AnonymBruker Skrevet 13. juni 2014 #1 Skrevet 13. juni 2014 Jeg har en datter på snart 4 mnd. Pappaen til barnet skulle på ferie sammen med min mor, meg, barnet vårt og noen flere i morgen. Dette skulle være en familie tur. I siste liten har han trukket seg tilbake. Han ønsker ikke å reise med oss a likevel. Årsak hans mor og far sliter økonomisk + at han mente at han rett og slett ikke vil reise sammen med min familie. Hvordan hadde dere reagert? Jeg vet ikke om jeg er sur eller lei meg eller begge deler. Anonymous poster hash: aa87c...d40
KineAnd Skrevet 13. juni 2014 #2 Skrevet 13. juni 2014 Så lenge det ikke hadde gitt meg noe problemer at han trekker seg. Enten økonomisk eller hva det nå er, så hadde det nok gått greit. Kanskje han føler det er feil å dra, kanskje han heller vil hjelpe foreldrene eller noe, i dont know. Dere kan da kose dere fordi om ?
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2014 #3 Skrevet 13. juni 2014 Er du og barnefar kjærester? Jeg hadde blitt skuffa hvis kjæresten min ikke ville vært med på familieferie. Men hvis det hadde vært eksen, hadde det ikke gjort meg noe. Synd for barnet, men de kan vel på tur siden Anonymous poster hash: ba502...ac8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå