AnonymBruker Skrevet 13. juni 2014 #1 Del Skrevet 13. juni 2014 Cirka hvor stresset tror dere Caroline Berg Eriksen blir når det er andre blogger enn hennes på toppen? De holder seg jo aldri der så lenge og får topplassering som følge av oppslag i ulike nettaviser, men CBE kan jo ikke hevde at hun alltid er på toppen.Anonymous poster hash: d1b7a...cda 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2014 #2 Del Skrevet 13. juni 2014 Kan godt være hun blir stresset, jeg vet ikke. Forsvinner leserne, forsvinner inntektene, så det er jo fullt forståelig. Men jeg vil tro at hun har flere bein å stå på enn kun bloggen; slike blogger er jo døgnfluer, og det er nok fruen også klar over. Anonymous poster hash: c3f0f...636 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2014 #3 Del Skrevet 13. juni 2014 Kan godt være hun blir stresset, jeg vet ikke. Forsvinner leserne, forsvinner inntektene, så det er jo fullt forståelig. Men jeg vil tro at hun har flere bein å stå på enn kun bloggen; slike blogger er jo døgnfluer, og det er nok fruen også klar over.Anonymous poster hash: c3f0f...636 Ja, det gikk jo strålende med smAnonymous poster hash: d1b7a...cda Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2014 #4 Del Skrevet 13. juni 2014 Kan godt være hun blir stresset, jeg vet ikke. Forsvinner leserne, forsvinner inntektene, så det er jo fullt forståelig. Men jeg vil tro at hun har flere bein å stå på enn kun bloggen; slike blogger er jo døgnfluer, og det er nok fruen også klar over. Anonymous poster hash: c3f0f...636 Det er ikke så sikkert. Hun har skrevet flere ganger at dette vil hun jobbe med i maaaange år til, dvs at hun ikke ønsker å skifte jobb. Denne bloggen er nok ikke en døgnflue all den tid den er så populær, men det er naturlig at lesertallene synker når majoriteten av leserne ikke er så interessert i mammalivet. Hun innrømmer det nok ikke, men innholdet i bloggen og skrivemåten har blitt dårligere siden Nelia ble født. (noe som er naturlig for henne og eldre lesere, men ikke tenåringsjentene som stort sett er interessert i mote.) Anonymous poster hash: 6112b...fd5 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2014 #5 Del Skrevet 13. juni 2014 Zoom inn på bildet - uttrykket viser hva FF synes om temaet http://www.dn.no/etterBors/2014/06/12/Blogg/bloggere-takker-nei-til-pfuAnonymous poster hash: 22cb6...b46 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neva Skrevet 13. juni 2014 #6 Del Skrevet 13. juni 2014 Oi, huff da... Blir hun mislikt av journalister generelt siden de alltid bruker de verst tenkelige bildene av henne? Spør ikke for å være stygg eller noe, men jeg har virkelig lurt noen ganger..! 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2014 #7 Del Skrevet 13. juni 2014 Oi, huff da... Blir hun mislikt av journalister generelt siden de alltid bruker de verst tenkelige bildene av henne? Spør ikke for å være stygg eller noe, men jeg har virkelig lurt noen ganger..! Hehe, det har jeg også lurt på Virkelig ingen av bildene av henne i media som hun ikke styrer selv er vellykkede. Anonymous poster hash: 6b0d4...ae7 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2014 #8 Del Skrevet 13. juni 2014 Zoom inn på bildet - uttrykket viser hva FF synes om temaet http://www.dn.no/etterBors/2014/06/12/Blogg/bloggere-takker-nei-til-pfuAnonymous poster hash: 22cb6...b46 Hva står i linken? får ikke lest Anonymous poster hash: bbecf...62d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Newbitch Skrevet 13. juni 2014 #9 Del Skrevet 13. juni 2014 Den 6 mnd gamle datteren hennes elsker å reise og blir rastløs av å gå hjemme. HYL, særlig 22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2014 #10 Del Skrevet 14. juni 2014 Ho ser ikke sånn ut i virkeligheten som ho fremstiller seg selv på bloggen, nei.. De bildene som media bruker er betraktelig mer realistiske. Anonymous poster hash: af9f8...800 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2014 #11 Del Skrevet 14. juni 2014 Tror hun er redd for lesertallene, og at det er derfor hun kler av seg mer og mer nå.http://instagram.com/p/pO1rb4gsWM/Anonymous poster hash: 22cb6...b46 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Badebuksa Skrevet 14. juni 2014 #12 Del Skrevet 14. juni 2014 Jeg starter opp badebuksas badass blogg, hvem følger meg så jeg danker ut alle på topplisten? 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2014 #13 Del Skrevet 14. juni 2014 Tror hun er redd for lesertallene, og at det er derfor hun kler av seg mer og mer nå.http://instagram.com/p/pO1rb4gsWM/Anonymous poster hash: 22cb6...b46 Hun skriver om det i bloggen, at alle burde vaere stolte av sin kropp, og at hun liker sin enda bedre etter fødsel, og det er en befriende følelse hun har etter aa ha født. Befriende? Fordi kroppen ikke er ødealgt paa noe vis? Hva menes liksom med det? Skjønner virkelig ikke det her med oppfordringer i hytt og pine om stolthet over egen kropp, mens hun hele tiden kler av seg og trener alt hun kan, i tillegg virker veldig lettet over sin kropp etter fødsel. Skjønner ikke at ikke flere reagerer paa dette..Hvis ikke dette er aa vaere opptatt av kropp saa vet jeg ikke..? Anonymous poster hash: e77fa...8af 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2014 #14 Del Skrevet 14. juni 2014 Blir vel snart en før-etter bikini show før gravid og etter tenker jeg. Slik at klikkene ruller inne og pengene i kassa kommer. Anonymous poster hash: ffc14...215 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Evel Skrevet 14. juni 2014 #15 Del Skrevet 14. juni 2014 Zoom inn på bildet - uttrykket viser hva FF synes om temaet http://www.dn.no/etterBors/2014/06/12/Blogg/bloggere-takker-nei-til-pfuAnonymous poster hash: 22cb6...b46 Det syns jeg var merkelig. Hvorfor mener mannen hennes at bloggere er uinteressert i å delta i VærVarsomPlakaten? Det burde da være den største selvfølge å delta i noe slikt? 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mette Skrevet 14. juni 2014 #16 Del Skrevet 14. juni 2014 Tråden er ryddet for spekulasjoner. Mette Forumansvarlig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2014 #17 Del Skrevet 15. juni 2014 Tror hun er redd for lesertallene, og at det er derfor hun kler av seg mer og mer nå.http://instagram.com/p/pO1rb4gsWM/Anonymous poster hash: 22cb6...b46 Oi!! Er hun virkelig fornøyd med det bildet?? Hun ser langt eldre ut enn sine 27 år, lårene ser melkehvite ut og lårene er tre ganger større enn det hun pleier å redigere dem ned til. Anonymous poster hash: 52155...8e4 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2014 #18 Del Skrevet 16. juni 2014 Har vært innom FB-siden hennes og der bekreftes jo hva mange av dere har spådd. Nå som lesertallene synker så kler hun av seg mer og mer i håp om å få mer oppmerksomhet. Lurer på hvor langt hun er villig til å synke, det ser vi nok dersom lesertallene fortsetter å synke. Anonymous poster hash: 52155...8e4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2014 #19 Del Skrevet 16. juni 2014 (endret) Er så glad jeg ikke leser om denne damen. Hva inspirerer hun folket til? Å blakke seg helt på varer hun får gratis, og som hun liksom bruker? Neitakk. Og de bildene hun retusjerer seg selv i ligner ikke henne i det virkelige liv. Det vil alle se når hun skal begynne på tv. Nei, det er bare trist. Anonymous poster hash: ffc14...215 Endret 16. juni 2014 av Stjernesol 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2014 #20 Del Skrevet 16. juni 2014 Vi får se hvordan det går nå da. De har jo ikke wifi på cruiseskipet, så en hel uke uten oppdatering kan ødelegge mye. Huff stakkars Anonymous poster hash: ddff3...dec Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg