Rainbow Skrevet 13. juni 2014 #1 Skrevet 13. juni 2014 Jeg skal sende en video jeg har tatt med mobilen på mail. Den som skal ha den ønsker helst å få videoen som link, ikke som vedlegg. Videoen er under ett minutt lang, så det er ikke snakk om store greier, men veldig mange sender inn videoer, så det er vel greiest å få linker og ikke stappfull innboks. Så, hvordan gjør jeg det? Hvor kan jeg laste opp videoen slik at kun den som får linken kan se og laste den ned? Jeg skjønner at jeg kan google, men det er så mange kloke hoder her, så ofte går det fortere enn å lete og laste ned masse greier før jeg finner det som funker.
Rainbow Skrevet 13. juni 2014 Forfatter #3 Skrevet 13. juni 2014 Nja, det går jo selvsagt, men ville gjerne hatt en link der jeg kunne legge tekst over. Sånn om her inne. Sånn at det istedet for dropboxtallbladibla.... står "Her er videoen jeg snakket om" feks, og så kan man klikke på teksten.
Gjest Trollkarlen Skrevet 13. juni 2014 #4 Skrevet 13. juni 2014 Det kan du jo ordne i mailen? Lage tekst som er en link.
Rainbow Skrevet 13. juni 2014 Forfatter #5 Skrevet 13. juni 2014 Hvordan gjør man det? Jeg har hatt online-mail i ååårevis og har nettopp skaffa meg g-mail. Men jeg finner det vel ut, er vel litt prøving og leting som skal til!
Gjest Trollkarlen Skrevet 13. juni 2014 #6 Skrevet 13. juni 2014 på gmail er det en insert link knapp som fungerer likt som på dette forumet. Da setter du inn linken og teksten linken skal vises som.
Rainbow Skrevet 13. juni 2014 Forfatter #7 Skrevet 13. juni 2014 Åjaa! Genialt! Takk! Da jeg flytta beholdt jeg online-adressen jeg har hatt siden tenårene, og bare endra smptp-adresse til der jeg bor nå, så har ikke trengt gmail før nylig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå