kariiinn Skrevet 13. juni 2014 #1 Skrevet 13. juni 2014 Jeg tenkte jeg skulle lage sånne kuponger som han kan løse ut når han vil, som en del av bursdagsgaven til kjæresten Men det som er problemet er at jeg ikke har en anelse om hva jeg kan skrive på dem Noen tips?
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2014 #2 Skrevet 13. juni 2014 Gavekort på: - Guttekveld. Du lager pizza, kjøper øl, kompisene inviteres og så peller du deg ut/til ei venninne eller noe mens gutta koser seg med prat/film/fotball eller hva det skulle være. - At du masserer ham. - At du lager favorittmiddagen hans. - At du vasker bilen hans. - BJ. - At han slipper husarbeid en uke. - Romantisk date. Velg de du føler passer :-)Anonymous poster hash: 5081d...739 1
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2014 #3 Skrevet 13. juni 2014 - Dusj sammen, hvor av en BJ inkludert. - Handler favoritt take away/snop og lager til en kjæreste Kveld med hans favoritt film Anonymous poster hash: 7bd9e...aee 1
Gjest Christina146 Skrevet 14. juni 2014 #4 Skrevet 14. juni 2014 Det hørtes ut som en god idé! Tror jeg vil gjøre noe lignende. Hva med å tilby en kveld med noe han liker? F. Eks. God mat, og film? Ellers synes jeg forslagene over her var gode; ) Lykke til:)
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2014 #5 Skrevet 14. juni 2014 Tur i klatreskog/klatrepark Kjøre gokart Kino - den filmen HAN vil se Frokost på sengaAnonymous poster hash: 5081d...739
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå