xeno Skrevet 13. juni 2014 #1 Skrevet 13. juni 2014 Tenkte å kjøpe meg flaske, i morgen med champagne. Har ikke noe peiling, om champagner. Det blir ikke til mat, men det blir bare for at jeg skal kose meg. Helst ikke så dyrt. Viste ikke hvor jeg plassere, dette emne. Håper at det på riktig plass.
xeno Skrevet 13. juni 2014 Forfatter #3 Skrevet 13. juni 2014 Takk for svar. Håper at andre også vil komme med tips.
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2014 #4 Skrevet 13. juni 2014 Må det være champagne, eller mener du sprudlevann? Dersom du mener sprudlevann så anbefaler jeg prosecco! Det er italiensk sprudlevann. Den er mye bedre enn cava. Jeg liker godt en med grønn etikett og en med nesten helt hvit etikket. Veldig lettdrikkende Av champagne så elsker jeg Veuve Clicquot, men den er jo ikke akkurat billig. Kommer helt an på hva du mener med ikke for dyrt, champagne er jo generelt dyrere enn annen sprudlevann. Anonymous poster hash: 75fb4...1b6 2
Conuren Skrevet 14. juni 2014 #5 Skrevet 14. juni 2014 Guy Charlemange eller Nicolas Feuillatte. Ikke like dyre som Veuve Clicquot eller Moet, men minst like gode!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå