Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

vi har datet i 6 mnd den siste mnd har jeg mistenkt at det var noen andre i bilde, magefølelsen hadde rett...

jeg spurte han rett ut om han hadde noen andre men han tok meg i hånda på at det var kunn meg..

i går da han var på jobb så logget jeg meg på facebooken hannes å fant masse meld til ei , veldig sårende da han har skreve ting til henne som han aldri har sakt til meg... ventet til han kom hjem og tok det opp med han, og han beklaget seg over at han har vørt så dom å lovet meg at han skulle blokkere henne på face og snap men jeg tok han i gjenn i dag med at han forsatt flørtet med henne... veit ikke hvordan jeg skal komme meg over han, og at jeg har vært så ærlig med han fra dag 1 om at jeg var usikker i forhold siden jeg har brent meg så mange ganger før så er det ekstra sårende at han er likedan som de...

Anonymous poster hash: e9c85...142
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har også nylig blitt løyet om, med akkurat samme følelsene og fant ut det samme..

Det er helt jævlig. :(

Sa med hånden på hjertet at han aldri ville ha noe med andre å gjøre, jeg er eneste, ville aldri såre meg eller gjort noe som han kunne mistet meg for.

Bullshit alt sammen..

Anonymous poster hash: de91b...e1d
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

løyet til* skulle det stå over her..

Anonymous poster hash: de91b...e1d
AnonymBruker
Skrevet

Dere har datet i 6 måneder (altså dere er ikke sammen enda?), og du har allerede begynt å snoke? :sjokkert:

Anonymous poster hash: a2694...99b
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

ja vi er blitt enige om at vi ikke skulle møte andre eller flørte, vi var vell nesten blitt ett par. har i snart to mnd følt på meg at det var noen andre....

Anonymous poster hash: e9c85...142
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Visst dere bare dater, og har en avtale om å ikke treffe noen andre ... Og han allerede lyver ... Det er ikke ett bra tegn altså . Lyver de en gang, så gjør de det igjen ... Iallfall min erfaring

Anonymous poster hash: 7ccc3...2ed

Skrevet

Avslutt med denne mannen og gå videre

Du vil aldri få noe trygt forhold til han, samme hva han sier for å roe deg ned slik at han kan fortsette med tospann.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...