Gjest saya Skrevet 13. juni 2014 #1 Skrevet 13. juni 2014 Må begynne å planlegge hva jeg skal ha med på ferie, men jeg er litt blank. Håper på hjelp! Jeg liker ( i tilfeldig rekkefølge): Jo Nesbø, John Grisham, Marian Keyes, Helene Tursten, Stieg Larsson, Camilla Läckberg. Harry Potter, hunger games og twilight er også stas. Jeg er ikke så begeistret for Henning Mankell og Unni Lindell, men bortsett fra det er jeg åpen for det meste! håper på tips
Dreamworld Skrevet 13. juni 2014 #2 Skrevet 13. juni 2014 (endret) http://cdon.no/b%C3%B8ker/moyes,_jojo/et_helt_halvt_%C3%A5r-23571620 Hva med denne, har hørt at den er veldig bra og mange som liker den veldig godt Endret 13. juni 2014 av Dreamworld 1
Susa84 Skrevet 13. juni 2014 #3 Skrevet 13. juni 2014 Jeg har begynt på Camilla Läckberg bøkene igjen, liker dem veldig godt. Har lest alle frem til tyskerungen. Og begynt på nytt på isprinsessen nå. Tenkte å lese dem videre bøkene jeg ikke har lest enda. Jeg har blitt anbefalt en morsom bok som heter Analfabeten som kunne regne, den skal vist være veldig morsom sier min svigermor. Så den tenkte jeg å lese etter isprinsessen før jeg starter på resten av serien. Jeg leser som regel kun på sommeren når jeg sitter ute
Susa84 Skrevet 13. juni 2014 #4 Skrevet 13. juni 2014 (endret) Så har du noen andre krim bøker som er bra, disse kan du bestille rett fra forlaget, da dem som regel selges med engelsk tekst bare. http://www.schibstedforlag.no/no/Kategorier/Spenning-og-romantikk/Spenning/DRAPSALARM-04-DET-SISTE-VITNET/ Bra bøker det, lest den som er linket til der, tror mange av de bøkene er bra. New york times` bestselgere . Endret 13. juni 2014 av Susa84
Fame Skrevet 13. juni 2014 #5 Skrevet 13. juni 2014 Jeg leser ikke norsk, men har uendelig masse romantiske vampyr bøker (elsket dette for noen år siden). Vet ikke om du liker sånt?
Susa84 Skrevet 13. juni 2014 #6 Skrevet 13. juni 2014 Twillight er jo bra ( om det skrives sånn) True Blood er ganske bra. Det er vampyr bøker. Om du liker slikt. Kan jeg anbefale dem også
Hecubaa Skrevet 17. juni 2014 #8 Skrevet 17. juni 2014 Hvis du liker litt småcreepy krim bør du lese trilogien til Eriksson&Sundquist: Kråkejenta, Hungerilden og Pythias Anvisninger.
Tuppelina Skrevet 17. juni 2014 #9 Skrevet 17. juni 2014 Jeg elsker også Camilla läckberg og Jo Nesbø, og misliker Unni Lindell. Jeg leser nesten bare krim, så her er noen av mine anbefalinger. Lars Kepler (det er egentlig et ektepar fra Sverige som skriver disse bøkene, og til nå er det kommet ut fire. Utrolig spennende lesing!) og Jussi Adler Olsen. Olsen er dansk, og jeg vil sammenlikne han med Nesbø i skrivestil :-) ellers har jeg begynt å lese Kristina Ohlsson selv, hun har også gitt ut fire bøker i en serie. Jeg har lest to av fire, og gleder meg til neste!
Rskre Skrevet 18. juni 2014 #10 Skrevet 18. juni 2014 Bergsveinn Birgisson - Svar på brev frå Helga. http://pelikanen.no/artikkel/fantastiske-anmeldelser-for-svar-pa-brev-fra-helga-i-norske-aviser
Løvefrøken Skrevet 18. juni 2014 #11 Skrevet 18. juni 2014 Jeg har blitt veldig glad i b økene til Hjorth og Rosenfeldt (eller hvordan det nå skrives). De har 3 bøker i Sebastian Bergman-serien... Gleder meg til neste!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå