Gå til innhold

Hekkproblemer

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Fikk ny nabo for noen år siden. Forrige nabo plantet en diger hekk mellom oss og dem, den har stått der "i alle år". Han tok godt vare på den, klippet den jevnlig osv. Den var altid velstelt.

De nye naboene derimot tar ikke vare på hagen sin i det heletatt, det gror igjen der. Jeg bryr meg ikke, ser minimalt inn der om sommeren pga hekken.

Men problemet nå er at deres hekk vokser inn på min eiendom, og jeg får ikke klippet gresset der! Har gressklipper man sitter på og kjører, og faller kanskje av hvis jeg kjører under hekken deres. Den vokser langt inn på min eiendom.

Hva gjør ueg da? Ser stygt ut at gresset bare gror under der. Og hekken er jo ikke så pen når den er ustelt. Kjenner dem ikke, føler det blir ubehagelig å oppfordre til hekklipping.. Kan keg bare klippe den delen av hekken som henger over på min side? Ikke sikkert de bryr seg.

Anonymous poster hash: fcbc5...265

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hadde klipt min side.

Anonymous poster hash: a314e...ec7

Skrevet

Siden dem ikke har noe imot at hekken bare vokser. Så burde dem ikke ha noe imot at du klipper hekken på din side. Om du plages av den så er det bare og klippe den, den er jo på ditt område.

Eller kansje det hadde gått med et gjerde mellom dere? så slipper det og bli så mye bry?

AnonymBruker
Skrevet

Deilig at hekken er der, så vi ikke stirrer på hverandre. Men får vel klippe den delen som henger innover mitt område :) håper ikke de blir sure.

Anonymous poster hash: fcbc5...265

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...