Gå til innhold

endelig kom frieri til meg også!

Anbefalte innlegg

Skrevet

min kjære kommer fra sør-korea og av hensyn til oppholdstilatelse så skrev vi under på ekteskap i korea i 2004, som beviser at vi er gift, jeg synes jo ikke dette var noe morsomt "frieri" og han sa til meg hele tiden hintet om at når alt er i orden med oppholdstilatelsen å vi kan leve sammen uten krav fra UDI så vil han fri til meg. vel tiden gikk, vi var en tur i korea, bestemte oss for å gifte oss i august i år, han hadde fortsatt ikke fridd, vi bare bestemte det. men så på dagen vi ble sammen for 6 år siden skjedde det magiske frieriet.

Jeg fikk beskjed om å gå tur med hundene, litt etter fikk jeg telefon fra min kjære om at jeg måtte komme hjem, jeg tenkte bare "Hoj, hva skjer nå, skal han fri!?" idet jeg åpner døren til leiligheten blir jeg møtt av små telys med masse roseblader formet som en vei mot kjøkkenet, jeg hører cd spilleren skrues på, det er sangen han viste meg første gang vi ble sammen, den var i intrumental: Marry me av vår favoritt koreanske artist. Han begynner og synge idet jeg entrer kjøkkenet,telysene er stablet rundt han med roseblar rundt, på bordet ved siden av er det telys formet som et stort hjerte, han står i midten iført dressen han skal ha i bryllypet vårt med en langstilket rød rose, og synger mot meg med sitt gode varme, herlige smil, han åpner sine armer og jeg stormer i dem, klarer ikke holde tårene tilbake, det er det vakreste øyeblikket jeg har opplevd, han visker at han elsker meg :lillesky::lillesky::rodmer::rodmer:

han synger hele sangen til meg,når sangen er over går han ned på kne og frir til meg! jeg sier selfølgelig ja, og hopper i armene på han! jeg er den lykkeligste jenta i hele verden akkurat nå!!! :rodmer::rodmer::dagens-rose:

10440846_10152245403470345_7437124722238

gifteringene våre foresten! de har et halvhjerte på hver ring, så tilsammen blir de et hjerte :rodmer:

• Liker 4
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg forstår ikke helt dette, dere har allerede planlagt bryllup, men ha fridde nettopp?!

Anonymous poster hash: e4d50...8ce
  • Liker 2
Skrevet

Jeg forstår ikke helt dette, dere har allerede planlagt bryllup, men ha fridde nettopp?!

Anonymous poster hash: e4d50...8ce

Ja p.g.a familien hans skal komme hit i sommer så slo vi på stortromma å planla bryllup i samme slengen, men frieriet har jeg aldri fått før igår etter 6 års ventetid :)

AnonymBruker
Skrevet

Nydelige ringer!

Anonymous poster hash: 3ec10...7ab

Skrevet

Nydelige ringer!

Anonymous poster hash: 3ec10...7ab

tusen takk!!! :D i korea er det vanlig at mannen har diamant, på sin ring også og det er spesilt og fint!

Skrevet

Gratulerer!:)

Skrevet

Gratulerer.

Nydelige ringer og nydelig frieri.

Skrevet

Wow gratulerer ;D

Skrevet

Gratulerer! :) kjempesøt historie og nydelige ringer! :)

Skrevet

Takk så mye alle sammen^.^

• 3 uker senere...
Gjest Pheel
Skrevet

Gratulerer så mye! :rodmer:

Kjempefint ringer, spesielt etter at jeg forstod at det er vanlig i hans kultur at mannen også har diamant på sin ring. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...