Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har holdt på med en i 1 mnd nå, og ting går veldig greit. jeg har ikke vært med han siden tirsdag forgje uke, og vi avtalte å være med hverandre i går, men så gikk ikke det for han måtte jobbe.

jeg vet at han ville ettersom at han spurte. så sendte jeg meld å sa at han kan jo si ifra om han er hjemme før kl 21, det er ikke så sent så da kan jeg jo ta turen. men han svarte aldri, og jeg vet at han kom hjem i den tiden (snapchat). så sendte jeg ny meld der jeg skrev at han må si ifra når han er ferdig i morgen (idag) så kan jeg komme vist ikke det er sent, han svarte heller ikke da.

skal jeg sende han enda en melding i dag? og spørre om jeg skal komme. føler jeg maser sånn... og ja, jeg vet at han vil være med meg, tror han bare er sliten. eller skal jeg bare vente til han gir lyd fra seg?

Anonymous poster hash: c46f5...4bb
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hva med å ringe ham?

Anonymous poster hash: 8be75...e0b

Skrevet

Jeg ville ventet et par dager. Hvis han er sliten etter overtid og masse jobbing så kan det fort bli mas.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde ventet til han svarte:) siden det bare er en mnd å han ikke svarer vil det fort bli mas. Er nok ingenting galt men allikevell. :)

Anonymous poster hash: a165a...8c7

Skrevet

Nei, du skal ikke sende en melding til. Du har jo skrevet to ganger nå at han skal si ifra når han kan, så hvorfor lar du han ikke få tid til å si ifra da? Jeg hadde sett på det som mas ja.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Nei, du skal ikke sende en melding til. Du har jo skrevet to ganger nå at han skal si ifra når han kan, så hvorfor lar du han ikke få tid til å si ifra da? Jeg hadde sett på det som mas ja.

er jo det jeg spør om jeg burde? lol

Skrevet

er jo det jeg spør om jeg burde? lol

Ja? og jeg svarte. Er det ikke åpenlyst?

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Ja? og jeg svarte. Er det ikke åpenlyst?

jeg har da ikke gitt deg noen grunn til å være så frekk?

Skrevet

jeg har da ikke gitt deg noen grunn til å være så frekk?

Jeg har jo aldri vært frekk, jeg svarte på spørsmålet. Ogå skriver du "Er jo det jeg spør om jeg burde? lol"

Ja...? :klo:

• Liker 4
Skrevet

Ikke send han en ny melding, hvertfall.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Pottepalme har rett.

Du har sendt to meldinger, ikke skriv mer. Han har meldingene dine og kan svare når han har tid/lyst.

Anonymous poster hash: cbc49...fd6
  • Liker 1
Gjest Heartbeat
Skrevet

Ikke send flere meldinger, nei. Nå er det opp til han :)

• Liker 1
Skrevet (endret)

Ja, du maser. Når han sier han skal jobbe, betyr det at han ikke vil ha besøk etterpå, ellers hadde han kanskje foreslått det.

Det du skulle gjort, var å spørre når det passer for han neste gang og ikke sendt flere sms om han ikke svarer.

Endret av Evilposelos
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...