AnonymBruker Skrevet 13. juni 2014 #1 Skrevet 13. juni 2014 Det har seg sånn at jeg har truffet en deilig gutt jeg får myyyye oppmerksomhet og komplimenter fra. Han gir mye av seg selv og ønsker og finne på ting sammen med meg. Til nå har det kun vert film sofakos og sinnsykt deilig sex. Han tar bestandig initiativ til møtene og vil jeg skal såve over, men jeg har bestandig stresset hjem og kanskje ikke helt gitt inntrykk om at jeg vil mer en kosingen og sexen. Ihvertfall så snakket vi sist uke og da så han at han ville finne på andre ting med meg fordi om han ikke ville inn i et forhold? Kjente jeg ble litt skuffet, men på en annen måte er jeg enig. Et forhold før oss nå ville ikke fungert. Jeg er nylig blitt singel og han har en jobb som krever mye av han. Skulle vel bare ønske han ikke trengte si det Noen som har opplevd det samme hvor det faktisk ble noe tilslutt?Anonymous poster hash: 40f1b...f05
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2014 #2 Skrevet 13. juni 2014 Han vil ha sex og kos, men han er ikke forelsket. Jeg hadde ikke orket noe slikt.Anonymous poster hash: 53d5f...0b8 7
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2014 #3 Skrevet 13. juni 2014 Han vil ha sex og kos, men han er ikke forelsket. Jeg hadde ikke orket noe slikt.Anonymous poster hash: 53d5f...0b8 Nå sier han jo at han vil finne på andre ting utenom det som skjer innenfor husets fire vegger. Så det tror jeg faktisk ikke!!Anonymous poster hash: 40f1b...f05
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2014 #4 Skrevet 13. juni 2014 Han vil ikke ha et forhold. Jeg forstår at kvinner kan bli forvirret når de velger å tro det de vil tro og det er blandede signaler, men at de virkelig sliter når de får beskjeden er helt beyond me. H Hvis du vil ha et forhold og du liker ham mer enn rent seksuelt, så dropper du ham. Du sier det er like greit utifra jobb og nylig singel osv. men du hadde da ikke startet tråden og blitt lei deg hvis du ikke var skuffet over dette? Anonymous poster hash: ba1dd...6c5 2
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2014 #5 Skrevet 13. juni 2014 Nå sier han jo at han vil finne på andre ting utenom det som skjer innenfor husets fire vegger. Så det tror jeg faktisk ikke!!Anonymous poster hash: 40f1b...f05 Det er fullstendig mulig å henge med noen uten å ville ha et forhold med dem. Han vil ha mulighet til å treffe andre jenter, det betyr ikke at han ikke har det hyggelig i ditt selskap - han innser antakelig også at det er det som skal til for at dere skal kunne fortsetet å treffes/ha sex da de fleste jenter vil ha noe mer. Anonymous poster hash: ba1dd...6c5 2
Gjest Leo Nardo Skrevet 13. juni 2014 #6 Skrevet 13. juni 2014 Jeg har vært den mannen flere ganger. Det har ikke vært noe med jentene jeg har møtt, men mer med min livssituasjon å gjøre. Nå har jeg det fortsatt rimelig travelt, men jeg har innsett at det er sånn det er, så derfor kommer jeg ikke til å la det stoppe meg neste gang jeg møter noen jeg liker. En venninne av meg holdt på med en fyr over en lengre periode. De startet som venner helt til de en dag involverte kjønnsorganene sine i forholdet. Sånn holdt det på en stund, men han ønsket fortsatt ikke noe forhold. På det tidspunktet var de sammen veldig mye uansett og gjorde typiske kjæresteting. Hun gav han da et ultimatum og sa at hun ville ha et forhold, hvis ikke ble det helt slutt. Og hun gjorde det ganske klart for han at de var jo egentlig kjærester allerede, så det ville jo ikke akkurat bli noen stor forskjell. De ble sammen og har vært det siden. Ingenting er skrevet i stein. Hadde jeg vært deg hadde jeg bare fortsatt slik dere alt gjør uten for høye forhåpninger og sett hva som skjer. 1
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2014 #7 Skrevet 13. juni 2014 Nå sier han jo at han vil finne på andre ting utenom det som skjer innenfor husets fire vegger. Så det tror jeg faktisk ikke!!Anonymous poster hash: 40f1b...f05 Det at en mann viser seg med deg offentlig betyr ikke at dere er sammen eller kommer til å bli det.Anonymous poster hash: 53d5f...0b8 1
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2014 #8 Skrevet 13. juni 2014 Personlig er jeg i mot alle de som sier at man bare skal droppe en mann man har følelser for, når han ikke er klar for forhold. Hvis man virkelig vil ha en person, så kjemper man for det. Kanskje situasjonen ikke er riktig for å gå inn i et forhold akkurat nå? Virker som om de fleste damer her inne bare vil ha kjæreste for å ha kjæreste og sliter med prinsesse syndromer. Hvis han ikke vil ha meg nå etter 1 mnd med dating, så får han meg aldri, type holdning. Og bare fordi han ikke vil ha forhold betyr ikke nødvendigvis at han kommer til å ha 3 dates i uka, og en haug av ONS han møter på Tinder. Hvis han har en stressende jobb, er ung og fri, så er han kanskje ikke klar til å binde seg enda? Gi han tid til å innse at det er deg han vil ha. Menn er treige i slike situasjoner noen ganger. Anonymous poster hash: 8db22...d84
AnonymBruker 42 Skrevet 13. juni 2014 #9 Skrevet 13. juni 2014 Han vil ha sex og kos, men han er ikke forelsket. Jeg hadde ikke orket noe slikt.Anonymous poster hash: 53d5f...0b8 Hva er tankegangen din bak denne teorien? Kan man ikke være forelsket uten være klar for et forhold? 2
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2014 #10 Skrevet 13. juni 2014 TS! Tusen takk til dere alle som har orket å svare meg Er helt med på notene når han sier at NÅ er et forhold utelukkende. Men om det skal fortsette like bra som det har gjort til nå vil jeg så klart få følelser. Jeg blir ikke å gi han opp, men som jeg skal til han vil jeg føle mer mer spess en bare ei han bruker for kjedsomheten. Han sier selv han vil møte meg pga at jeg er en dame han digger å henge med og at han liker meg veldig godt. Vi har nesten daglig kontakt og sees ca en dag i uken. Han gir MYE av seg selv og jeg liker han veldig godt. Men jeg må selv finne utav hva jeg egentlig vil. Er han en reabound? Eller liker jeg han for at han faktisk er den hn er? Så er forhold er helt klart for tidlig å "kreve" anyway Men setter pris på det dere skriver og jeg skal fra idag la tankene ligge å kose meg med det det er! God helg alle sammen Anonymous poster hash: 40f1b...f05
Apehjerne Skrevet 13. juni 2014 #11 Skrevet 13. juni 2014 Det har seg sånn at jeg har truffet en deilig gutt jeg får myyyye oppmerksomhet og komplimenter fra. Han gir mye av seg selv og ønsker og finne på ting sammen med meg. Til nå har det kun vert film sofakos og sinnsykt deilig sex. Han tar bestandig initiativ til møtene og vil jeg skal såve over, men jeg har bestandig stresset hjem og kanskje ikke helt gitt inntrykk om at jeg vil mer en kosingen og sexen. Ihvertfall så snakket vi sist uke og da så han at han ville finne på andre ting med meg fordi om han ikke ville inn i et forhold? Kjente jeg ble litt skuffet, men på en annen måte er jeg enig. Et forhold før oss nå ville ikke fungert. Jeg er nylig blitt singel og han har en jobb som krever mye av han. Skulle vel bare ønske han ikke trengte si det Noen som har opplevd det samme hvor det faktisk ble noe tilslutt?Anonymous poster hash: 40f1b...f05 dette er da bare unnskyldninger. jeg har gått inn i forhold rett etter jeg ble singel og begge jobbet mye men det fungerte for det om. han er ikke ute etter et forhold med nettopp DEG desverre. opplevd det samme selv. trodd jeg ikke var klar for forhold men det var bare inntil det dukka opp noen jeg hadde lyst å være i et forhold med. da var jeg PLUTSELIG klar likevel 1
Apehjerne Skrevet 13. juni 2014 #12 Skrevet 13. juni 2014 Nå sier han jo at han vil finne på andre ting utenom det som skjer innenfor husets fire vegger. Så det tror jeg faktisk ikke!!Anonymous poster hash: 40f1b...f05 du er blind. meg og min sengevenn fant også på ting utenfor husets fire vegger men kunne ikke falt meg inn å innlede et seriøst kjæresteforhold av den grunn
nattsvermer Skrevet 13. juni 2014 #13 Skrevet 13. juni 2014 De jeg har møtt som ikke har vært klar for forhold har bare sagt på en pen og utydelig måte at de ikke er interessert, og at de egentlig bare er ute etter sex. Selv om de også har blitt med på øl og sånt utenfor huset. 1
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2014 #14 Skrevet 13. juni 2014 Mulig jeg er blid, men nå var det JEG som nylig er blitt singel og ikke han! Han gir mer av seg selv en jeg gjør! Han spør om jeg kan sover over,men det har jeg ikke orket. Han spør hvordan jeg og barna har hatt det og ofrer kompis kvelder for at jeg ønsker akkurat den dagen Anonymous poster hash: 40f1b...f05
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2014 #15 Skrevet 13. juni 2014 TS! Tusen takk til dere alle som har orket å svare meg Er helt med på notene når han sier at NÅ er et forhold utelukkende. Men om det skal fortsette like bra som det har gjort til nå vil jeg så klart få følelser. Jeg blir ikke å gi han opp, men som jeg skal til han vil jeg føle mer mer spess en bare ei han bruker for kjedsomheten. Han sier selv han vil møte meg pga at jeg er en dame han digger å henge med og at han liker meg veldig godt. Vi har nesten daglig kontakt og sees ca en dag i uken. Han gir MYE av seg selv og jeg liker han veldig godt. Men jeg må selv finne utav hva jeg egentlig vil. Er han en reabound? Eller liker jeg han for at han faktisk er den hn er? Så er forhold er helt klart for tidlig å "kreve" anyway Men setter pris på det dere skriver og jeg skal fra idag la tankene ligge å kose meg med det det er! God helg alle sammen Anonymous poster hash: 40f1b...f05 Vil faktisk råde deg til å fortsette litt i samme spor og ikke presse han til å ta er ja eller nei standpunkt med en gang. Jeg gjorde det med en fyr en gang og tror det ødela mye. Skjønner deg godt at du vil vite hva han vil men av og til tar sånt litt tid og hvis man da føler seg pressa så kan det få motsatt utfall. Gi det hvertfall litt tid så lenge dere koser dere sammen Anonymous poster hash: 9a3bc...774
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2014 #16 Skrevet 13. juni 2014 Han prøver å få deg inn i FWB-rollen. Ved å si at han ikke er klar for noe forhold lar han deg vite hva du kan forvente. Og da kan du ikke komme senere og anklage ham for å ha vært en drittsekk den dagen han plutselig møter en dame han vil ha et forhold med. Det er mange menn som opererer slik. Når han sier han ikke vil ha noe forhold så ta det på alvor. Hvis du er komfortabel med å være selskapsdame så kjør på, hvis ikke avslutt den seksuelle kontakten. Anonymous poster hash: 57dd0...b4c 1
Hypnotica Skrevet 13. juni 2014 #17 Skrevet 13. juni 2014 Believe me, kommer drømmedama taslende så skal du se han blir "klar for forhold" på rappen. Dessverre. 1
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2014 #18 Skrevet 13. juni 2014 Ser hva dere mener. Men vi har kjent hverandre noen månder å truffet hverandre 5-6 ganger! Så hadde han nevnt forhold hadde JEG stukke! Men nå kom vi en sitvasjon hvor han var ærlig, og jeg respekterer det. Trur IKKE han bruker meg,men at han rett og slett ikke vil i forhold å koser seg med det vi "har". Som 3 barnsmor,selvstendig næringsdrivende, nylig singel med en sint eks og fotballtener for begge sønnene mine og alt før mye veninner og morsomme kvelder har faktisk ikke jeg heller tid akkurat NÅ! Men ingen av åss vet hva som skjer og derfor reagerer jeg på at han sier det!Anonymous poster hash: 40f1b...f05
AnonymBruker 42 Skrevet 14. juni 2014 #19 Skrevet 14. juni 2014 Believe me, kommer drømmedama taslende så skal du se han blir "klar for forhold" på rappen. Dessverre. I believe you not.... Det nok ikke slik det fungerer. Er man ikke klar for et forhold, så er man ikke det.
Gjest Leo Nardo Skrevet 14. juni 2014 #20 Skrevet 14. juni 2014 Believe me, kommer drømmedama taslende så skal du se han blir "klar for forhold" på rappen. Dessverre. Ikke nødvendigvis. Det kan godt være du har rett, så jeg har ikke tenkt å gi noen illusjoner eller forhåpninger om noe annet, men jeg har selv angret i ettertid på at jeg prioriterte feil. To ganger hadde jeg lyst til å ta opp igjen kontakten, men da hadde begge to fått seg kjærester. En tredje skal gifte seg nå i helgen. Alle flotte jenter. Og så har vi eksemplet fra min venninne som jeg nevnte. Det er godt mulig at det er en unnskyldning som er populært brukt når man ikke er forelsket, men ikke i alle tilfeller.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå