AnonymBruker Skrevet 13. juni 2014 #1 Skrevet 13. juni 2014 Flere av mine venner nå etterhvert i forhold da jeg har blitt 23 år. Før så hang vi sammen hele tiden feks på byen, uteaktiviteter, reiser, filmkvelder etc. Nå etter at de fikk seg kjæreste hører jeg sjelden fra de? Hva skjer med de som går inn i forhold. De bruker mye tid på forhold og det blir mindre tid til venner. Ligger de bare hjemme å puler eller. Kan på en måte en skjønne de da je sikkert ville prioritert å være hjemme å pule om jeg var nyforelska i et forhold. Men når kommer man egentlig ut av den tilstanden der man ligger og ligger puler hele tiden og egentlig ikke har lyst eller tid til noe annet? Anonymous poster hash: b941f...d85 1
Gjest BettyBoop Skrevet 13. juni 2014 #2 Skrevet 13. juni 2014 Flere av mine venner nå etterhvert i forhold da jeg har blitt 23 år. Før så hang vi sammen hele tiden feks på byen, uteaktiviteter, reiser, filmkvelder etc. Nå etter at de fikk seg kjæreste hører jeg sjelden fra de? Hva skjer med de som går inn i forhold. De bruker mye tid på forhold og det blir mindre tid til venner. Ligger de bare hjemme å puler eller. Kan på en måte en skjønne de da je sikkert ville prioritert å være hjemme å pule om jeg var nyforelska i et forhold. Men når kommer man egentlig ut av den tilstanden der man ligger og ligger puler hele tiden og egentlig ikke har lyst eller tid til noe annet? Anonymous poster hash: b941f...d85 par gjør dsa andre ting enn å pule da hehe
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2014 #3 Skrevet 13. juni 2014 par gjør dsa andre ting enn å pule da hehe Det er stort sett ting man kan gjøre med venner eller? Det er klart å ta med venn på trekant er ikke noe som alle vil. Så derfor er det forståelig at de vil ha litt tid alene slik at de kan pule i fred. Anonymous poster hash: b941f...d85
Gjest BettyBoop Skrevet 13. juni 2014 #4 Skrevet 13. juni 2014 Det er stort sett ting man kan gjøre med venner eller? Det er klart å ta med venn på trekant er ikke noe som alle vil. Så derfor er det forståelig at de vil ha litt tid alene slik at de kan pule i fred. Anonymous poster hash: b941f...d85 men greia med å være kjærester er jo at man skal kunne være hverandres venner og. Er bare fuckbuddyforhold om de bare puler. Men greia er at par som regel foretrekker å være sosial med andre par.
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2014 #5 Skrevet 13. juni 2014 men greia med å være kjærester er jo at man skal kunne være hverandres venner og. Er bare fuckbuddyforhold om de bare puler. Men greia er at par som regel foretrekker å være sosial med andre par. Swinging de driver med. Liker de ikke trekant? Anonymous poster hash: b941f...d85
Gjest BettyBoop Skrevet 13. juni 2014 #6 Skrevet 13. juni 2014 Swinging de driver med. Liker de ikke trekant? Anonymous poster hash: b941f...d85 Har du hatt kjæreste noen gang?
Gjest avocadoen Skrevet 13. juni 2014 #7 Skrevet 13. juni 2014 Det er stort sett ting man kan gjøre med venner eller? Det er klart å ta med venn på trekant er ikke noe som alle vil. Så derfor er det forståelig at de vil ha litt tid alene slik at de kan pule i fred. Anonymous poster hash: b941f...d85 Det er ikke alltid man vil ha med venner. Ja, det er kanskje slemt, men av og til vil man se film og slike ting bare med kjæresten og ikke noen andre. Virker ikke som om at du har hatt kjæreste siden du ikke vet at kjærester gjør en god del andre ting enn å ha sex? Du får finne deg kjæreste da så slipper du å føle deg så alene.
Gjest avocadoen Skrevet 13. juni 2014 #8 Skrevet 13. juni 2014 Swinging de driver med. Liker de ikke trekant? Anonymous poster hash: b941f...d85 Så bitter du er 1
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2014 #9 Skrevet 13. juni 2014 Jeg kaller slike for "venner". Jeg var i et forhold og kjæresten skulle være med på ALT, jeg vil aldri alenetid med vennene mine.. Anonymous poster hash: a3687...b03 2
QueenOfTheSidewalk Skrevet 13. juni 2014 #10 Skrevet 13. juni 2014 (endret) Har du hatt kjæreste noen gang? Jeg vet ikke med deg, men jeg dumper ikke vennene mine når jeg har kjæreste. Gjør heller ikke forskjell som å dumpe kun de single. Ts, noen av dem kommer aldri ut igjen når de har kjæreste, men de forventer at du skal være der når det blir slutt mellom dem. Ikke gjør dem den tjenesten Endret 13. juni 2014 av Evilposelos
Gjest BettyBoop Skrevet 13. juni 2014 #11 Skrevet 13. juni 2014 (endret) Jeg vet ikke med deg, men jeg dumper ikke vennene mine når jeg har kjæreste. Gjør heller ikke forskjell som å dumpe kun de single. Ts, noen av dem kommer aldri ut igjen når de har kjæreste, men de forventer at du skal være der når det blir slutt mellom dem. Ikke gjør dem den tjenesten jeg gjør ikke det jeg heller, men jeg merker meg at folk i forhold har mindre tid til sine venner kontra single. Jeg reagerer på at ts tror at kjærester bare har sex hele tiden Endret 13. juni 2014 av BettyBoop
QueenOfTheSidewalk Skrevet 13. juni 2014 #12 Skrevet 13. juni 2014 Så bitter du er Jeg er ikke ts, men jeg er bitter. Det er helt normalt 1
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2014 #13 Skrevet 13. juni 2014 Noen skjønner ikke viktigheten i å ha venner ved siden av å ha et forhold. Kanskje flere forhold hadde vart hvis man hadde tatt vare på vennene sine? Du vil ikke få det samme savnet ved å holde kontakten med venner som hvis du driter i dem. Er det jeg har lagt merke til med mine foreldre, familie og venner; de skilte seg til slutt. Anonymous poster hash: 498e7...b86 1
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2014 #14 Skrevet 13. juni 2014 Å "henge sammen hele tiden" er sjelden noe man gjør lagt opp i 20 åra uansett. Folk blir ferdige med å studere og feste mye, de får seg seriøse jobber og forpliktelser. Og det at man får mindre tid til venner når man får seg kjæreste er helt naturlig. Plutselig har man en person i livet som man vil tilbringe mye tid sammen med. Både alene og med venner, men alenetiden trekkes direkte fra tiden man har til å tilbringe sammen med venner. Ren matematikk tilsier at like god tid til venner klarer man rett og slett ikke å ha. Anonymous poster hash: 670d9...7be 3
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2014 #15 Skrevet 13. juni 2014 Det er ikke alltid man vil ha med venner. Ja, det er kanskje slemt, men av og til vil man se film og slike ting bare med kjæresten og ikke noen andre. Virker ikke som om at du har hatt kjæreste siden du ikke vet at kjærester gjør en god del andre ting enn å ha sex? Du får finne deg kjæreste da så slipper du å føle deg så alene. Det er ikke alltid man vil ha med venner. Ja, det er kanskje slemt, men av og til vil man se film og slike ting bare med kjæresten og ikke noen andre. Virker ikke som om at du har hatt kjæreste siden du ikke vet at kjærester gjør en god del andre ting enn å ha sex? Du får finne deg kjæreste da så slipper du å føle deg så alene. Du er en av de merker jeg. Anonymous poster hash: aa1ce...c4a 1
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2014 #16 Skrevet 13. juni 2014 Noen skjønner ikke viktigheten i å ha venner ved siden av å ha et forhold. Kanskje flere forhold hadde vart hvis man hadde tatt vare på vennene sine? Du vil ikke få det samme savnet ved å holde kontakten med venner som hvis du driter i dem. Er det jeg har lagt merke til med mine foreldre, familie og venner; de skilte seg til slutt. Anonymous poster hash: 498e7...b86 Jo, klart det er viktig å ta vare på vennene ved siden av. Men stikkordet er VED SIDEN AV, ikke i steden for. Man driter ikke i vennene bare fordi man også vil prioritert kjæresten. Og "de skilte seg til slutt" er ikke det som skjer rundt meg. Ingen i min familie er skilt og kun en av mine venninner. Og vet du hva som skilte seg ut ved denne venninnen? Hun prioriterte alt annet enn forholdet sitt. Og derfor ble hun skilt. Tenk det. Anonymous poster hash: 670d9...7be
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2014 #17 Skrevet 13. juni 2014 Jeg føler at ofte så liker ikke menn jenta sine venninner så da syter han hver gang hun vil invitere dem, hver gang hun vil at alle skal ut å treffes. Så da blir det en naturlig konsekvens at jentene ofte mister sine venninner så lenge kjæresteforholdet pågår. Dette er gjeldene også når man er voksne, ofte er et par sine venner, hans venner med partnere. Så etter 10-15 års ekteskap, og skillsmissen intreffer, står hun ofte ganske så alene, for alle vennene var egentlig hans, og hun har ingen av sine igjen. Så da må vi jenter krype til korset og prøve å opprette kontakt med venninder vi såvidt har hatt sporadisk kontakt med de siste 10-15 år. Så sånn er det, ikke hver gang, men ofte. Anonymous poster hash: 79a4a...3de 1
Sillicious Skrevet 13. juni 2014 #18 Skrevet 13. juni 2014 Jeg er på din alder! Og dette skjønner ikke jeg heller.. Venninna mi forsvinner HVER GANG hun får seg type. Ser hun hver dag når hun er singel, nå har hun funnet seg en igjen og jeg enten ser eller hører fra henne :-p "har ikke tid, han skal ditt, han skal datt." Hun er lett å manipulere da, tror det er han som styrer henne litt. Kanskje det er slik med flere? Jeg har alltid vært flink å tatt vare på vennene selv om jeg har fått meg type da! Men..de blir jo opptatt etterhvert. 1
Gjest BettyBoop Skrevet 13. juni 2014 #19 Skrevet 13. juni 2014 Noen skjønner ikke viktigheten i å ha venner ved siden av å ha et forhold. Kanskje flere forhold hadde vart hvis man hadde tatt vare på vennene sine? Du vil ikke få det samme savnet ved å holde kontakten med venner som hvis du driter i dem. Er det jeg har lagt merke til med mine foreldre, familie og venner; de skilte seg til slutt.Anonymous poster hash: 498e7...b86 det er jeg enig i
Gjest avocadoen Skrevet 13. juni 2014 #20 Skrevet 13. juni 2014 Jeg er ikke ts, men jeg er bitter. Det er helt normalt Det er normalt å bli sur bare fordi vennene til TS har kjæreste og vil tilbringe tid medkjæresten deres og si at de puler hele tiden osv osv? Det er helt naturlig at man får mindre tid til ting når man har kjæreste fordi man gjerne vil finne på noe med han eller henne, og det betyr ikke at man dumper vennene sine.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå