Gå til innhold

Gjorde jeg det riktige?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Datet en fyr i et par måneder og avsluttet det nettopp. Følte ikke noe spenning, fordi han gjorde det så klart hvor interessert han var, at han var min hvis jeg ville og han tok kontakt hele tiden. Men han er helt utrolig søt og snill, behandler meg helt riktig. Vi tullet masse og hadde det veldig morsomt sammen. Er ikke en selfølge at jeg finner noen så snill og god igjen, likevel klarte jeg ikke slå meg til ro med han. Jeg var redd for å dra ting for langt, og så dumpe han når han hadde fått sterkere følelser for meg. Jeg er bare 18 år og har ikke vært i noe forhold før, så er fortsatt litt nysgjerrig på alt annet der ute.

Tror dere jeg gjorde det riktige? Er utrolig glad i han og savner han nå, men tenker det er naturlig og bør kanskje ikke falle tilbake bare for det..

Anonymous poster hash: ee7b1...2a8

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hvis du kan sitte slik og analysere er du neppe så veldig interessert. Gå videre.

Anonymous poster hash: 8d7c2...788

Skrevet

Det høres ut som du dumpa en veldig bra fyr (ut fra det lille du skriver), og det kan godt være du angrer på det senere. Jeg var slik da jeg var ung: søkte bare spenning. Alt trygt og godt ble kjedelig og jeg måtte liksom videre. Har angret på det flere ganger i ettertid (når man til slutt ser hva som er viktig og hva som ikke er det). Det er val bare en del av det å bli voksen.

AnonymBruker
Skrevet

Intet nytt under solen, kvinner søker gjerne den som er spennende, som ikke lar deg hvite helt hvor du har han.

Anonymous poster hash: 1c169...aa8
AnonymBruker
Skrevet

Det høres ut som du dumpa en veldig bra fyr (ut fra det lille du skriver), og det kan godt være du angrer på det senere. Jeg var slik da jeg var ung: søkte bare spenning. Alt trygt og godt ble kjedelig og jeg måtte liksom videre. Har angret på det flere ganger i ettertid (når man til slutt ser hva som er viktig og hva som ikke er det). Det er val bare en del av det å bli voksen.

Ja, han er en utrolig bra fyr. Om 15 år vil jeg nok ha en som han. Trofast, kjærlig og rett gjennom god. Men føler jeg ikke har feilet nok enda, alt annet virker fortsatt så spennende og det frister desverre mer..

TS

Anonymous poster hash: ee7b1...2a8

AnonymBruker
Skrevet

Hadde han vært den "rette" for de rette grunnene for deg, hadde du ikke dumpa han. At noen er gode mennesker er ikke automatisk grunn til å ha ett forhold med dem.

Anonymous poster hash: c4e01...729

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...