AnonymBruker Skrevet 13. juni 2014 #1 Skrevet 13. juni 2014 Går det an at en mann blir ødelagt av damer? Anonymous poster hash: 414fc...c6c
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2014 #2 Skrevet 13. juni 2014 Det må du spesifisere ytterligere. Hva legger du i ødelagt? Fysisk: Om en dame kjører over en mann så blir han sikkert ødelagt ja. Psykisk: En dame kan vel psykisk mishandle en mann, akkurat på samme måte som en mann kan psykisk mishandle en dame f.eks. Hva vil du med spørsmålet ditt?Anonymous poster hash: 4de66...821
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2014 #3 Skrevet 13. juni 2014 Kan du utdype litt? En mann kan jo på samme måte som oss bli ødelagt om han er i et dårlig forhold med løgner, utroskap og diverse. Eller at en jente leker med følelsene han? Vet ikke helt hva du er ute etter her Anonymous poster hash: 5c033...fbc
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2014 #4 Skrevet 13. juni 2014 Kan du utdype litt? En mann kan jo på samme måte som oss bli ødelagt om han er i et dårlig forhold med løgner, utroskap og diverse. Eller at en jente leker med følelsene han? Vet ikke helt hva du er ute etter her Anonymous poster hash: 5c033...fbc Mye sånt ja. Samtlige kjærester han har hatt. Stoler ikke på damer overhodet lenger. Ikke er han villig til å gi noen en sjanse til å motbevise heller. Anonymous poster hash: 414fc...c6c
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2014 #5 Skrevet 13. juni 2014 Mye sånt ja. Samtlige kjærester han har hatt. Stoler ikke på damer overhodet lenger. Ikke er han villig til å gi noen en sjanse til å motbevise heller.Anonymous poster hash: 414fc...c6c Sånn er det mange kvinner som føler det etter dårlige opplevelser med menn også. Kanskje du trenger noen å snakke med om dette, for nå er du jo inne i en dårlig sirkel. Hvis du ikke klarer å stole på kvinner så slipper du de ikke innpå deg/tørr du ikke gi noen en sjanse, og da mister du jo muligheten til å oppleve et godt forhold også. Anonymous poster hash: 4de66...821
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2014 #6 Skrevet 13. juni 2014 Helt klart ja. Damer kaller menn som er skeptiske til kvinner for bitre, de tror det er fordi de ikke har fått seg noe elns. Det stemmer sikkert i mange tilfeller det, men vel så mange grunnet kvinnes oppførsel. Det finnes unntak, men veldig mange kvinner er sinnssykt overfladiske (gjelder ikke "bare" utseende, mest iht status og penger) manipulerende og regelrett platte. Svært få (særlig pene) damer er morsomme eller godt selskap annet enn til sex. True story. Vet det ikke går hjem og kommer til å feies vekk som bs, men helt ærlig, slik oppfattes det av majoriteten av menn i min omgangskrets - selv om de aldri ville erkjent det for det motsatte kjønn - det ville ikke jeg heller. Normal mann. Anonymous poster hash: 71757...e5c 1
Kattugla Skrevet 13. juni 2014 #7 Skrevet 13. juni 2014 Helt klart ja. Damer kaller menn som er skeptiske til kvinner for bitre, de tror det er fordi de ikke har fått seg noe elns. Det stemmer sikkert i mange tilfeller det, men vel så mange grunnet kvinnes oppførsel. Det finnes unntak, men veldig mange kvinner er sinnssykt overfladiske (gjelder ikke "bare" utseende, mest iht status og penger) manipulerende og regelrett platte. Svært få (særlig pene) damer er morsomme eller godt selskap annet enn til sex. True story. Vet det ikke går hjem og kommer til å feies vekk som bs, men helt ærlig, slik oppfattes det av majoriteten av menn i min omgangskrets - selv om de aldri ville erkjent det for det motsatte kjønn - det ville ikke jeg heller. Normal mann.Anonymous poster hash: 71757...e5c Hmm.. Vet ikke om jeg anser deg som en "normal mann" med de snevre holdningene til kvinner. Fordomsfull er min første tanke. 2
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2014 #8 Skrevet 13. juni 2014 Helt klart ja. Damer kaller menn som er skeptiske til kvinner for bitre, de tror det er fordi de ikke har fått seg noe elns. Det stemmer sikkert i mange tilfeller det, men vel så mange grunnet kvinnes oppførsel. Det finnes unntak, men veldig mange kvinner er sinnssykt overfladiske (gjelder ikke "bare" utseende, mest iht status og penger) manipulerende og regelrett platte. Svært få (særlig pene) damer er morsomme eller godt selskap annet enn til sex. True story. Vet det ikke går hjem og kommer til å feies vekk som bs, men helt ærlig, slik oppfattes det av majoriteten av menn i min omgangskrets - selv om de aldri ville erkjent det for det motsatte kjønn - det ville ikke jeg heller. Normal mann. Anonymous poster hash: 71757...e5c Normalt mann? Tjaa! Å hvilken kvinner vanker egentlig rundt deg og din omgangskrets. Kanskje dere skal tenke på hvilken kvinner dere tiltrekker dere, og faktisk gir en sjanse til å vise hvem de er? Selvsagt er det sånne kvinner, likt som det er sånne menn. Men altså alle er ikke sånn, beklager å måtte si det men kanskje du er overfladisk som er med disse overfladiske kvinnene?! Anonymous poster hash: 5c033...fbc 1
Mrs Smith Skrevet 13. juni 2014 #9 Skrevet 13. juni 2014 Går det an at en mann blir ødelagt av damer? Anonymous poster hash: 414fc...c6c jeg vil si ja.
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2014 #10 Skrevet 13. juni 2014 Psykisk så kommer det helt an på personen. Noen sliter generelt og velger å gi opp ved motgang. Andre klarer å beholde optimismen. Ingen mennesker kan lesse hele sin ulykke over på andre, selv i et langvarig miserabelt forhold har man alltid valget å forlate det og velge singellivet, evt. en ny partner. Anonymous poster hash: cc59d...ba1
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2014 #11 Skrevet 13. juni 2014 Var det eksen min sa til meg flere ganger hvertfall. Han mener selv nå 4 år etterpå at jeg var det beste som hadde hendt han, og at han ikke klarer finne noen som er like god som jeg er. Anonymous poster hash: a30c4...6b1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå