Gå til innhold

Er du fornøyd med din Xbox One?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg vurderer denne når den blir lansert her i Norge til høsten, da helst uten kinnect, som jeg håper blir et alternativ også her til lands. Ser at de selger import utgaven nå, så noen må vel ha kjøpt den og gjort seg opp noen tanker.

Har Playstation 3 fra før, men vil gjerne "oppgradere"..

Så hva er dine erfaringer?

Anonymous poster hash: 725d2...802
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er PS-girl assa. Så jeg ville mye heller gått fra PS3 til PS4 enn til Xbox one. Men det må du nesten føle på selv. Spillmessig er de jo nesten umulig å skille fra hverandre, men så har jo hver maskin sine ekstra egenskaper

Skrevet

Playstation er større, altså mer populært, enn Xbox i Norge. Det kan være greit å tenke på når man skal spille online.

AnonymBruker
Skrevet

Playstation er større, altså mer populært, enn Xbox i Norge. Det kan være greit å tenke på når man skal spille online.

Hvorfor det egentlig? Online er online, jeg har ikke noe imot å spille med folk fra andre land :)

Skrevet

Hvorfor det egentlig? Online er online, jeg har ikke noe imot å spille med folk fra andre land :)

Det er null problem å finne noen å spille online med på Xbox, men hvis man skal spille online med venner må man være på samme konsoll.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...