AnonymBruker Skrevet 13. juni 2014 #1 Skrevet 13. juni 2014 For en stund siden matchet jeg med en gutt på Tinder, og han begynte å prate med en gang. Etter å ha pratet litt der, la vi til hverandre på Snapchat. Og etter litt til ble vi venner på Facebook, hovedsaklig fordi det er den "beste" plassen å prate på av slike sosiale medier. Han er veldig morsom og hyggelig, og jeg har et veldig bra inntrykk av han ut i fra det vi har snakket om, og bildene jeg har sett av han. Det jeg setter mest pris på, er at han aldri snakker på en sånn seksuell måte, slik mange gjør på Tinder. Virker liksom ikke som han bare er ute etter sex. Noe som er litt dumt, er at han egentlig er fra en by langt unna, men han er her i sommer og jobber. Han sier han har lyst til å møte meg. Men jeg vet jo at det mest sannsynlig ikke kommer til å bli noe seriøst forhold, pga f.eks. avstanden (jeg vil ikke ha noe avstandsforhold). Likevel har jeg jo lyst til å møte han og bli kjent med han i virkeligheten. Men jeg vet ikke om jeg tør Usikker på hva jeg er redd for, men kanskje det at han kan være annerledes enn inntrykket jeg har fått. Er generelt litt skeptisk til å møte noen jeg har truffet på et sted som Tinder... Noen som kan hjelpe meg?? Kan jo også nevne at jeg er 20 og han er 23. Anonymous poster hash: 88eb6...57a
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2014 #2 Skrevet 13. juni 2014 Møt ham, men gjør det på en offentlig plass. Ta med deg en venninne om du er nervøs :-)Anonymous poster hash: 33d49...ba4
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2014 #3 Skrevet 13. juni 2014 Møt ham, men gjør det på en offentlig plass. Ta med deg en venninne om du er nervøs :-)Anonymous poster hash: 33d49...ba4 Blir kanskje litt dumt om han spør om vi skal møtes, så tar jeg med en venninne...? Meg, han og en til liksom. Tror ikke noen av venninnene mine vil være med som femte hjul på vogna Anonymous poster hash: 88eb6...57a 1
lalaB Skrevet 13. juni 2014 #4 Skrevet 13. juni 2014 Blir kanskje litt dumt om han spør om vi skal møtes, så tar jeg med en venninne...? Meg, han og en til liksom. Tror ikke noen av venninnene mine vil være med som femte hjul på vogna Anonymous poster hash: 88eb6...57a Jeg er enig med deg, ville ikke tatt med en venninne, men ville ha truffet han på et offentlig sted. Om du er skeptisk til å møte ukjente du bare har prata med på nett, så kan du for eksempel fortelle ei venninne at du skal møte han, og avtale at hun ringer deg dersom hun ikke har hørt noe fra deg innen en viss tid. Da har du litt sikkerhet i forhold til at du veit at hun "etterlyser deg" om hun ikke hører noe fra deg. 1
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2014 #5 Skrevet 13. juni 2014 Blir kanskje litt dumt om han spør om vi skal møtes, så tar jeg med en venninne...? Meg, han og en til liksom. Tror ikke noen av venninnene mine vil være med som femte hjul på vogna Anonymous poster hash: 88eb6...57a Femte hjul? ... Tredje hjul? Anonymous poster hash: 296b0...734
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2014 #6 Skrevet 13. juni 2014 Joo møt han! Anonymous poster hash: e3516...a31
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2014 #7 Skrevet 13. juni 2014 skal dere ut på byen, treff han. genial måte å møte folk på, du er med venner, han er med venner og dere har det gøy og drikker Anonymous poster hash: ff3a1...107
Sommee Skrevet 13. juni 2014 #8 Skrevet 13. juni 2014 Er generelt litt skeptisk til å møte noen jeg har truffet på et sted som Tinder... Anonymous poster hash: 88eb6...57a Hvorfor er du på Tinder da? 2
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2014 #9 Skrevet 13. juni 2014 Ikke ta med ei venninne. Det er faktisk helt grusomt å møte noen for første gangen når hun har med ei venninne. Snakker av erfaring! Ellers kan du jo tenke på at han er sikkert akkurat like nervøs som deg. Anonymous poster hash: c15c9...5ea
goldenstove Skrevet 13. juni 2014 #10 Skrevet 13. juni 2014 (endret) Syns du skal møte han jeg. Kan jo bli gøy uansett om det utvikler seg til forhold, flørt, vennskap, eller bare den ene gangen. Det vet du ikke før du har prøvd:) Endret 13. juni 2014 av goldenstove
wtfdont Skrevet 14. juni 2014 #11 Skrevet 14. juni 2014 Møt han! Men som de andre sier, gjør det på et offentlig sted, men for guds skyld ikke ta med deg en venninne, det blir bare super kleint, hahah 1
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2014 #12 Skrevet 14. juni 2014 Hvis du vil gjøre han usikker, så tar du med venner. Sett bort fra det, så er det vel ingen som kan bedømme hva som er riktig og galt. Så hvorfor ikke ta sjansen? Anonymous poster hash: 76499...1e3
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2014 #13 Skrevet 14. juni 2014 Hvorfor er du på Tinder da? Jeg og en venninne lagde oss bruker egentlig bare på tull... Er ikke der for noe seriøst, mest for tidsfordriv egentlig. Men selvfølgelig blir jeg oppmerksom når jeg kommer i snakk med noen som virker interessante Anonymous poster hash: 88eb6...57a
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2014 #15 Skrevet 14. juni 2014 Femte hjul? ... Tredje hjul? Anonymous poster hash: 296b0...734 Haha.. Google femte jul du.. Anonymous poster hash: 87d5e...7a7
missioncomplete Skrevet 14. juni 2014 #16 Skrevet 14. juni 2014 Hvor langt unna er det han egentlig bor? Det er ikke farlig å møte noen fra Tinder, så lenge det er på et offentlig plass
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2014 #17 Skrevet 14. juni 2014 Haha.. Google femte jul du.. Anonymous poster hash: 87d5e...7a7 *hjul.. Før noen andre påpeker det..Anonymous poster hash: 87d5e...7a7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå