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg ble voldtatt mens jeg sov. Av en gutt som jeg flørta med, og tok med meg hjem frivillig. Sex var derimot ikke noe samtaleemne, og vi kyssa litt før vi la oss til å sove. Følelsen da jeg våknet av smerter og med han inni meg, og skyldfølelsen fordi jeg hadde satt meg selv i den situasjonen.. Jeg anmeldte ikke, menKKG mener vel at det ikke var noen voldtekt.

Anonymous poster hash: af2e2...86f

KG mener vel heller at en anmeldelse aldri ville ført til en dom.

At du ble voldtatt er det ingen som benekter. Men slik du beskriver det må vi ha såpass rettsikkerhet her i landet at vi kan ikke dømme noen på et slikt grunnlag.

Skrevet

Tråden er ryddet for personhets og identifikasjon av privatpersoner.

Estrella, mod.

AnonymBruker
Skrevet

KG mener vel heller at en anmeldelse aldri ville ført til en dom.

At du ble voldtatt er det ingen som benekter. Men slik du beskriver det, må vi ha såpass rettsikkerhet her i landet at vi kan ikke dømme noen på et slikt grunnlag.

En sørgelig holdning! Selvfølgelig skulle voldtektsmannen her vært anmeldt, dømt og fengslet i årevis! Dette handler også om at kvinner skal ha full råderett over egen kropp.

Anonymous poster hash: 6e739...3e4

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror ikke alltid bildet er så entydig selv om man har fakta. Et eksempel er ei jente som roter med en gutt og hvor han etterhvert har samleie med henne mens hun ligger der passivt og egentlig ikke ønsker det og aldri har ønsket det. Hun føler seg missbrukt og hun føler at hun blir presset om ikke fysisk så mentalt. Hun føler kanskje at fordi hun var med på forspillet så har hun ikke rett til å nekte. Hun føler seg da og etterpå missbrukt og voldtatt. Det er ikke snakk om "anger på sex" etterpå fordi hun aldri ønsket det. Samtidig som hun føler seg voldtatt så føler hun skyld fordi hun ikke sa i fra tydelig nok og fordi hun var med på klining på forhånd. Hun føler det som en voldtekt men er usikker om det var voldtekt for han som gjennomførte fordi hun ikke protesterte nok. Hvis hun ikke anmelder fremstår det som at det ikke var voldtekt. Hvis hun anmelder og det blir avvist fordi hun ikke protesterte nok kan hun oppleve det som hun blir beskylt for falske anklager.

Dette er på ingen måte tvetydig. Dette er voldtekt. Hun ga intet samtykke til sex.

• Liker 2
Skrevet

Mitt livs verste mareritt er blitt en realitet.

Sønnen min er blitt anmeldt av en jevnaldrende jente for sovevoldtekt. Forholdet har skjedd på en fest hvor de begge var beruset, utover natta hadde jenta valgt å bli igjen, kledd av seg og havnet på rommet til sønnen min. De hadde begge vært nakne, kliningen hadde tiltatt, og samleie hadde funnet sted.

Rett etter dette, hadde jenta reist seg, kledt på seg og forlatt rommet.

Dagen etterpå ble sønnen min hentet til avhør, hun hadde anmeldt forholdet, han frasa seg retten til advokat, forsto ikke alvoret, og har hele tiden hevdet at samleiet var frivillig, dvs: han fikk aldri noen signaler fra henne på at hun ikke ønsket kontakt. Ingen tvang, vold, fastholdelse, ingenting. Han fastholder at han ikke på noe tidspunkt trodde hun sov. Denne jenta har kjæreste fra før av, og vennene hans mener at grunnen til anmeldelsen er at hun er redd for å miste kjæresten sin.

Jeg, som mor er nå vitne til at sønnen min er i ferd med å gå fullstendig til grunne. Han har mistet nattesøvnen, karakterer på skolen har rast, han tenker masse på dette, og bebreider seg selv. I tillegg må man vente i mange måneder før det blir tatt ut siktelse; noe advokaten hans har signalisert at det er stor mulighet for at skjer, og at domfellelse er aktuelt.

Dette fordi det i siste har vært stor fokus på såkalte sovevoldtekter og at politi/rettsapparat skal slå hardt ned på disse.

Spørsmålet mitt er todelt; hvordan man som forelder til unge gutter skal klare å forholde seg til dette? Og nedre strafferamme 4 år?

Jeg har alltid vært sterk motstander av at voldtekter ikke anmeldes - men klarer ikke for alt i verden å forestille meg at sønnen min, som alltid har hatt respekt for jenter, aldri gjort noen mennesker vondt, vært snill og grei gjennom hele oppveksten at han;

...skal kanskje måtte sone 4 år i fengsel for i underkant av 1 minutts idiotisk, beruset ubetenksomhet og kåthet?? Hele fremtiden til en unggutt ødelagt.

Jeg fikk nemlig sjokk når jeg fikk rede på at nedre strafferamme er 4 år for sovevoldtekter. Jeg understreker igjen at dette er en unggutt, knapt blitt voksen.

Her dømmes fedre som har forgrepet seg på døtre gjennom tiår til 2 års fengsel, drap av barn omtrent like mye....

Vet at dette er en brannfakkel - håper å kunne holde denne diskusjonen saklig.

Hilsen fortvilt mamma

Kjære fortvilte mamma. Jeg skulle virkelig ønske at jeg kunne si noen beroligende ord, men det er nok ingen grunn til å være beroliget. Sønnen din risikerer å bli dømt, selv om han skulle snakke sant. Alt er avhengig av hvilke personer som skulle representere politi, påtalemyndighet og rettsvesen i akkurat denne saken. Den som ikke har opplevd rettsvesenet selv, vil nok si at de ikke dømmer uten bevis, men det gjør de. Ikke tro noe annet. Like før de avsier dom uten bevis, vil de høytidelig erklære at de ikke gjør det og at bevisbyrden ligger på aktor og ikke på den anklagede. En forklaring er også et "bevis", selv om det er ord mot ord. Retten kan gjøre en helhetsvurdering der de finner at jenta ikke hadde noen grunn til å lyve og sønnen din (tolket som en potensiell voldtektsmann) har jo motiv for løgn, selvsagt..

Jenta hadde kjæreste. Det er jo et mulig og ikke usannsynlig motiv for løgn. Retten kan mene at det allikevel ikke er noe realistisk motiv. "Det har vært en stor belastning for henne å anmelde og ta saken for retten, hvor hun har måttet forklare seg gjentatte ganger", kan de forkynne i dommen. Det er det jo, men der og da var kanskje tanken på å miste kjæresten sin og sitt gode rykte altoverskyggende. Og hvordan det er å ta en sak for retten hadde hun kanskje ikke tenkt så mye på eller visst noe om. "Hun har hele veien holdt fast på sin forklaring, på tross av massivt press fra omgivelsene og et ungdomsmiljø som ikke tror henne", kan retten si. Vel.. er det så rart om det blir vanskeligere og vanskeligere å trekke en anklage av så alvorlig art? Skuffe så mange mennesker; foreldre, kjæreste, venner, bistandsadvokater, psykolog..

Jeg har sett domfellelse skje på tross av en helt sammenhengende og rimelig forklaring fra en ung gutt, til og med på tross av tekniske bevis som tilsa en istykkerkuttet stringtruse, og ikke en istykkerrevet, som påstått av jenta. Den "istykkerrevne" trusa hadde hun vist venner som bevis på den brutaliteten som hadde vært. Retten så helt vekk fra muligheten for løgn, selv om nettopp kjæresten til jenta var den som satte hele anmeldelsesprosessen igang, via jentas foreldre som han varslet om den angivelige voldtekten. Kanskje hun ikke egentlig ville anmelde, bare erklære at hun ikke hadde skyld i hva som hadde hendt. Den unge "voldtektsmannen" og jenta hadde også tidligere hatt et forhold, noe som hadde blitt avslørt for jentas daværende kjæreste, og det forholdet tok slutt. Motiv for løgn, vil jo noen av oss mene. Hele veien sa vi til den unge gutten, "Slapp av, de kan ikke bevise noe du ikke har gjort". Men det kunne de!

Håper at dere er heldige med de menneskene som blir satt til å vurdere saken! Jeg har vanskelig for å tro at tre år bak murene står i noe godt forhold til den situasjonen som har oppstått her. Forbered deg likevel mentalt på å høre en representant for Norge si at dette er hva de ønsker skal skje med sønnen din,med bakgrunn i jentas forklaring og endrede mentale tilstand (sier hennes psykolog) etter anmeldelsen. Hun har nemlig ikke hatt det veldig bra i det siste (...)

Anonymous poster hash: a1658...f36

• Liker 1
Skrevet

Dette er på ingen måte tvetydig. Dette er voldtekt. Hun ga intet samtykke til sex.

Det bekymrer meg at mange oppriktig mener at ei jente som (sitat:) 'ligger der passivt og egentlig ikke ønsker det', og 'føler seg misbrukt', kan påberope seg voldtekt. Stakkars gutter, sier jeg bare! Ikke all sex er fantastisk, men man er også ansvarlig for seg selv. Hvis man ikke er istand til å si ja eller nei, bør man ha en verge for å omgås andre mennesker. Hvordan kan du gå forbi kosttilskuddselgere på gaten?! Hvis man føler seg truet og derfor ikke gjør motstand, er situasjonen en annen, selvfølgelig, og gutter bør selvsagt ha moral og ikke utøve noe utilbørlig press. Selv kan jeg ikke komme på å ha gitt noe eksplisitt 'samtykke' til sex noen gang, aldri. Da har vel jeg også blitt voldtatt da.

• Liker 3
Skrevet (endret)

Juryer synser, fagdommer dømmer etter bevis. Din sønn er dømt av fagdommer i to instanser, du får bare innse at han er skyldig, selv om han nekter å innrømme det og han er mor lille gullgutt for deg. Han fortjener straffen, både fengsel og erstatning. Når han er ferdig sonet vil det så klart påvirke ham i ettertid, men det kan han takke seg selv for. han kan gå videre med studier, jobb og et tilnærmet vanlig liv. De som var uskyldige ofre må lide resten av livet for det han har gjort. At folk feilaktig kan oppfattes som voldtektsmann en gang kan jeg til nød tro på , men to angivelig feilaktige voldtekter? Ikke faen. Få opp øynene og innse hva sønnen din har gjort.

Anonymous poster hash: 3297b...566

Hvor er det du henter denne kunnskapen fra; at juryen synser og fagdommerne dømmer på bevis?

I 7 av 10 saker hvor fagdommere overprøver en juryekjennelse, er det fordi de ønsker å dømme selv om juryen ikke har funnet bevisene gode nok. De har rett og slett utviklet en toleranse for å dømme på manglende beviser, fordi de tror at rett mann er på rett plass. "Sett det før", vet du, slitsomt å tvile så mye år etter år. Og rettsvesenet blir ofte kritisert hvis de ikke dømmer mange nok. Dette går nok mer inn på fagdommerne enn de som blir satt i en jury. Leder av forsvarergruppen, Frode Sulland, uttrykker stor bekymring over denne overdrevne tiltro til egen vurderingsevne som vi ser hos fagdommere i dag.

Historien viser at det å ha blitt utsatt for et justismord eller en uriktig anklage, gjør deg særlig utsatt for en ny, fordi du blir forhåndsdømt. Det er ikke som å bli truffet av lynet eller vinne i lotto to ganger. Se bare på Fritz Moen-saken, eller på hvordan du selv reagerer når du hører om en slik situasjon. Jeg klandrer deg ikke for det, men ber deg virkelig være obs på det! Det finnes flere saker som viser det samme mønsteret. Vet også om, fra kjent norsk justismordhistorie, en mann som ble dømt to ganger (uriktig begge ganger, altså) for ildspåsettelse med økonomisk motiv. Torgersensaken? Jo, anklaget for voldtekt eller forsøk på dette før det omstridte Skippergatadrapet, der de fleste bortsett fra påtalemyndighetene nå begynner å innse at han kan være uskyldig! Den første anklagen gjør det nær umulig å bli trodd senere. Og dette er bare kjente eksempler.

Møter du en mann som er anklaget for voldtekt tidligere, har du stor makt som kvinne, hvis du vil. For hvem vil de tro på?

Tenk litt på den!

Endret av bananflua
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er desverre en kjennsgjerning, Norge er jo faktisk dømt for denne praksisen i Mennskerettsdomstolen (Fettern til Birgitte Tengs). Men alikevel fortsetter denne praksisen med uforminnsket styrke.

Norge ble ikke dømt for praksisen med å idømme erstatning til personer som ble frifunnet i straffesaker, men for å bruke formuleringer i dommen om det sivile kravet som kunne skape tvil om vedkommendes uskyld. Altså er det ikke i strid med menneskerettighetene å bli idømt et erstatningskrav samtidig som du blir frifunnet i straffesaken.

Anonymous poster hash: ac200...df6

Skrevet

"Det som kommer frem i retten dokumenteres skriftlig..."

Anonymous poster hash: 3297b...566

Faktafeil. Om du ikke tenker på eventuelle notater som forsvarer og aktor gjør for egen del? (og makulerer i ettertid, vil jeg tro) Det finnes ingen offentlige papirer som dokumenterer hva som kommer fram, hva vitner sier osv i løpet av en rettssak. Er enig i at dokumentasjon (lyd og bilde) er viktig. I saker hvor dette er gjort (ulovlig) har det bidratt til renvaskelser senere.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Sex uten samtykke er voldtekt. Det kan forekomme på flere vis - enten ved at vedkommende ikke gir samtykke ved å si nei direkte, eller ikke gir samtykke ved at h*n sover eller er bevisstlos. Dersom vedkommende er under lavalder er ikke det eventuelle samtykket gyldig ettersom h*n ikke er sett på som en som er i stand til å gi samtykke. Hvilket er hvorfor man blir domt for sex med mindreårige.

Mangel på protest er ikke samtykke. Det å befinne seg i en situasjon som ofte leder til sex er ikke samtykke. Jeg går utifra at alt dette egentlig er åpenbart for de fleste oppegående mennesker, men det finnes en garde menn der ute hvis eneste mulighet for sex er med kvinner som ikke er klar over hva som foregår. Det finnes de som lar det gå sport i å finne den fulleste kvinnen i lokalet.

Jeg har full sympati med både de som faktisk voldtas og de som blir feilaktig anklaget for voldtekt. Begge er blitt utsatt på det groveste.

Jeg er fortsatt en supporter av å ta forhåndsregler - og det gjelder da begge kjonn.

Dersom en kvinne blir voldtatt ligger skyld og ansvar alltid hos overgriperen - uten unntak. Men hun kan utvide sin egen sikkerhet ved å ikke bli for beruset, ikke gå alene hjem og ikke stole på fremmede. Slik kunne mange voldtekter blitt unngått.

Dersom en mann blir urettmessig anklaget for voldtekt ligger skyld og ansvar hos anklageren - uten unntak. Men han kan utvide sin egen sikkerhet ved å ikke dra med hjem overstadig berusede kvinner, ikke behandler kvinner rundt seg som dritt og ikke opparbeide seg et rykte som en som har en bruk-og-kast mentalitet ift. kvinner. Slik kunne mange falske voldtektsanklager blitt unngått.

Paralellen er helt legitim. Menn som kritiserer kvinner for å ha satt seg i "faresituasjon" ang. voldtekt og at de la sex i kortene, må akseptere at samme mangel på forsiktighet gjelder dem selv ved falske anklager.

Anonymous poster hash: 8a52f...d0e
  • Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har alltid vært sterk motstander av at voldtekter ikke anmeldes - men klarer ikke for alt i verden å forestille meg at sønnen min, som alltid har hatt respekt for jenter, aldri gjort noen mennesker vondt, vært snill og grei gjennom hele oppveksten at han;

TS sin sønn som aldri har gjort noe mennesker noe vondt, og vært snill og grei alltid.

Vel, jeg kan identifisere meg med kjæresten til denne jenta.

Dere veit. Han som opplevde sviket, skammen og fornedrelsen. uansett om det var snakk om voldtekt eller utroskap. Og som ingen her tenker på overhodet. Ihvertfall i den emaptiske englesønnen til TS.

Han håper nok at TS sin sønn brenner i helv...

Min sympati ligger ikke hos det utro paret nei..

Anonymous poster hash: b833e...25d

• Liker 1
Skrevet

TS kan ta det helt med ro. Disse sakene ender praktisk talt aldri med fellende dom.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Mitt livs verste mareritt er blitt en realitet.

Sønnen min er blitt anmeldt av en jevnaldrende jente for sovevoldtekt. Forholdet har skjedd på en fest hvor de begge var beruset, utover natta hadde jenta valgt å bli igjen, kledd av seg og havnet på rommet til sønnen min. De hadde begge vært nakne, kliningen hadde tiltatt, og samleie hadde funnet sted.

Rett etter dette, hadde jenta reist seg, kledt på seg og forlatt rommet.

Dagen etterpå ble sønnen min hentet til avhør, hun hadde anmeldt forholdet, han frasa seg retten til advokat, forsto ikke alvoret, og har hele tiden hevdet at samleiet var frivillig, dvs: han fikk aldri noen signaler fra henne på at hun ikke ønsket kontakt. Ingen tvang, vold, fastholdelse, ingenting. Han fastholder at han ikke på noe tidspunkt trodde hun sov. Denne jenta har kjæreste fra før av, og vennene hans mener at grunnen til anmeldelsen er at hun er redd for å miste kjæresten sin.

Jeg, som mor er nå vitne til at sønnen min er i ferd med å gå fullstendig til grunne. Han har mistet nattesøvnen, karakterer på skolen har rast, han tenker masse på dette, og bebreider seg selv. I tillegg må man vente i mange måneder før det blir tatt ut siktelse; noe advokaten hans har signalisert at det er stor mulighet for at skjer, og at domfellelse er aktuelt.

Dette fordi det i siste har vært stor fokus på såkalte sovevoldtekter og at politi/rettsapparat skal slå hardt ned på disse.

Spørsmålet mitt er todelt; hvordan man som forelder til unge gutter skal klare å forholde seg til dette? Og nedre strafferamme 4 år?

...skal kanskje måtte sone 4 år i fengsel for i underkant av 1 minutts idiotisk, beruset ubetenksomhet og kåthet?? Hele fremtiden til en unggutt ødelagt.

Jeg fikk nemlig sjokk når jeg fikk rede på at nedre strafferamme er 4 år for sovevoldtekter. Jeg understreker igjen at dette er en unggutt, knapt blitt voksen.

Her dømmes fedre som har forgrepet seg på døtre gjennom tiår til 2 års fengsel, drap av barn omtrent like mye....

Vet at dette er en brannfakkel - håper å kunne holde denne diskusjonen saklig.

Hilsen fortvilt mamma

Det du skriver der i uthevet skrift gjør meg forbannet. Dersom det er sant det som har skjedd, at han har voldtatt henne, og dette øyeblikket (1 min idiotisk beruset utenksomhet) skal ødelegge 4 år av hans liv, så synes jeg det er langt fra rettferdig. Da skulle han hatt så mye mer straff. Det er helt uhørt å tenke på den måten du gjør, at dette lille minuttet med kåtskap og ikke tenke rett skal ødelegge 4 år av livet hans, hva med hennes liv da? Det er jo ødelagt for alltid. Dersom dette er sant.

Jeg ble selv voldtatt av en ung gutt som var kåt og utenksom i ''1 min''. Jeg hadde også kjæreste, og dette var også på fest. Jeg våknet av han lå oppå meg, og jeg klarte ikke skrike eller noen ting. Jeg ble helt ødelagt av dette, og prøvde å vri meg unna. Så dette lille minuttet med kåtskap fra han (stakkars, som kan ''ødelegge livet'' hans) det ødela hele livet mitt.

Siden jeg hadde kjæreste så fikk han det til å fremstå som at jeg var redd for å bli tatt for utroskap. Alle trodde dette. Heldigvis så ble jeg trodd i retten. Kjæresten min var i rommet ved siden av, på selve festen. Han trodde aldri at en bekjent kunne gjøre noe sånn med meg der jeg lå og sov, og ALDRI om jeg hadde vært utro. Og hvorfor skulle jeg det, når han var mindre enn 5 meter fra meg, skilt av en vegg?

Håper at sønnen din får sin straff, om dette stemmer, og om det ikke stemmer at jenta innrømmer det. Men ikke tenk så inderlig vel om dine egne, selv om du tror du kjenner noen. Han som voldtok meg var også sønnen til noen.

Anonymous poster hash: c5c3a...1da

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

TS kan ta det helt med ro. Disse sakene ender praktisk talt aldri med fellende dom.

Få se ditt grunnlag for å hevde dette. Jeg venter i spenning på nok et Mann 42 driter seg ut og begynner desperat å ro for hatde livet.

Anonymous poster hash: 6892b...5c6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...