Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei damer.

Liker dere å se på kjæresten runke? Eller vil dere helst gjøre det selv, og hbor vil dere helst at han spruter?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Kan godt bårde se på og hjelpe til, og for akkurat meg spiller det ingen rolle hvor han kommer.

Anonymous poster hash: 6e4ba...9f7
Skrevet

Liker du å se på? I såfall hvorfor?

AnonymBruker
Skrevet

Jeg liker å se på, det er deilig å se pikken til kjæresten i hånda hans. Pikken er deilig og hånda hans er sexy ;)

Anonymous poster hash: c1bdb...fdf

• Liker 8
Skrevet

Jeg leste "Å se på mamma runke"....

• Liker 15
AnonymBruker
Skrevet

Det finnes helt seriøst knappest noe mer tennende for meg enn å se en mann jeg har lyst på runke.

Anonymous poster hash: 64aa2...557
  • Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

jeg syns det er hot!! jeg blir helt gal av det. eksen gjorde det et par ganger, å endte opp med at jeg overfalt han etter kort tid :P åååh savner det!!

Anonymous poster hash: ddada...af7
  • Liker 2
Skrevet

jeg syns det er hot!! jeg blir helt gal av det. eksen gjorde det et par ganger, å endte opp med at jeg overfalt han etter kort tid :P åååh savner det!!

AnonymBruker
Skrevet

Neh, synes ikke det er spesielt tennende akkurat.

Anonymous poster hash: 47569...acf

Anonymous poster hash: 47569...acf
  • Liker 4
Skrevet

Jeg liker at dere damer synes det er fint, jeg elsker å gjøre det. Når en dame ligger under meg å ser på når jeg runker er helt fantastisk. Deilig å se spruten min over henne også. Kanskje hun kiler meg litt på ballene også. Ååh, ble kåt jeg nå. Er bare å komme damer, haha.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg liker at dere damer synes det er fint, jeg elsker å gjøre det. Når en dame ligger under meg å ser på når jeg runker er helt fantastisk. Deilig å se spruten min over henne også. Kanskje hun kiler meg litt på ballene også. Ååh, ble kåt jeg nå. Er bare å komme damer, haha.

ble nesten for mye for meg dette :skratte: huuuufff!!! savner å ha kjærste :fnise:

• Liker 1
Skrevet

ble nesten for mye for meg dette :skratte: huuuufff!!! savner å ha kjærste :fnise:

Skrevet

Jeg kan låne meg bort;-)

AnonymBruker
Skrevet

ooo yey ;):fnise:

Gjest Heartbeat
Skrevet

Jeg bruker å kommandere kjæresten til å sitte skrevs over meg og runke til han spruter over puppene mine ;) Deilig å se kjæresten runke og den endelige avslutningen er bare herlig!

• Liker 2
Skrevet

Flink du:-)

Jeg bruker å kommandere kjæresten til å sitte skrevs over meg og runke til han spruter over puppene mine ;) Deilig å se kjæresten runke og den endelige avslutningen er bare herlig!

Skrevet

Liker dere å gjøre det samme for partneren deres da jenter?

Skrevet

Liker å se på ja! ;)

• Liker 1
Skrevet

Nei liker det ikke, verken å se på eller å vite at han har gjort det. Det er helt turn off for meg.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Det er temmelig åpenbart at TS svarer seg selv som AB i denne tråden.

Anonymous poster hash: e171a...1ea
  • Liker 6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...