AnonymBruker Skrevet 13. juni 2014 #1 Skrevet 13. juni 2014 Hvor får jeg kjøpt skikkelig knallrød, helst permanent hårfarge? Anonymous poster hash: 7988e...8fd
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2014 #2 Skrevet 13. juni 2014 Et hvilket som helst parfymeri..Anonymous poster hash: 40f7c...95e
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2014 #3 Skrevet 13. juni 2014 Kanskje noen som kan anbefale en farge/et merke?Anonymous poster hash: 7988e...8fd
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2014 #4 Skrevet 13. juni 2014 Ikke bolia sin rødfarge.. Den er dårlig! Gå for loreal forekS...Anonymous poster hash: 9f415...c23 1
Professor Orm Skrevet 13. juni 2014 #5 Skrevet 13. juni 2014 Kanskje noen som kan anbefale en farge/et merke?Anonymous poster hash: 7988e...8fd L'oréal Préférance nr. 6.66. Fås kjøpt hos vita, cubus, h&m osv.
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2014 #6 Skrevet 13. juni 2014 L'oréal Préférance nr. 6.66. Fås kjøpt hos vita, cubus, h&m osv. Den ser jo nesten naturlig ut. Vil ha skikkelig knall rød. Mer som Rihanna rød +Anonymous poster hash: 7988e...8fd
Yzma Skrevet 13. juni 2014 #7 Skrevet 13. juni 2014 (endret) Hør på meg hvis du vil ha skikkelig rød farge og du har mørkt hår. L'oreal HiColor Hilights i fargen Magenta, den selges ikke i Norge men du får bestilt den på ebay. Den er helt fantastisk. Trenger ikke bleke håret engang. Endret 13. juni 2014 av Lady Vengeance 1
Professor Orm Skrevet 13. juni 2014 #8 Skrevet 13. juni 2014 Den ser jo nesten naturlig ut. Vil ha skikkelig knall rød. Mer som Rihanna rød +Anonymous poster hash: 7988e...8fd Det er Rihanna-rød. Så rødt som det kan få blitt, igrunn. Men hvis du ikke liker den, finnes også disse: http://www.schwarzkopf.no/skno/no/home/hair_colour/colour_products/LiveColorXXL1.html
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2014 #9 Skrevet 13. juni 2014 Hør på meg hvis du vil ha skikkelig rød farge og du har mørkt hår. L'oreal HiColor Hilights i fargen Magenta, den selges ikke i Norge men du får bestilt den på ebay. Den er helt fantastisk. Trenger ikke bleke håret engang. Seriøst? Fra så mørkt til så lys og sterk rød??? Fantastisk!!! ♥♥♥Anonymous poster hash: 7988e...8fd
Chanchan Skrevet 13. juni 2014 #10 Skrevet 13. juni 2014 (endret) Hør på meg hvis du vil ha skikkelig rød farge og du har mørkt hår. L'oreal HiColor Hilights i fargen Magenta, den selges ikke i Norge men du får bestilt den på ebay. Den er helt fantastisk. Trenger ikke bleke håret engang. Det der er jo feil. Her er en video som viser bedre hvordan resultatet blir, og det er etter to applikasjoner. Ikke så rødt som det der i det hele tatt. Rihanna-rødt hår må blekes først, men etter blekingen har jeg to favoritter: Syoss 5-29 Intense Red, og Schwarzkopf XXL HD 33 Scandalous Scarlet. De har også en "ultra bright"-serie, sikkert for den type intens farge som du vil ha, men den er semi-permanent. Ultra Bright 02 Pillar Box heter fargen, du kan sjekke det ut! Endret 13. juni 2014 av Chanchan 1
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2014 #11 Skrevet 13. juni 2014 Hvordan er det å gå fra Rihanna-rødt til vanlig brunfarge? Vil rødskjæret alltid være i håret? Tenker hvis man plutselig skulle angre... Har også lyst på knallrød farge! Anonymous poster hash: a0a5a...fff
Yzma Skrevet 14. juni 2014 #12 Skrevet 14. juni 2014 Det der er jo feil. Her er en video som viser bedre hvordan resultatet blir, og det er etter to applikasjoner. Ikke så rødt som det der i det hele tatt. Rihanna-rødt hår må blekes først, men etter blekingen har jeg to favoritter: Syoss 5-29 Intense Red, og Schwarzkopf XXL HD 33 Scandalous Scarlet. De har også en "ultra bright"-serie, sikkert for den type intens farge som du vil ha, men den er semi-permanent. Ultra Bright 02 Pillar Box heter fargen, du kan sjekke det ut! Jeg har brukt den selv. Men ja, så klart. Det burde taes to applikasjoner.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå