LaVitaEbella Skrevet 12. juni 2014 #1 Skrevet 12. juni 2014 Jeg har nylig blitt singel, og det var utrolig vondt til å begyne med. Å dem tullete årsakene til bruddet fikk meg til å tru at det faktisk ikke var helt over, og fortsatte å møte han selv om vi ikke var kjærester mer.. Han måtte ut å reise og når han kom tilbake møttes vi igjen.. Å håpet var der fortsatt på at det kunne bli oss og vi endte opp i sengen igjen.. Så helt brått fortelle meg, mens jeg ligger der at han har truffet en ny dame. hvor mye han elsker henne, at hun er den han ønsker å dele resten av livet sitt med og mye mer, listen er lang over alt det positive ved henne.. Ikke uker etter bruddet en gang.. Å at han hadde dårlig samvittighet over hva som nettopp skjedde og av respekt for henne, trenger han så lite som mulig kontakt med meg for å ikke gjøre noe dumt igjen..(!) Å nå som jeg sitter her, er jeg så glad for at han ikke er kjæresten min! For hvem kan gjøre slikt mot noen man elsker?(!) Dem siste uken har faktisk vært helt utrolig bra! Kan faktisk ikke huske sist jeg har hatt det så bra som nå. Men må innrømme at jeg liker at han er så nyskjerrig på hvorfor jeg "stråler" om dagen(noe dem rundt meg sier). 😊😊😊 1
Meline37 Skrevet 12. juni 2014 #2 Skrevet 12. juni 2014 Jeg har nylig blitt singel, og det var utrolig vondt til å begyne med. Å dem tullete årsakene til bruddet fikk meg til å tru at det faktisk ikke var helt over, og fortsatte å møte han selv om vi ikke var kjærester mer.. Han måtte ut å reise og når han kom tilbake møttes vi igjen.. Å håpet var der fortsatt på at det kunne bli oss og vi endte opp i sengen igjen.. Så helt brått fortelle meg, mens jeg ligger der at han har truffet en ny dame. hvor mye han elsker henne, at hun er den han ønsker å dele resten av livet sitt med og mye mer, listen er lang over alt det positive ved henne.. Ikke uker etter bruddet en gang.. Å at han hadde dårlig samvittighet over hva som nettopp skjedde og av respekt for henne, trenger han så lite som mulig kontakt med meg for å ikke gjøre noe dumt igjen..(!) Å nå som jeg sitter her, er jeg så glad for at han ikke er kjæresten min! For hvem kan gjøre slikt mot noen man elsker?(!) Dem siste uken har faktisk vært helt utrolig bra! Kan faktisk ikke huske sist jeg har hatt det så bra som nå. Men må innrømme at jeg liker at han er så nyskjerrig på hvorfor jeg "stråler" om dagen(noe dem rundt meg sier). Høres klussete ut. Hvem vil være utro hvis man har funnet en man er kjempeforelsket i? Jeg forstår det ikke. Skjønner ikke hvordan han kunne rote det til med deg igjen da ... Du skal ihvertfall være glad du er kvitt han. Han virker ikke ut som en ålreit mann. Jeg hadde det veldig slik med en mann jeg levde med siden jeg var tenåring til jeg var midt på tredvetallet. Han drev på å svirret frem og tilbake med hva han egentlig ville... ifølge ordene. Han var veldig vanskelig å forstå. Men har lært meg at hvis en mann går ifra meg så var han ikke meg verdig. Da skal jeg være veldig glad for at jeg er kvitt han 1
LaVitaEbella Skrevet 12. juni 2014 Forfatter #3 Skrevet 12. juni 2014 (endret) Det er det jeg tenker også,hvis man elsker noen gjør man ikke slik og i tillegg fortelle meg om ho på den måten i den settingen.. Det fikk meg virkelig til å lukke opp øynene.. Har vært i fast forhold di siste 10årene.. Nå er jeg klar for å tenke på meg og ikke sette alle rundt meg først hele tiden.. Å det føles utrolig bra 😊 Endret 12. juni 2014 av LaVitaEbella
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2014 #4 Skrevet 12. juni 2014 Dem siste uken har faktisk vært helt utrolig bra! Kan faktisk ikke huske sist jeg har hatt det så bra som nå. Men må innrømme at jeg liker at han er så nyskjerrig på hvorfor jeg "stråler" om dagen(noe dem rundt meg sier). Jeg er også nysgjerrig. Hvorfor? Har vært i fast forhold di siste 10årene.. Nå er jeg klar for å tenke på meg og ikke sette alle rundt meg først hele tiden.. Å det føles utrolig bra Derfor? Anonymous poster hash: 733e8...747
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2014 #5 Skrevet 13. juni 2014 "Emotional vampires". Bare å kvitte seg med fra livet sitt, hadde det vært opp til meg skulle slike mennesker blitt utryddet. Anonymous poster hash: d468a...321 2
LaVitaEbella Skrevet 13. juni 2014 Forfatter #6 Skrevet 13. juni 2014 (endret) Har hele tiden vært jenta som gjør alt "riktig" til en hver tid, tenkt på hva alle tenker,trur og mener.. Og har den siste gjort mer av hva jeg faktisk ønsker, og bare hoppet i det uten å over analysere alt.. Å det føles så mye bedre Ikke missforstå jeg kommer fortsatt til å være den samme jenta som tenker på andre og går etter "gjør mot andre som du vil at andre gjør mot deg" 😊 Å i dag fikk jeg vite at jeg har kommet inn på skole.. Dem sier det aldri er for sent, så nå kjører jeg på 😃 Endret 13. juni 2014 av LaVitaEbella 2
rosadilla Skrevet 15. juni 2014 #7 Skrevet 15. juni 2014 Gikk fort videre da ihvertfall.. uff mannfolk.. Men er bra du har det bra nå Hvor gammel er han egentlig?
LaVitaEbella Skrevet 21. juni 2014 Forfatter #8 Skrevet 21. juni 2014 (endret) Snart 30.. Jeg vet nå veldig sikkert at han ikke var den rette og har det super bra 😊 livet var en berg og dalbane med han hvor jeg var oftere nede enn oppe.. En dag finner man kansje den man ønsker å leve resten av livet med og stifte familie. Takk og pris at det ikke var med han 😃 Endret 21. juni 2014 av LaVitaEbella
Aurora_Versailles Skrevet 21. juni 2014 #9 Skrevet 21. juni 2014 Utrolig godt å lese at du har det bedre nå enn før Viser at du er over han!
Zienna Skrevet 21. juni 2014 #10 Skrevet 21. juni 2014 Du kan gjerne sette spørsmål ved hvordan han kunne ha sex med deg når han var forelsket i en annen, men det viktigste for deg er at du fikk en avklaring. Nå kan du gå videre i livet ditt
jessica90 Skrevet 21. juni 2014 #11 Skrevet 21. juni 2014 Bravo sånt skal det være, man skal gå videre og føle seg sjøl verdig. Man trenger ikke en man til å gjøre deg verdig. Du viser jo,hvor fri og flink du var i denne situasjonen og klarte å komme over en idiot. Synes du var kjempe flink og at livet dit er bedre nå en før, viser også at du klarer deg fint alene og har glede med deg sjøl. (å leve i sitt eget sosial nett/harmoni uten andres behov,er det mest største glede for friheten man har med seg sjøl.) <3
LaVitaEbella Skrevet 24. juni 2014 Forfatter #12 Skrevet 24. juni 2014 Jeg har det så mye bedre nå, ser frem til alt det positive som er i vente.. Og har det topp med familie og venner 😊 Vi jobber på samme jobb og ser hverandre ganske ofte.. Men for meg er det virkelig ikke ett problem å se han, jeg føler ganske enkelt ingenting 😃 ser det plager han at jeg har det bra, han ønsket vel at jeg skulle gråte over han.. Og jeg kan ikke være noe annet enn blide, positive, meg selv, samme hvor mye det plager han eller ikke..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå