AnonymBruker Skrevet 13. juni 2014 #1 Skrevet 13. juni 2014 Hvis jeg spiser en laksefilet, fullkornspasta og masse grønnsaker til lunsj, blir det for mye på en dag, når jeg spiser middag senere? Det blir jo på en måte to middager på en gang. Jeg spiser ofteat to knekkebrød med avokado, hamburgerrygg og paprika til frokost, og da har jeg lyst på noe annet til lunsj. Hva spiser du til lunsj?Anonymous poster hash: f99dc...547
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2014 #2 Skrevet 13. juni 2014 Edit: "på en dag" skulle det være Anonymous poster hash: f99dc...547
Tullepia Skrevet 13. juni 2014 #3 Skrevet 13. juni 2014 Nei, det er ikke for mye. Det er helt passe! 2
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2014 #4 Skrevet 13. juni 2014 Nei, det er ikke for mye. Det er helt passe! Takk for svar! Da fortsetter jeg med det Anonymous poster hash: f99dc...547
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2014 #5 Skrevet 13. juni 2014 For å gå ned i vekt så mye du spise mindre enn du forbrenner. Du kan altså spise pasta med laks så mange ganger du vil, så lenge du holder deg i et kaloriunderskudd. Anonymous poster hash: 2a59a...52f 3
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2014 #6 Skrevet 13. juni 2014 For å gå ned i vekt så mye du spise mindre enn du forbrenner. Du kan altså spise pasta med laks så mange ganger du vil, så lenge du holder deg i et kaloriunderskudd. Anonymous poster hash: 2a59a...52f Ja, stemmer det! Men skal jeg begynne med kaloritelling, faller jeg fort av. Måtte bare høre om det høres veldig mye ut Anonymous poster hash: f99dc...547
Inwe Skrevet 14. juni 2014 #7 Skrevet 14. juni 2014 Det spørs jo helt på mengdene. Selv spiser jeg gjerne "middag" fler ganger om dagen om jeg har tid, men jeg vet alltid hvor mye jeg får i meg. 1
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2014 #8 Skrevet 15. juni 2014 Jeg vet at jo mer muskler, jo mer forbrenner en, uansett om en sover eller trener, og koser meg med kalorioverskudd hver dag! Det du skisserer i førsteposten, TS, er et greit måltid, det ganger med 3-4 og du nærmer deg et bra overskudd! Hvor ofte trener du? Kun styrke? Jeg må vel trene en del for å kunne spise så mye?Anonymous poster hash: f99dc...547
Beach Skrevet 16. juni 2014 #9 Skrevet 16. juni 2014 Kommer an på mengden, som nevnt over her. Man kan fort komme opp i en del kalorier når man spiser fullkornspasta og laks, så hvis det er en passelig lunsjporsjon, går det nok fint.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå