AnonymBruker Skrevet 13. juni 2014 #1 Skrevet 13. juni 2014 Har noen erfaringer med hårproduktene til Shu Uemura? Noe dere anbefaler? Noe man bør styre unna? Anonymous poster hash: 7997d...f6f
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2014 #2 Skrevet 16. juni 2014 dytter Anonymous poster hash: 7997d...f6f
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2014 #3 Skrevet 16. juni 2014 Har brukt sjampo og balsam derfra en gang, det funket det, men altfor dyrt i lengden. Merket liksom ikke noe ekstrem forskjell fra andre frisørsjampoer. Og det var så dyrt at det ble med den ene gangen selv om jeg kjøpte fra feelunique. Anonymous poster hash: 4c8f2...251
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2014 #4 Skrevet 16. juni 2014 Hadde en shampoo derfra en gang, brun flaske, mener jeg å huske. Jeg likte den veldig godt, men synes ikke den var SÅ fantastisk at jeg ønsket å betale så mye for en shampoo igjen. Men for all del, merket er ikke noe dårligere enn andre dyrere frisørmerker. Har riktig nok ikke prøvd de andre produktene, men synes det er en anelse dyrt. Anonymous poster hash: 4414f...cec
Lisa-Marie Skrevet 17. juni 2014 #5 Skrevet 17. juni 2014 Har prøvd volum sjampoen og balsamen (blå serie) for en stund siden. De var ikke bra. Håret ble flatt og kjempe statisk. Pene flakser da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå