Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Prøvde å ta antibac på litt kjøkkenpapir for så og gni kosten i det. Det så ut som om mye sminke la seg på papiret og kosten virket ren etterpå. Er dette noe jeg kan gjøre uten å ødelegge kostene mine? Har mest syntetiske koster.

Det finnes jo rens til koster som virker på samme måten men vet ikke om de inneholder like mye alkohol da. Vasker dem vanligvis i litt sjampo, og kommer til å gjøre dette innimellom uansett for å få de helt rene.

Videoannonse
Annonse
Gjest BabyBlue
Skrevet

Jeg vasker mine syntetiske koster med daiso sponge detergent, som omtrent er det samme som antibac. Burde gå greit da det er syntetisk.

Skrevet

Da kan man jo like gjerne gjøre det da, må jo være mye billigere enn å kjøpe kostrens.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg ser for meg at det sliter en del på kostene, så jeg ville ikke gjort det altfor ofte.

Anonymous poster hash: 67fce...dbd
Skrevet

Jeg vasker alle mine koster, både syntetiske og ekte med shampo :) De har holdt seg fine i et par år.

Skrevet (endret)

Jeg bruker faktisk Zalo, selv om det kanskje er kriminelt å si. Fjerner alt av fett og dritt og ulumskheter. Tror ikke antibac skal gjøre så mye skade om de er syntetiske, nei :)

Endret av bippo
  • Liker 1
Skrevet

Zalo er fint på syntetiske børster :)

Skrevet

Tenker at antibac kan være greit hvis du bruker kostene ofte og ikke vil vaske de hele tiden, for å få bort de verste bakteriene, men etter en stund så bør de få seg en skikkelig vask for å få bort alt skitten =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...