AnonymBruker Skrevet 13. juni 2014 #1 Skrevet 13. juni 2014 Jeg blir gal av dette! Jeg klarer det bare ikke, enten om han er hos meg eller jeg hos han.. Nå er jeg forstoppet og har vondt igjen, bare pga megselv. Herregud! Er det så vanskelig da? Vært sammen i over et år har vi også! Anonymous poster hash: e6e1d...f87
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2014 #2 Skrevet 13. juni 2014 Tåpelig.Anonymous poster hash: cbbd3...af6
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2014 #3 Skrevet 13. juni 2014 Finnes det dusj og do i samme rommet, så ta det i forbindelse med dusj. Jeg skjønner deg. Anonymous poster hash: dc16f...fea 6
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2014 #4 Skrevet 13. juni 2014 Kan ikke skjønne at det skal være et problem. Bæsjing er jo det mest naturlige vi gjør. Anonymous poster hash: a9b23...436
Teeden Skrevet 13. juni 2014 #5 Skrevet 13. juni 2014 Å stadig vise sine dårlige sider er en forholdsdreper deluxe. Det er faktisk turn off å kjenne osen av dama når man er i nærheten av toalettet, så hvorfor er dette et problem? Fiks deg før han kommer/du drar til han, så rorer du litt ned i matveien og sørger for at oppholdene sammen ikke blir for lange, noe om heller ikke er særlig bra for forholdet. 1
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2014 #6 Skrevet 13. juni 2014 Pga stanken? Eller at han skal høre at du driter? Du må rett og slett gro deg litt ryggrad her, bytte tankegang. Virker som du setter han høøyt opp på en pidestall, at han ikke "takler" at du også deler samme fordøyelsessystem som han? Hvis en fyr ikke takler at jeg også driter, hvorfor i *** skal jeg gidde være sammen med han? Man går ikke rundt og er forstoppet for å spare seg for noen, ærlig talt. Er du redd han skal høre deg: La vannet i vasken renne til du er ferdig. Redd for lukt? Ha med deg en liten parfyme, som du sprayer med etterpå, dette er et "triks" mange jenter bruker, og er veldig lett dersom man er hjemme hos seg selv. Evt ha en luftrenser man trykker på. Egentlig er det dumt at du har ventet så lenge som du har, for det blir bare vanskeligere når du utsetter og utsetter noe som egentlig ikke er en big deal. Jeg har pleid å tatt sånt ganske tidlig i forholdet, kanskje til og med at man driter med vilje sånn at han merker det, og det er overstått Eller at man brukte lang tid på doen, og han spør: Dreit du?.. Så sier man kanskje: Ja, det var digg å få tømt seg. Men du må gjerne fortsette å gå rundt oppblåst og forstoppet for min del Jeg hadde aldri giddet. Anonymous poster hash: cc930...9c8 5
Teeden Skrevet 13. juni 2014 #7 Skrevet 13. juni 2014 Kan ikke skjønne at det skal være et problem. Bæsjing er jo det mest naturlige vi gjør. Anonymous poster hash: a9b23...436 Raper du ved middagsbordet du da, siden det er naturlig? Er en fødsel turn on bare fordi den er naturlig? Hvorfor er det så populært med boobjobs hvis naturlige pupper er så fantastiske? 3
Gjest New_Girl Skrevet 13. juni 2014 #8 Skrevet 13. juni 2014 Å stadig vise sine dårlige sider er en forholdsdreper deluxe. Det er faktisk turn off å kjenne osen av dama når man er i nærheten av toalettet, så hvorfor er dette et problem? Fiks deg før han kommer/du drar til han, så rorer du litt ned i matveien og sørger for at oppholdene sammen ikke blir for lange, noe om heller ikke er særlig bra for forholdet. Herlighet da. Alle må på do, sånn er det bare. Takler du ikke at dama må bæsje så får du finne deg ei plastikkdukke. Hva om dere skal på ferie sammen? Eller flytte sammen? Dummeste jeg har hørt. 5
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2014 #9 Skrevet 13. juni 2014 Å stadig vise sine dårlige sider er en forholdsdreper deluxe. Det er faktisk turn off å kjenne osen av dama når man er i nærheten av toalettet, så hvorfor er dette et problem? Fiks deg før han kommer/du drar til han, så rorer du litt ned i matveien og sørger for at oppholdene sammen ikke blir for lange, noe om heller ikke er særlig bra for forholdet. Det er ikke en dårlig side av seg selv å gå på do. Alle mennesker deler det samme fordøyelsessystemer. Vi tisser, bæsjer, raper og fiser. Og doen er stedet der slikt er lov. Å ha holdninger som dine derimot, er en dårlig side, og ville vært en forholdsdreper for meg. Hvem vil vel være sammen med en fyr som ikke unner dama si å få tømt tarmen når det trykker på? NOT ME! Anonymous poster hash: cc930...9c8 14
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2014 #10 Skrevet 13. juni 2014 Å stadig vise sine dårlige sider er en forholdsdreper deluxe. Det er faktisk turn off å kjenne osen av dama når man er i nærheten av toalettet, så hvorfor er dette et problem? Fiks deg før han kommer/du drar til han, så rorer du litt ned i matveien og sørger for at oppholdene sammen ikke blir for lange, noe om heller ikke er særlig bra for forholdet. Og du er hvor gammel? TS skal da faen ikke sulte seg for å unngå å gå på do. Djeez..Anonymous poster hash: cbbd3...af6 5
Hypnotica Skrevet 13. juni 2014 #11 Skrevet 13. juni 2014 Å stadig vise sine dårlige sider er en forholdsdreper deluxe. Det er faktisk turn off å kjenne osen av dama når man er i nærheten av toalettet, så hvorfor er dette et problem? Fiks deg før han kommer/du drar til han, så rorer du litt ned i matveien og sørger for at oppholdene sammen ikke blir for lange, noe om heller ikke er særlig bra for forholdet. Håper dama di får skikkelig spysjuke og diare i nyforelskelsesfasen med deg Og at hun har mensen samtidig!! 8
Teeden Skrevet 13. juni 2014 #12 Skrevet 13. juni 2014 Og du er hvor gammel? TS skal da faen ikke sulte seg for å unngå å gå på do. Djeez..Anonymous poster hash: cbbd3...af6 Derfor ga jeg henne et råd om å ikke oppholde seg for lenge under samme tak med han. 90 % av forhold ryker, i wonder why.
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2014 #13 Skrevet 13. juni 2014 Å stadig vise sine dårlige sider er en forholdsdreper deluxe. Det er faktisk turn off å kjenne osen av dama når man er i nærheten av toalettet, så hvorfor er dette et problem? Fiks deg før han kommer/du drar til han, så rorer du litt ned i matveien og sørger for at oppholdene sammen ikke blir for lange, noe om heller ikke er særlig bra for forholdet. Heldigvis er ikke alle som deg da! Anonymous poster hash: b1f71...ac6 1
Gjest New_Girl Skrevet 13. juni 2014 #14 Skrevet 13. juni 2014 Derfor ga jeg henne et råd om å ikke oppholde seg for lenge under samme tak med han. 90 % av forhold ryker, i wonder why. Ikke fordi man må bæsje hvert fall 12
Teeden Skrevet 13. juni 2014 #15 Skrevet 13. juni 2014 Det er ikke en dårlig side av seg selv å gå på do. Alle mennesker deler det samme fordøyelsessystemer. Vi tisser, bæsjer, raper og fiser. Og doen er stedet der slikt er lov. Å ha holdninger som dine derimot, er en dårlig side, og ville vært en forholdsdreper for meg. Hvem vil vel være sammen med en fyr som ikke unner dama si å få tømt tarmen når det trykker på? NOT ME! Anonymous poster hash: cc930...9c8 Selvfølgelig kan hun gå på do, men de fleste voksne mennesker har kontroll på kroppsfunksjonene og klarer å gå på do før de skal noe. Hvis en dame oppholder seg så lenge hos kjæresten at hun faktisk er nødt til å tømme tarmen i mellomtiden, så bør hun ta et hint om at fort blir to much
Teeden Skrevet 13. juni 2014 #16 Skrevet 13. juni 2014 Ikke fordi man må bæsje hvert fall Fordi man slutter å tenne på hverandre. Blant annet pga sånt ja.
Pottepalme Skrevet 13. juni 2014 #17 Skrevet 13. juni 2014 Å stadig vise sine dårlige sider er en forholdsdreper deluxe. Det er faktisk turn off å kjenne osen av dama når man er i nærheten av toalettet, så hvorfor er dette et problem? Fiks deg før han kommer/du drar til han, så rorer du litt ned i matveien og sørger for at oppholdene sammen ikke blir for lange, noe om heller ikke er særlig bra for forholdet. Hvor er det du lever? Kom deg opp av jorda. Alle mennesker driter. Hadde du roa deg ned i matveien, holdt deg, og sørga for at oppholdene ikke ble for lange, eller er det bare kvinner som må gjøre det her? 1
Gjest Skrevet 13. juni 2014 #18 Skrevet 13. juni 2014 Jeg hadde diare og følte meg generelt ganske syk. Samboeren min syntes det var ganske morsomt å åpne/ lukke døren flere ganger da jeg protesterte høylytt. Til slutt stakk han hodet inn, sa "du er søt" for så å returnere til sin PC. 4
Gjest avocadoen Skrevet 13. juni 2014 #19 Skrevet 13. juni 2014 Blir moro den dagen han er hos deg og du har tidenes diaré da.. Mitt tips er å kjøpe en sånn duftspray man har på badet og så får du det overstått. Kjæresten din er nok klar over at jenter bæsjer han og 1
Hypnotica Skrevet 13. juni 2014 #20 Skrevet 13. juni 2014 Selvfølgelig kan hun gå på do, men de fleste voksne mennesker har kontroll på kroppsfunksjonene og klarer å gå på do før de skal noe. Hvis en dame oppholder seg så lenge hos kjæresten at hun faktisk er nødt til å tømme tarmen i mellomtiden, så bør hun ta et hint om at fort blir to much Mon tro hva slike som deg gjør hvis de får en baby? Skal du kjøpe deg en leilighet i en annen by du da, så kan fruen ta jobben med å bytte bæsjebleiene flere ganger om dagen? Du tror forhold ryker pga dobesøk? Noe sier meg at du ikke har vært i mange forhold og godt er kanskje det 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå