Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Flere andre her på tråden ser vel et sånt utsagn, som det fra tom1986, som en litt malplassert, kanskje pubertal, fleip - selv om han kanskje har glemt ironi-flagget.

Du har åpenbart et noe tilsvarende behov for å stigmatisere dine meningsmotstandere.

Ufrivillig komisk er det okkesom :-)

Nei, jeg forholder meg til det folk faktisk sier. Hvis de mente noe helt annet, så burde de heller ha sagt det.

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, jeg forholder meg til det folk faktisk sier. Hvis de mente noe helt annet, så burde de heller ha sagt det.

Som sagt; komisk.

Ufrivillig, riktignok, men fremdeles :-))

AnonymBruker
Skrevet

Synes hele opplegget er latterlig.

Greit at de er arbeidssøkere, men hjelp de heller med å få de innenfor ett yrke de vil trives i og kan jobbe videre med og utvikle seg innen. Så kan de som vil plukke søppel plukke søppel.

Jeg jobber 25% fast, men jobber meg opp mot 50-60% hver måned. Plutselig måtte jeg flytte og med usikker inntekt skulle jeg bare sjekke mulighetene mine hos NAV om jeg feks skulle få ferre vakter en måned , frem til jeg får høyere fast lønn (mtp husleie). Da måtte jeg sette meg opp som arbeidssøker, og veilederen snakket om at jeg må plukke søppel. Så hei, ikke døm alle som må plukke søppel da. We all have to suffer, selv om du trenger sosialstønad i 1-2 måneder pga usikker inntekt.

Anonymous poster hash: d6278...8e6
  • Liker 1
Skrevet

Tråden er ryddet for avsporing.

- Magnifique, mod.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...