AnonymBruker Skrevet 13. juni 2014 #1 Skrevet 13. juni 2014 ... og jeg er for svak for han.. Vi har vært sammen i litt over et år,men pga mye løgner og styr i det siste her, så vil ikke jeg mer. Jeg gråter mye, har det vondt, selvtilliten og selvbildet er på bånn - alt pga all dritten som har skjedd i forholdet her. Jeg vil gå, sier jeg ikke klarer mer, han manipulerer meg tilbake. Koser med meg, og jeg glemmer jo alt imens jeg er sammen med han, men så drar han igjen, f.eks på jobb, og det blir like ille. Hver gang det kommer opp noe krangel, så kommer det samme opp, om og om igjen, feil vi begge har gjort iløpet av forholdet her. Kan da ikke være noe fremtid i dette? Vi vil aldri få et normalt forhold, vi har for mye på hverandre, og det vil jo aldri bli glemt! Jeg ser så mørkt på dette.. Men er så glad i han, men jeg har jo mistet håpet.. Aner ikke hva jeg skal gjøre! Jeg er 21 og han er 29 forresten.. Anonymous poster hash: 83cf9...615
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2014 #2 Skrevet 13. juni 2014 Har hatt det som deg, brukt de ti siste årene mine sammen med en det ikke har funket med pga fortid. Jeg angrer på at jeg ikke gikk for lenge siden, ikke gjør samme feil. Nå er det over mellom oss og jeg har det så vondt som jeg aldri har hatt, men vet at når jeg kommer meg i gjennom denne perioden, blir livet mye bedre. Klarer man ikke glemme fortid, er det umulig å få til.Anonymous poster hash: 0a124...3f2
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2014 #3 Skrevet 13. juni 2014 Bor dere sammen? I så fall si opp og krasj hos en venninne i mellomtiden. Anonymous poster hash: 643a6...eeb
Polly Ester Skrevet 13. juni 2014 #4 Skrevet 13. juni 2014 Hvis du er så svak for han at han får lurt deg til ikke å gå fra han mens han er der så dra når han har dratt på jobb, evt få med deg en venn eller noen i familien din til å være der sammen med deg når du snakker med han.
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2014 #5 Skrevet 13. juni 2014 Kjære deg... Selvfølgelig er du svak for han, og selvfølgelig vil du gi alt det du har for at det skal fungere. Vi har jo alle et uendelig stort ønske om å få det til med den du er glad i. Jeg har vært der selv. Men før eller siden kommer det til et punkt hvor du ikke har mer å gi, og det er igrunn du selv som vil kjenne når det kommer. Og ja, utifra det jeg ser at du skriver så nærmer det punktet seg nå. Jeg håper du har noen rundt deg som kan støtte deg uansett. Det er du som velger, og om du velger å gå så vil jeg råde deg til å kutte kontakten helt. Iallefall for en periode. Om du er snill og viker på det så vil han bare sjarmere deg i senk igjen. Du er 21 år, høres ut som ei fantastisk jente, og du har hele livet forran deg. Tenk over hvem som fortjener å få av din tid og omsorg. Ønsker deg alt godt :-)Anonymous poster hash: 79af7...48d 1
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2014 #6 Skrevet 13. juni 2014 Kjære deg... Selvfølgelig er du svak for han, og selvfølgelig vil du gi alt det du har for at det skal fungere. Vi har jo alle et uendelig stort ønske om å få det til med den du er glad i. Jeg har vært der selv. Men før eller siden kommer det til et punkt hvor du ikke har mer å gi, og det er igrunn du selv som vil kjenne når det kommer. Og ja, utifra det jeg ser at du skriver så nærmer det punktet seg nå. Jeg håper du har noen rundt deg som kan støtte deg uansett. Det er du som velger, og om du velger å gå så vil jeg råde deg til å kutte kontakten helt. Iallefall for en periode. Om du er snill og viker på det så vil han bare sjarmere deg i senk igjen. Du er 21 år, høres ut som ei fantastisk jente, og du har hele livet forran deg. Tenk over hvem som fortjener å få av din tid og omsorg. Ønsker deg alt godt :-)Anonymous poster hash: 79af7...48d Tusen takk for et fantastisk fint svar! Så god du er! Godt å høre at jeg ikke er alene, er vel flere som har vært her, og det gjør jo så vondt.. Jeg skal ta rådet ditt, og ikke ha kontakt på en stund, må prøve å få til det. Det tror jeg er veldig lurt.. Igjen, tusen takk. Anonymous poster hash: 83cf9...615 1
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2014 #7 Skrevet 13. juni 2014 Det er ikke opp til han å LA deg gå. Det er opp til deg å GÅ. Gjær da, berre gjær da! Anonymous poster hash: e7381...38f 2
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2014 #8 Skrevet 14. juni 2014 Det er ikke opp til han å LA deg gå. Det er opp til deg å GÅ. Gjær da, berre gjær da!Anonymous poster hash: e7381...38f Bare det var så enkelt. Da hadde det heller ikke vært mange forhold med vold, men det er det.Anonymous poster hash: 83cf9...615
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2014 #9 Skrevet 14. juni 2014 Bare det var så enkelt. Da hadde det heller ikke vært mange forhold med vold, men det er det.Anonymous poster hash: 83cf9...615 Men det ER så enkelt. Anonymous poster hash: e7381...38f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå