AnonymBruker Skrevet 13. juni 2014 #1 Skrevet 13. juni 2014 Jeg klarte å kutte meg opp under foten og på alle tærne da jeg tråkket på noe i sjøen på stranden på tirsdag. Er ikke dypt, og blødde ikke mye, men fikk mye sand i det og det svei skikkelig. Fikk aldri renset skikkelig med grønnsåpe. Har vært sand og sokkerusk i der. Det verker fortsatt, det er litt vondt å gå på foten. Er litt rødt, hovent og varmt rundt selve sårene. Er dette fordi at det gror, eller burde jeg komme meg til legen med det? Er det i det hele tatt noe de kan gjøre? Jeg har bursdag idag, og har ikke lyst å tilbringe dagen hos legen Anonymous poster hash: 0c0d1...8fc
Spaghetti Skrevet 13. juni 2014 #2 Skrevet 13. juni 2014 Du burde nok gå til legen. De vil nok skjære det opp og rense det.
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2014 #3 Skrevet 13. juni 2014 Du burde nok gå til legen. De vil nok skjære det opp og rense det. da kommer jeg nok til å svime av! Anonymous poster hash: 0c0d1...8fc
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2014 #4 Skrevet 13. juni 2014 du burde nok komme deg til legen ja. rødt, hovent og varme er tegn på at det eren infeksjon på tur. du burde få renset dette skikkelig. om de skjærer opp og fikser det, så får du bedøvelse, og kjenner ingenting. heller noen minutter smerte, enn stor infeksjon og i værstefall amputasjon av foten tenker jeg. så dette er min anbefaling, så gjør du som du vi skjønner godt at det svei,all saltvannet og dritten som kom inn i såret. God bedring Anonymous poster hash: 50ce6...b7f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå