AnonymBruker Skrevet 13. juni 2014 #1 Skrevet 13. juni 2014 Hei! Nå har det seg sånn at jeg møtte en jente for snart ett år siden, kjempegod og fantastisk jente... Hun sporet meg opp på Facebook vi ble enige om å møtes igjen, ting utviklet seg til ett kortvarig forhold. SÅ brått og brutalt ble jeg dumpet noen timer etter jeg dro fra henne en morgen, hun ville ikke mer! Noen måneder senere kom vi i prat igjen, å ting utviklet seg til forhold igjen på hennes initiativ, dum som jeg var så fikk hun en ny sjanse da hun virkelig angret på det hun hadde gjort! Sjokkerende nok så ble jeg dumpet igjen fordi hun visstnok ikke fikk følelser for meg! Etter det så har det gått litt i rykk og napp mellom vennskap, dating,flørting og uvennskap! Fikk nok av hele jenta for en liten stund siden, husker ikke helt hva som utløste det. Men uansett så sendte jeg en melding om at jeg ikke ville se henne eller høre mere fra henne, fikk ca samme regla tilbake... Trodde det skulle bli tungt men var en stor befrielse å komme meg bort fra henne, men nå har hun sendt melding om at hun vil prate med meg og treffe meg! Jeg skjønner det ikke jeg, hvis hun ikke liker meg og så er hun så ivrig på å få kontakt igjen hver gang det har gått en liten stund... Hva er greia da?? Skal sies at jeg er utrolig svak for henne, hun er drømmejenta når hun oppfører seg og jeg savner den personen hun var når jeg traff henne i starten! Har sagt ja til å ta en prat, men jeg gruer meg skikkelig... Anonymous poster hash: decc2...bf1 Anonymous poster hash: decc2...bf1
Gjest HappyWaffle Skrevet 13. juni 2014 #2 Skrevet 13. juni 2014 hun er ustabil!! ikke bruk mer tid på henne....
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2014 #6 Skrevet 13. juni 2014 Ikke noe fremtid der, kom deg vekk, hun bare utnytter deg. Anonymous poster hash: be5ac...2e5
Gjest lillelarve Skrevet 13. juni 2014 #7 Skrevet 13. juni 2014 Jeg ville ikke brukt mer tid på henne. Hun virker ikke helt.. stabil.. Eller, hennes følelser for deg virker i alle fall ustabil. Hun kommer sikkert til å gjøre det samme om og om igjen. Men du får prøve deg fram om du ønsker å være sammen med henne.
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2014 #8 Skrevet 13. juni 2014 Alltid godt å ha sauer på beita si. Ville personlig ikke brukt masse tid på henne siden hun i utgangspunktet ikke er interessert i deg. Anonymous poster hash: b2bba...18a
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2014 #9 Skrevet 13. juni 2014 TS her... Var ferdig med å bruke tid på henne, men blir så frustrert av at hun ikke kan gi seg... Blir sannsynligvis siste gang jeg ser henne etter praten, men jeg er redd for at hun greier å surre meg rundt lillefingeren igjen... Som nevnt over alltid godt å ha sauer på beite, å jeg vil ikke være en sau! Anonymous poster hash: decc2...bf1
Gjest Knuse Skrevet 13. juni 2014 #10 Skrevet 13. juni 2014 Mulig hun er vinglete av seg. Liker deg så veldig godt og vil ikke miste deg, men føler kanskje ikke helt for deg som en kjæreste, men skulle veldig ønske hun gjorde og derfor vingler litt?
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2014 #11 Skrevet 13. juni 2014 TS her... Var ferdig med å bruke tid på henne, men blir så frustrert av at hun ikke kan gi seg... Blir sannsynligvis siste gang jeg ser henne etter praten, men jeg er redd for at hun greier å surre meg rundt lillefingeren igjen... Som nevnt over alltid godt å ha sauer på beite, å jeg vil ikke være en sau! Anonymous poster hash: decc2...bf1 Har du sagt det til henne da? Anonymous poster hash: 37130...61f
daemonia Skrevet 13. juni 2014 #12 Skrevet 13. juni 2014 Ikke svar på meldinger, ikke svar telefonen, og glem hele kvinnemennesket. Hu der høres ikke ut som noe annet enn bortkastet tid.
sunflower Skrevet 13. juni 2014 #13 Skrevet 13. juni 2014 Sannsynligvis kjeder hun seg med jevne mellomrom (på grunn av mangel på noen "bedre"), og tyr derfor til deg. Drittkjerring som ikke er verdt din tid!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå